Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 indlæg i dette emne

Åh kæmpe krise!!! Og det er bare SÅ ærgerligt at det sker netop fordi du vil flytte vandet!!

Og hvor er det dog ganske enkelt forfærdeligt at alt det man har liggende på ens computer bare blir tabt!!.. Håber virkelig du kan redde den!

Du får lige sådan nogle her:

:rolleyes: :fløjt: :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det træls! Men tror godt det kan reddes det der er på computeren.. Din hard-disc er jo ikke gået i stykker, så tror "bare" det er, at flytte din hard-disc over i en anden computer, og så tage en back-up af alt hvad du har liggende på den, så har du i hvert fald dine ting igen.. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I søde med al jeres omsorg! :bearhug::bearhug: Det er f... altså også en streg i regningen!

Håber meget det kan fikses. Var desværre ikke så hurtig til at få batteri af og og strøm fra. Men jeg krydser alt,hvad krydses kan - og sidder i mellemtiden og fryser i kælderen ved fortidsfund af gammel pc. :bearhug:

Desværre var det ret meget vand............

Men der er også sket noget godt:

..

..

Jep! Jeg har fået chokoladefontæner :rolleyes: :fløjt: To styks, som søde Mie har købt. Weipeeeeee :(:bearhug:

0

Del dette indlæg

Øv altså med computeren :cheerleader3: Håber det lykkes at rede indholdet.

Ville bare lige sige at jeg ikke har glemt hverken dig eller din pm. Har haft den vildeste arbejdsuge og ikke haft overskud til noget som helst, men fra næste uge burde der komme lidt mere ro på og så skal jeg nok lige kontakte dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv altså med computeren :cheerleader3: Håber det lykkes at rede indholdet.

Ville bare lige sige at jeg ikke har glemt hverken dig eller din pm. Har haft den vildeste arbejdsuge og ikke haft overskud til noget som helst, men fra næste uge burde der komme lidt mere ro på og så skal jeg nok lige kontakte dig

Dont't worry. Kender alt til det med de vilde arbejdsuger. Har selv lige haft en af slagsen :cheerleader3:

Bare tag den tid du skal bruge - der er inge hast

krammer - og tak for at du gider :):):cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej sveske,

hvordan går det med puteren? ;) Overlever den??

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim::balloons::b223::bed:

Tænk at man kan være så glad for et stykke elektronik - men dristede mig til at prøve at tænde puter i dag. OG den virker!!! :carrot: :carrot: :carrot: JUHU! Det var altså noget af en lettelse.

På rigtig bk junkie manér måtte jeg igår snige mig forbi mit arbejde for at gå på nettet - var ved at få frostskader af at sidde i kælderen.

Men foreløbig ser det ud som om at det hele virker - og så håber jeg at det holder. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::balloons::b223:

Hvor fedt at den virker, velkommen tilbage til de sofahyggende zillaers rækker -HAHA-

Og du skulle have været med til modeshow i dag, det var så hyggeligt.

:bed:

Ja jeg skulle! Er dødmisundelig og det kan kun være bedre end den skodweekend jeg har haft! Må tage revance når jeg kommer til kbh på fredag!

Nogle gode sko-tips???

0

Del dette indlæg

Dejligt at den virker igen! :thumbsupsmileyanim: Det er bare noget møg når comuteren går i udu..

Så husk at få taget en back-up af de vigtige filer der ligger på din computer, så har du dem da, hvis der går noget galt med computeren igen...

ja back up. The magic words! Det er præcis altid lige det jeg glemmer at huske!

0

Del dette indlæg

Hvor fedt at den virker, velkommen tilbage til de sofahyggende zillaers rækker -HAHA-

Ja jeg skulle! Er dødmisundelig og det kan kun være bedre end den skodweekend jeg har haft! Må tage revance når jeg kommer til kbh på fredag!

Nogle gode sko-tips???

Uha sko tips, der burde jeg jo være behjælpelig ;)

Du er nødt til at tage forbi Holly Golightlys nye butik med sko og tasker, den er så smuk og det er skoene også ;)

Kassandra har nogle ret fine ting i øjeblikket og har vist stadig udsalg....

Og tør jeg næsten sige det..... Louis har lige fået deres sommerkollektion hjem, meget meget fine sko i mellem, men også meget dyre. Men om ikke andet kan man vindueshoppe, det gjorde jeg forleden -HAHA-

Har du været i Mermaid sko i Galleri K nogensinde, de har altså også nogle fine sko og synes det er lidt sjovt at det er et dansk mærke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogle gode sko-tips???

Du er nødt til at tage forbi Holly Golightlys nye butik med sko og tasker, den er så smuk og det er skoene også ;)

Og tør jeg næsten sige det..... Louis har lige fået deres sommerkollektion hjem, meget meget fine sko i mellem, men også meget dyre. Men om ikke andet kan man vindueshoppe, det gjorde jeg forleden -HAHA-

Har du været i Mermaid sko i Galleri K nogensinde, de har altså også nogle fine sko og synes det er lidt sjovt at det er et dansk mærke.

Uh godt tip med Holly Golightly - den havde jeg ikke luret. Plejer at være på Kassandra, A pair og Lola Pagola - men må nok hellere holde mig til indre by, for at ikke så meget tid fredag. Pssst er det famøse Louis V vi taler om her? Og er der noget at hente hos Bottega Veneta?

0

Del dette indlæg

Nogle gode sko-tips???

Og tør jeg næsten sige det..... Louis har lige fået deres sommerkollektion hjem, meget meget fine sko i mellem, men også meget dyre. Men om ikke andet kan man vindueshoppe, det gjorde jeg forleden :denmarkflag:

Uh godt tip med Holly Golightly - den havde jeg ikke luret. Plejer at være på Kassandra, A pair og Lola Pagola - men må nok hellere holde mig til indre by, for at ikke så meget tid fredag. Pssst er det famøse Louis V vi taler om her? Og er der noget at hente hos Bottega Veneta?

iiih alle de mærker lyder dyyyre -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hvor fedt at den virker, velkommen tilbage til de sofahyggende zillaers rækker :denmarkflag:

Nogle gode sko-tips???

Og tør jeg næsten sige det..... Louis har lige fået deres sommerkollektion hjem, meget meget fine sko i mellem, men også meget dyre. Men om ikke andet kan man vindueshoppe, det gjorde jeg forleden :denmarkflag:

iiih alle de mærker lyder dyyyre :denmarkflag:

Jamen det er de sleeeeeeeeet ikke -HAHA--HAHA-:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

-HAHA-

Nogle gode sko-tips???

Uha ja Lola Pagola det er også en god butik.

Og ja det er Louis V, har lige fået kataloget, superfed kollektion, men de har ikke dem alle hjemme endnu. Bottega har to par jeg er helt vild med, de laver de smukkeste sko synes jeg.

Uha god fornøjelse, glæder mig til at høre om du finder noget :bed:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, hvor dejligt at computeren ikke er gået helt i smadder :thumbsupsmileyanim: Og ja, husk lige at få taget den back up så -HAHA-

Uh sko shopping :balloons: Lyder cool. Held og lykke med det. Er det bryllupssko der skal kigges efter eller bare sådan generelt?

Nu kender jeg overhovedet slet ikke sådan nogle steder (læs=økonomien synes ikke jeg skal kende de steder :bed: )

Ved ikke hvilken stil og sådan noget du går efter, men jeg er ihvertfald helt vild med Lola Ramona skoene, der fåes flere forskellige steder herovre :b223:

Redigeret af lollerberg
0

Del dette indlæg

ÅHHHH Altså... Den der kagesnak i Bettinas tråd kan jeg slet ikke holde mig fra...

Har du lyst til at dele din opskrift/ide til kagen med chokolade- og nøddebunde? Det lyder virkelig virkelig lækkert!!

Den er her skam allerede. Under index er der et link der hedder kage og fyldinspiration - og her er det hele!

0

Del dette indlæg

ÅHHHH Altså... Den der kagesnak i Bettinas tråd kan jeg slet ikke holde mig fra...

Har du lyst til at dele din opskrift/ide til kagen med chokolade- og nøddebunde? Det lyder virkelig virkelig lækkert!!

Den er her skam allerede. Under index er der et link der hedder kage og fyldinspiration - og her er det hele!

Der så man lige mig hapse den med det vuns... Den skal prøves snarest muligt!!

0

Del dette indlæg

Suk man skal jo til det - men det er altså ikke sjovt længere

Tour de Feststed part #3

I forbindelse med kjoleprøvningen i Vejle var vi også forbi endnu en feststedskandidat. Et helt nyt spa-hotel i Brejning udenfor Vejle.

Det ligger HELT fantastisk og bygningerne er HELT fantastiske. Har det helt rette lækre, luksuriøse look.

Hotellet er først ved at blive bygget og derfor var det meget svært at danne sig et indtryk af det - men man kan få et lille indtryk ud fra hjemmesiden her: http://www.comwell.com/index.php?pageid=962

Det er meget ufærdigt stadigvæk og derfor svært at se hvad man får. Og så har de selvfølgelig puttet grimme brune tæpper på gulvene. WHY?!

Derudover havde han svært ved at svare på hvad vi måtte og ikke måtte, fordi det ikke er besluttet endnu hvad politikken er på stedet fx om vi må medbringe bryllupskage og chokoladefontæne. Prismæssigt er det egenligt ret fornuftigt....

Fordele:

Den store Wauw-effekt. Det er f.... lækkert

Lækkert område

Lækkert hotel

Meget indflydelse på mad mm.

Ulemper:

Vi ved ikke helt, hvad vi får fordi det ikke er bygget færdigt

Festarrangøreren er p..... irriterende

Lidt dyrt at overnatte for gæsterne (900 pr værelse)

Der er andre gæster på hotellet - dvs masser af uønskede globryllupsgæster

Der er måske lidt langt til Brejning....og % offentlig transport der kører derud

Så jeg er total i vildrede. Havde først afskrevet det fordi det virkede som om det blev alt, alt for dyrt - men har nu fået præciseret priser og det er på "vores niveau". Samtidig er det gået op for mig at det ellers meget prisvenlige DSB Knudshoved bliver dyrere end vi regnede med. Og jeg vil ikke betale mere for at sidde på ucharmerede kursuscenter i forhold til lækkert spa-hotel. Manden er dog stadig mere til DSb , eller rettere jeg tror bare han gerne snart vil have fred. :)

Vores opfattelser af hvad der er et god feststed er bare vildt forskellige - og jeg bliver snart vanvittig af at vi ikke har det på plads. SKRIIIIIG.

Ved f... ikke hvad jeg skal vægte højest efterhånden. DSB har også mange fordele - men et kursuscenter er bare per definition ucharmerende og lidt langt fra stilen med mine stilede store invitationsbokse. Omvendt bekymrer det mig ikke at vide, hvad vi får i Vejle.....

Help :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer