Mette B

Bil ,

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min kæreste vil gerne køre i en åben amerikanerbil. Så har jeg sagt hvis han vælger det, må han også sørge for et tørklæde til mit hår, når vi skal køre fra reception til feststed, der er et stykke og vi skal på motorvej. Vil jo ikke have ødelagt håret, når det nu for EN gangsskyld ikke bare sidder i en hestehale vel.

Men det med transporten er helt og holdent hans beslutning, det er jeg lidt ligeglad med, men for ham er det vigtigt.

Jeanette

0

Del dette indlæg

Hvad skal i kører i til og fra kirken .

Jeg har nu endeligt fundet en bil , sætter lige et billede ind lidt sener . Synes selv det er en rigtig flot bil .

min søde kæreste har bestilt en veteranbil, en gammel ford T, til at hente min far og jeg hos mine svigerfar og kæreste hvor jeg overnatter inden den store dag.

Den gamle ford T kører os til kirken. derefter kører den fra kirken hjem til os selv, hvor vi skal tage billeder i haven. chauføren med høj hat serverer champagne. så kører vi til feststedet og spiser bryllupskage og drikker velkomstdrink med gæsterne. regner med at gæsterne venter i en lille time mens vi kører og tager billeder, da det er lige i området.

jeg glæder mig også rigtig meget. vi skal give 500 kr for bil, chaufør og champagne, det er da en fair pris.

mange hilsner fra stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til kirken regner jeg med at køre i mine forældres bil - ikke noget særligt der. Vi skal fotograferes ved kirken, så vi har ikke kørsel fra kirken mens alle gæsterne ser det. Derfor har vi valgt at køre derfra til feststedet i vores egen bil.

0

Del dette indlæg

min søde kæreste har bestilt en veteranbil, en gammel ford T, til at hente min far og jeg hos mine svigerfar og kæreste hvor jeg overnatter inden den store dag.

Den gamle ford T kører os til kirken. derefter kører den fra kirken hjem til os selv, hvor vi skal tage billeder i haven. chauføren med høj hat serverer champagne. så kører vi til feststedet og spiser bryllupskage og drikker velkomstdrink med gæsterne. regner med at gæsterne venter i en lille time mens vi kører og tager billeder, da det er lige i området.

jeg glæder mig også rigtig meget. vi skal give 500 kr for bil, chaufør og champagne, det er da en fair pris.

mange hilsner fra stine

Whau... det var sgu da helt fantastisk billigt, hvor er det dog lykkedes jer at skaffe så fin en bil til så lav en pris?

Louise (der selv er på jagt efter transport til efter vielsen og efter receptionen til en rimelig pris)

0

Del dette indlæg

Vi har lejet en limousine til 2,5 timer.

Vi bliver begge hentet 2 forskellige steder, kørt i kirken og efter vielsen bliver vi så kørt fra kirken til feststedet.

Har aldrig kørt i en limousine før, så jeg glæder mig vildt :thumbsupsmileyanim:

B vil osse meget gerne køre limousine , men den der køre nede på Lolland var desvære optaget .

Jeg kiggede så på limousiner på sjælland , men det synes jeg blev alt for dyrt da prisen så ville være omkring 4000-

5000 kr

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er så heldige at min far betaler kørsel til vores bryllup. Han har lejet en limousine. Den henter min far og mig og kører os til kirken. efter vielsen kører den Thomas og mig til fotografering( vi håber der er vejr til at vi kan blive fotograferet på stranden) og bagefter så til feststedet.

Det glæder vi os begge rigtig meget til.

0

Del dette indlæg

Vi er så heldige at min far betaler kørsel til vores bryllup. Han har lejet en limousine. Den henter min far og mig og kører os til kirken. efter vielsen kører den Thomas og mig til fotografering( vi håber der er vejr til at vi kan blive fotograferet på stranden) og bagefter så til feststedet.

Det glæder vi os begge rigtig meget til.

Vi skal køre i en Rolls Royce (som min far også betaler :thumbsupsmileyanim: ) Jeg regner med at det også kommer til at foregå på samme måde, som jer, men ved ikke om det kan lade sig gøre...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer