bride2be

Nej Nej NEJ

20 indlæg i dette emne

Min dejlige kæreste, har for 2 år siden haft en diskosprolaps.. Den har så gjort at han somme tider har mén fra det..

Idag ringer han så til mig kl 10 ( det gør han normalt aldrig, han har nemlig først fri kl 13 )

Hmm jeg blev bekymret og spurgte hvorfor han allerede havde fri.. Han havde fået et ordentlig knæk i ryggen, så han dårligt kunne stå op..

Nu er han så hjemme og er beordret i seng.. Vi skal giftes på lørdag, jeg kan bare slet ikke overskue hvis han skal have det rigtig skidt på den dag som skulle være den lykkeligste dag for os begge -HAHA-:bearhug:

Han har så her til aften fået en omgang zoneterapi af min mor, og har det efter én behandling allerede meget bedre, så nu holder han fri resten af ugen, og slapper af så han måske kan gennemføre dagen uden alt for mange smerter..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

GISP -HAHA-

Kan da godt forstå at du har sved på panden - stakkels din kæreste :bearhug:

Det er da ikke til at holde ud at tænke på at han skulle have smerter på Jeres store dag!

Jeg håber virkelig at han får det bedre...HURTIGT!

Men det lyder da også til at der er håb, nu hvor din mors zoneterapi allerede har hjulpet lidt?

Chin up - jeg er sikker på at han bliver frisk, og at I får en helt fantastisk dag på lørdag :carrot:

0

Del dette indlæg

Det er nok ikke nogen trøst at jeg var ude for noget tilsvarende sidste uge. Selvom det føltes som en diskus så var det noget som gik i selv igen. Dog går jeg stadig til kiropraktor. Men om han så skal sidde ned hele aftenen så vil han stadig have atmosfæren, gæsterne, musikken -HAHA- omkring sig + selvfølgelig anledningen. Men god ide at holde fri og lade op til lørdag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nok ikke nogen trøst at jeg var ude for noget tilsvarende sidste uge. Selvom det føltes som en diskus så var det noget som gik i selv igen. Dog går jeg stadig til kiropraktor. Men om han så skal sidde ned hele aftenen så vil han stadig have atmosfæren, gæsterne, musikken -HAHA- omkring sig + selvfølgelig anledningen. Men god ide at holde fri og lade op til lørdag.

Du ved da bare lige hvordan man trøster.. :bearhug:

Han sagde her for 10 min siden at han følte at det var på vej i sig selv... Så jeg håber at du får ret...

0

Del dette indlæg

[Du ved da bare lige hvordan man trøster.. -HAHA-

Han sagde her for 10 min siden at han følte at det var på vej i sig selv... Så jeg håber at du får ret...

Tja jeg var da så meget klar at jeg kunne hente bil og bundkasser i Jylland onsdag, lave megaopstilling oppe i Lyngehallen fredag (sammen med Henrik der kommer til jeres fest) køre videre til Vordingborg, stille op/spille der, for at trille hjem og fortsætte i Jægerspris om lørdagen. Men jeg har heller ikke været i nærheden af en diskusprolaps. PT er det ikke værre end det altid nok har været og allerede i sidste uge spurgte jeg da kiropraktoren (som også er en af mine revisionskunders kunder) om ikke det lige kunne vente til efter 30/6 hvor ræset er overstået. :bearhug:

0

Del dette indlæg

[Du ved da bare lige hvordan man trøster.. -HAHA-

Tja jeg var da så meget klar at jeg kunne hente bil og bundkasser i Jylland onsdag, lave megaopstilling oppe i Lyngehallen fredag (sammen med Henrik der kommer til jeres fest) køre videre til Vordingborg, stille op/spille der, for at trille hjem og fortsætte i Jægerspris om lørdagen. Men jeg har heller ikke været i nærheden af en diskusprolaps. PT er det ikke værre end det altid nok har været og allerede i sidste uge spurgte jeg da kiropraktoren (som også er en af mine revisionskunders kunder) om ikke det lige kunne vente til efter 30/6 hvor ræset er overstået. :bearhug:

Du er for syret Bent.. Du kører bare derudaf.. ÅH kender godt det med regnskabsåret, vores ene niece er planlagt så hun først blev født d 5/7 fordi hendes far skulle lige være færdig med ræset..

Skulle forresten give den største ros fra min far, du spillede til deres firmafest på Comwell roskilde.. Han sagde at det havde været super og at han glædede sig til at høre "jer" igen til vores bryllup.. Så du må have gjort det godt..:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øhh nej...men godt at han er i bedring og føler, at han snart er sig selv igen.

Jeg kender det alt for godt...min kæreste har nemlig også dårlig ryg, og når han får jag i ryggen eller ryggen "sætter sig fast", så kan han kun ligge på maven, stå op samt gå stille og roligt rundt. Og det frygter jeg lige præcis skal ske til vores bryllup, det ville bare være så skrækkeligt, for han er i store smerter - og hvor fedt ville det være for ham at stå op til spisningen...og det ville heller ikke blive nogen brudevals.... :heart:

Da jeg læste dit indlæg, kom jeg igen til at tænke på, hvad nu hvis ryggen.... Men jeg krydser fingre for, at han slipper udenom - og jeg krydser også fingre for, at din kæreste er helt på toppen på lørdag til jeres store dag -HAHA-

Du får lige sådan et par stykker fra mig :bearhug::bearhug::bearhug:

Birgitte

0

Del dette indlæg

Skulle forresten give den største ros fra min far, du spillede til deres firmafest på Comwell roskilde.. Han sagde at det havde været super og at han glædede sig til at høre "jer" igen til vores bryllup.. Så du må have gjort det godt..-HAHA-

Jo tak. Jeg vidste godt det med faderen da jeg var derude, og tror såmænd nok også jeg fandt ud af hvem det var men talte ikke med ham. Jeg har så selv fået spilleforbud pga. familietamtam og Peter sender vi til Fyn men Henrik kan helt sikkert også leve op til den ros. Jeg må så "nøjes" med at spille i dag og i morgen.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

-HAHA-:bearhug::bearhug:

Jeg håber virkeligt, at han bliver OK - jeg kan SÅ godt forstå din bekymring, for hvor ville det være ærgeligt, hvis han har så mange smerter den dag...!

Men hvor er det godt at høre, at han lyder tapper:)!

Det er lige om lidt!!!

0

Del dette indlæg

Han har så her til aften fået en omgang zoneterapi af min mor, og har det efter én behandling allerede meget bedre, så nu holder han fri resten af ugen, og slapper af så han måske kan gennemføre dagen uden alt for mange smerter..

Bare rolig - vi skal nok få hældt lidt procenter i ham så mærker han intet til ryggen ;)

Vi glæder os til på lørdag

-HAHA-

Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej nej altså, hold op hvor jeg dog håber det går i sig selv igen, men det er jo trods alt et godt tegn at det bliver bedre nu...

det er lige nøjagtigt det skræksenarie jeg har, jeg er nemlig også tidligere indehaver af et styks diskusprolaps, ingen rar ting, og jeg forsøger da også at passe på mig selv, men det er jo engang imellem bare ikke nok, man kan være så forbandet uheldig, jeg fik min efter et styrt....

nå men jeg vil krydse fingre for at det ikke er alvorligt, og at det går i sig selv igen hurtigt...

-HAHA- til jer begge

0

Del dette indlæg

Puha, sidder og får et helt sug i maven!! Er ked af det på jeres vegne. Men jeg kan jo læse mig til at det allerede går ham bedre.

Er sikker på at det nok skal blive bedre, hvis han hviler sig og holder sig i ro!!

Håber i får en super dag. -HAHA-

God bedring med ham.

0

Del dette indlæg

Åh nej dog sikke noget:-( Godt at høre det allerede går bedre, håber det fortsætter i den retning :bestwishes: Og som en anden også skriver så får han jo stadig stemningen og dit ja i kirken og så ned med et par glas så kører det forhåbentligt der ud af:-)

Et stort knus til dig, håber i får en helt fantisk dag!

Martine

0

Del dette indlæg

Bare rolig - vi skal nok få hældt lidt procenter i ham så mærker han intet til ryggen ;)

:bearhug:

Jeanet

Det lyder godt, jeg regner også med at det nok skal gå.. :bestwishes:

Vi glæder os også til at se jer..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Seneste opdatering er at hans ryg har det MEGET bedre, så al panik er væk..

Han har gået normalt idag, og har sågar bukket sig ned efter noget han tabte.. Så det skal nok gå. PYH (mangler sådan en tørre sveden af panden smiley)

:bestwishes: til alle jer med de trøstende ord..

0

Del dette indlæg

Jeanet

Okey. Det er godt nok lang tid siden man har hørt noget fra den front. Så får Henrik godt nok noget at leve op til :bestwishes:

Og fint at han er oppe igen og med Jeanets mirakeldråber skal det nok såmænd gå.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

ej hvor er jeg bare glad på jeres vegne... fik helt ondt i maven da jeg læste dit indlæg... kunne slet ikke forestille mig hvordan det sku gå med jeres fest hvis den var helt galt... er så glad for t et er oka... husk nu at tage piller med til festen imorgen hvis nu han sku få ondt... ellers må du putte et ekstra glad rødvin på ham eller to...

ikke mindst tillyke med imorgen... håber dagen bliver som i dine drømme og mere til... ønsker dig alt det bedste... mange hilsner og kram fra Louise

0

Del dette indlæg

ej hvor er jeg bare glad på jeres vegne... fik helt ondt i maven da jeg læste dit indlæg... kunne slet ikke forestille mig hvordan det sku gå med jeres fest hvis den var helt galt... er så glad for t et er oka... husk nu at tage piller med til festen imorgen hvis nu han sku få ondt... ellers må du putte et ekstra glad rødvin på ham eller to...

ikke mindst tillyke med imorgen... håber dagen bliver som i dine drømme og mere til... ønsker dig alt det bedste... mange hilsner og kram fra Louise

Tusind tak.. :bestwishes:

Nu er det lige om snart.

Jeg glæder mig til senere idag, min veninde kommer og er hos os hele dagen og sover her. Vi skal på hotellet, hente min kjole hos min svigermor, og curle hendes hår. Skal dog lige i skole først..

Så skal jeg ellers gøre rent og pakke diverse tasker..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer