Guest katjamo

Ændring af planer

34 indlæg i dette emne

Da jeg startede med at planlægge bryllup drømte jeg om et skovtursbryllup, men droppede ideen. Hvorfor ved jeg ikke helt. Nu tre en halv måned før har jeg SÅ meget lyst til at udskifte det grimme rådhus med en strand eller skov.

Er jeg helt ude i skoven at ændre planer så sent? Vi har ikke sendt invitationer ud endnu (det har jeg lidt stress over), så det er ikke noget problem at rette det der.

Hjælp mig lige tøser! Skal jeg følge min mavefornemmelse eller har det slået helt klik for mig?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes du skal følge din mave fornemmelse. Katja, det er once in a life time...

Kan kun tilslutte mig her..... Følg den der lille en der sidder et eller andet sted inden i dig, og fortæller dig hvad der er rigtigt! :thumbsupsmileyanim::lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Naturligvis mavefornemmelsen!!

Vi valgte vores bryllupssted, selvom det egentlig er for dyrt for os, med det argument, at det ville være SÅ ærgeligt at se tilbage på sin bryllupsdag og tænke; "Det var godt, men hvor KUNNE DET HAVE VÆRET fantastisk, hvis ???? i stedet!!". Så det er vores "motto" for brylluppet. Det er ganske rigtigt "once in a lifetime", og det er for stort til at fortryde resten af sit liv! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Katja!

Som alle allerede har sagt, så skal du følge din følelse i maven! Det er træls at fortryde det fremover.

Og så må jeg lige være HELT ærlig: Jeg ville nu også hellere vælge et "natursted" i stedet for et rådhus.

Uha, hvis jeg havde valget mellem at blive gift på vores rådhus og så et "natursted", så ville jeg KLART fravælge rådhuset.

Det er ikke det mest romantiske sted! (Nu håber jeg ikke, der er mange rådhusfans, der bider hovedet af mig for den udtalelse :thumbsupsmileyanim: )

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Go for it, girl!

Det ville da være skrækkeligt, hvis du efter brylluppet fortryder at du valgte det sikre/nemmeste, mens du hellere ville noget andet.

Sådan af rent nysgerrighed - hvad siger din bedre halvdel? At det rabler for dig? :-)

- Sille

Min søde, søde kæreste siger at det er en fantastisk ide og bakker det 100 procent op :thumbsupsmileyanim:

Han siger bare, jeg ikke må stresse over det!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

du kan sagtens nå at fåd et arrangeret på 3 mdr uden at få stress. som du selv siger, så er det ikke helet festen, men vielsen og reseption eller hur??

Kun vielsen og et enkelt glas champagne :lol:
Det skulle sagtens kunne nåes. når jeg er færdig her med mit eget kan jeg sagtens n at hjælpe med at arrangere :thumbsupsmileyanim:
0

Del dette indlæg

du kan sagtens nå at fåd et arrangeret på 3 mdr uden at få stress. som du selv siger, så er det ikke helet festen, men vielsen og reseption eller hur??

Kun vielsen og et enkelt glas champagne :loveboard:
Det skulle sagtens kunne nåes. når jeg er færdig her med mit eget kan jeg sagtens n at hjælpe med at arrangere :thumbsupsmileyanim:

Hvor er du bare sød! :lol:

0

Del dette indlæg

Kun vielsen og et enkelt glas champagne :loveboard:

Hvor er du bare sød! :lol:

Du har jo også hjulpet mig, så det er vel det mindste jeg kan gøre.
0

Del dette indlæg

Jamen - man har jo en holdning til man tager en ny!!!

Når der ikke er invitationer i spil endnu, så kan jeg kun sige - hvis du vil i skoven, så ta' i skoven!

Når din kæreste er så sød og forstående, vil han vel også hjælpe med at finde den rette location?!

God fornøjelse. Håber det bliver DET du vil!

Hanne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer