Theshe

MÅSKE ET DUMT SPØRGSMÅL,

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for hjælpen allesammen.

Jeg har nu fundet den, jeg vil have, som er med Radiosymfoniorkestret. Det lyder supergodt. Fandt den på tdcmusik.dk. Super side :boohoo:

Knus

Lisette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu bliver jeg lige lidt nysgerrig.. Den der Bryllupsbog fra Politikken.. Hvad indeholder den? Er den god? Lang? Pengene værd? Fortæl fortæl... :boohoo:

Ja altså jeg købte den i den spæde start af min bryllupsplanlægning, og synes, den har været ganske god at have. Der står naturligvis ikke noget, som du ikke kan finde på nettet eller stykke sammen af bryllupsmagasiner, men jeg synes nu, den er meget god, og den er da blevet hevet frem et par gange - trinene til brudevalsen, hvordan er det lige med bordplanen, toastmaster, huskelister osv. osv.

Min storebror, som skla være vores toastmaster, har faktisk også købt dem. Bare en anden udgave. Han var blevet anbefalet den af en kammerat, så han kunne læse op på opgaven :bearhug:

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Jeg er ret glad for min "Bryllupsbogen" fra politikken! Der står genske rigtigt ikke noget som du ikke kan finde andre steder, men her er det bare samlet!

Jeg fik den nye udgave til kr 50,- da der var bogmesse i Århus, der var de sat ned!

Her er hvad der står om bogen:

Bryllupsbogen

Bryllupsbogen er intet mindre end en gave for alle kommende brudepar! Bogen fører parrene sikkert gennem drømme, forventninger, beslutninger og forberedelser, og den er på én gang en appetitvækker fuld af inspiration, gode råd, facts og dejlige fotos og en solid køreplan, der kommer igennem alle aspekter af brylluppet.

Og der er ingen undskyldning for at træde forkert i brudevalsen: Bogen har vedlagt en cd med Niels W. Gades ”Brudevals”, ligesom valsens trin vises i bogen.

Bryllupsbogen beskriver også mange af de gamle ritualer og skikke, der er forbundet med et bryllup:

Brudesko skal fx altid være nye og må aldrig gives bort, lånes eller smides ud. For hvis skolene går i stykker, vil ægteskabet lide samme skæbne.

Bruden må ikke selv sy sin kjole, fordi hvert sting, hun syr, bliver til en tåre i ægteskabet. Det sidste sting på kjolen skal sys på selve bryllupsdagen.

Fra bogens indhold:

Hvordan frier man?

Forlovelse er moderne igen

Hvad betyder det store JA?

Grundig gennemgang af vielse både på rådhus og i kirke

Tøj og udstyr til den store dag

Gode ideer til polterabend

Inspiration til at få skabt den ultimative bryllupsfest

Bryllupsrejsen som den perfekte afslutning

Ægteskabets jura

Tjeklister og nyttige links på nettet

ISBN: 978-87-567-6673-9

Forfatter: Mette-Marie Davidsen

Sider: 192

Udgave: 1.

Udgivelsesår: 2004

Format: 19x25 cm

Indbinding: indb

Den koster også 249,- kr på politikens forlags hjemmeside http://www.politikensforlag.dk/index.jsp?m...ion=showproduct

Bare lige et pip her fra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

vi var til bryllupsmesse og der havde de et tilbud med brudevalsen fra "vild med dans" og så er sangen der os... derudover var der to par strømper med til gommen... et hvor der er vist hvor der skal klippes med st brudepar der holder i hånd.... og et par til efter valsen hvor parret kysser... de er super fine... og så kostede det kun 150 kr... skønt...

:ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer