Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nå ja!

Måske man lige skulle fortælle, at man har fået nyt brugernavn. Der er såmænd ikke så meget mystisk i det. Da jeg i sin tid surfede rundt og lynhurtigt skulle oprettes som bruger, nappede jeg bare det første og det bedste, mine arbejdsinititaler. Det er er jo bare nogle totalt intetsigende bogstaver, der ikke engang danner et ord, så derfor synes jeg det var lidt kedeligt/træls. Det er var jo en lyd -ikke et ord.

Så nu har jeg fået "nyt navn" - og kan ikke engang finde mig selv herinde :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hihi jeg blev godt nok også noget forvirret over navneændringen.

Her sidder jeg og læser din tråd og pludselig er der en, der hedder "septemberbruden", der svarer i DIN tråd :blush: .

Men nu er jeg også opdateret i din tråd (det kører bare det her :thumbsupsmileyanim: ).

Det lyder godt nok spændende med turen til østen, men kan godt se dilemmaet i det. Hvornår får I svar på om han har fået stillingen???

Har du egentlig fundet et sted at holde festen? Synes ikke helt, der stod noget konkrekt om det, men kan så heller ikke huske om det var blevet bestemt tidligere (er temmelig træt i dag, så husker ikke så godt :fløjt:..)...

Må jeg spørge hvorfor I har været nødt til at aflyse brylluppet før? Undre mig hver gang jeg ser det :fløjt:..

Invitationerne ser rigtig flotte ud. Det blir rigtig godt at se dem når de er færdige!

Mht kjolebutikken - hver sker der lige for dem!?!?.. Man kan da ikke sige, at man ikke kender noget til det. SÅ må man jo undersøge det!!. Hvis der står på hjemmesiden at de fås, ja så må det jo være rigtigt. Ellers skal de da ændre hjemmesiden og ikke bare sige, at det kender man ikke til.. Tsk tsk :)..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søde

Det er da vist noget tid siden jeg har været forbi her, er gået helt glip af din Kina krise, men dejligt at han er gået med til din betingelse!!!

über cool med Jeres bryllupsdag også er din farmor og farfars, du har ret, det ER et tegn, det er jeg slet ikke i tvivl om, tillykke med at I fik valgt den helt rigtige dato, og tillykke med offentliggørelsen selvom Jeres forældre ikke helt er kommet op i gear hvad begejstring angår...

Går selv og er lidt småmuggen på min fars kone i øjeblikket, vi kom til at tale sommerferie her i julen og jeg sagde at det ville der ikke rigtigt blive råd til for vores vedkommende i år da vi jo sparede op til bryllup. "Jamen det er også bare fordi at I skal have sådan et stort fint bryllup" Øh... Hvad? Okay ja vi holder brylluppet på et lille gods fordi at de har handikap toilet og faciliteter til min svigerfar som sidder i kørestol, når det er sagt så bliver prisen for at leje det fra fredag eftermiddag til søndag middag lige under 9000 kr, dette er inklusiv leje af duge, håndklæder, fadøls anlæg og fadøl, det er inklusiv kaffe og leje af viskestykker, det er 2 rum og et kæmpe industrikøkken. Jeg har købt min kjole for under 900kr, vi sparer kørsel væk, fotografen er en af mine kammerater og skal ikke have noget synderligt for det. Jukeboxen er et program vi downloader til computeren som så sætter det hele op så det fungere som en rigtigt jukebox, det koster os 100kr. Vi køber min kærestes tøj på udsalg her i Januar, vin køber min far billigt til os i Italien, sodavand og sprut køber vi i tyskland. Desserten bliver bryllupskagen som jeg selv bager.. Og ja okay resten af maden betaler vi os fra, men vi satser på at kan gøre det billigt når det kun er forret og hovedret. Natmaden bliver pizza fra det lokale pizzaria... Vi laver selv vores invitationer og gør i det hele taget ALT hvad der står i vores magt for at det ikke skal blive for dyrt. Vi har ikke engang givet hinanden julegaver i år fordi at pengene skulle spares op! Så jeg blev snotfornærmet over den bemærkning.

Sorry skulle lige have det ud...

Håber at du ar haft en god jul og et fantastisk nytår.

nogle mennesker ik os!!!... Jeg blev helt sur af at læse det her :thumbsupsmileyanim:... Sådan en dame skulle have en flad hånd lige i hovedet for sådan en bemærkning. Især når det nu virker som om I virkelig gør et stort stykke arbejde for at det ikke blir for dyrt...

0

Del dette indlæg

WUIIIIIIIIIIII

Så skete det. Skal på min første, rigtige kjoleprøvning på mandag :thumbsupsmileyanim:

Bestemte mig for at Panayotis i Vejle skulle have endnu en chance. Så nu står den på kjoler mandag :thumbsupsmileyanim:

Hov glemte da lige at tjekke om de har de modeller jeg gerne vil prøve....... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo jeg synes at vi skal vedtage at vi ikke gider de dumme bemærkninger og folk der ikke finder vores bryllup interessant...

Hvad sker der for de brudekjole forretninger, det er da helt vildt! Gider de ikke at tjene penge eller... Jeg forstår simpelthen ikke at man kan drive forretning på den måde!!!

Hm - tror ikke konkurrencen er stor nok for de brudekjoleforretninger. Det må være eneste forklarig - og at brudekjoler er for dyre!

Og godt vi selv og søde zillaer herinde kan interssere sig for vores bryllup

0

Del dette indlæg

Hov du må ikke sådan bare skifte navn, jeg bliver jo helt forvirret. Tillykke med dit nye navn og opgraderingen til dulle2, :griner:-

Har du ringet til kjolebutikken i dag?

Jep! Og der skal prøves på mandag :thumbsupsmileyanim:

Det bliver da for fedt. Ihhh jeg er spændt. Og husk endelig kamera, så vi kan følge med :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

ARGH...spontan kortslutning i min overbebyrdede hjerne :thumbsupsmileyanim:

Man kan da ikke bare skifte navn midt i det hele :thumbsupsmileyanim:

Synes det er slemt nok når folk pludselig får et andet billede på deres profil...

Bare roligt - så skal jeg nok lade være at skifte billede... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her sidder jeg og læser din tråd og pludselig er der en, der hedder "septemberbruden", der svarer i DIN tråd :thumbsupsmileyanim: .

Men nu er jeg også opdateret i din tråd (det kører bare det her :thumbsupsmileyanim: ).

Det lyder godt nok spændende med turen til østen, men kan godt se dilemmaet i det. Hvornår får I svar på om han har fået stillingen???

Har du egentlig fundet et sted at holde festen? Synes ikke helt, der stod noget konkrekt om det, men kan så heller ikke huske om det var blevet bestemt tidligere (er temmelig træt i dag, så husker ikke så godt :thumbsupsmileyanim: ..)...

Må jeg spørge hvorfor I har været nødt til at aflyse brylluppet før? Undre mig hver gang jeg ser det :thumbsupsmileyanim: ..

Invitationerne ser rigtig flotte ud. Det blir rigtig godt at se dem når de er færdige!

Mht kjolebutikken - hver sker der lige for dem!?!?.. Man kan da ikke sige, at man ikke kender noget til det. SÅ må man jo undersøge det!!. Hvis der står på hjemmesiden at de fås, ja så må det jo være rigtigt. Ellers skal de da ændre hjemmesiden og ikke bare sige, at det kender man ikke til.. Tsk tsk :thumbsupsmileyanim: ..

Vi er også noget ukonkrete om det feststed. Mangler at se to (som er mine favoritter) og tage det endelige slagsmål om hvor det skal være- men de er forhåndsreserverede, så dont't worry!

Jeg tror det står på side 1, hvorfor vi aflyste. Men min søster var / er alvorligt syg og alt var kaotisk på det tidspunkt. Men efterfølgende har hun så vist sig som en sand, forkælet møgs.., så nu kommer hun slet ikke med til brylluppet!

glæder mig også se til indbydelser - det kræver bare lige afklaringen om feststedet - men SÅ er vi kørende!

Og tak for dit lange svar, nu må vi se hvordan brudebiks-damerne opfører sig på mandag!

0

Del dette indlæg

Loller, Pernille, Chrisling og M1974:

JA ! Skal nok huske kamera! Kan man egentlig bede kjoledamen om at tage billeder? Skal nemlig afsted selv - og det gør det jo lidt sværere... :thumbsupsmileyanim:

Ja, kan man ikke godt det? Min skrædder tog gladeligt billeder af mig her i tirsdags.

Ellers så burde du kunne klare det selv foran et stort spejl.

Ih, jeg glæder mig stadig helt vildt til at høre om det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her sidder jeg og læser din tråd og pludselig er der en, der hedder "septemberbruden", der svarer i DIN tråd :thumbsupsmileyanim: .

Har du egentlig fundet et sted at holde festen? Synes ikke helt, der stod noget konkrekt om det, men kan så heller ikke huske om det var blevet bestemt tidligere (er temmelig træt i dag, så husker ikke så godt :griner:- ..)...

Må jeg spørge hvorfor I har været nødt til at aflyse brylluppet før? Undre mig hver gang jeg ser det :biggrin: ..

Mht kjolebutikken - hver sker der lige for dem!?!?.. Man kan da ikke sige, at man ikke kender noget til det. SÅ må man jo undersøge det!!. Hvis der står på hjemmesiden at de fås, ja så må det jo være rigtigt. Ellers skal de da ændre hjemmesiden og ikke bare sige, at det kender man ikke til.. Tsk tsk :blush: ..

Vi er også noget ukonkrete om det feststed. Mangler at se to (som er mine favoritter) og tage det endelige slagsmål om hvor det skal være- men de er forhåndsreserverede, så dont't worry!

Jeg tror det står på side 1, hvorfor vi aflyste. Men min søster var / er alvorligt syg og alt var kaotisk på det tidspunkt. Men efterfølgende har hun så vist sig som en sand, forkælet møgs.., så nu kommer hun slet ikke med til brylluppet!

glæder mig også se til indbydelser - det kræver bare lige afklaringen om feststedet - men SÅ er vi kørende!

Og tak for dit lange svar, nu må vi se hvordan brudebiks-damerne opfører sig på mandag!

Hmmm så må jeg lige nærlæse side 1 lige mere :blush:..

Det blir godt nok spændende med dét feststed!!. For I har jo efterhånden været vidt omkring, så er spændt på hvilket et der vinder jeres godkendelse :thumbsupsmileyanim:

Og uh hvor blir det bare spændende på mandag!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: DU må endelig få smidt nogle billeder herind så vi rigtig kan se, hvad du har fået prøvet. Og så kan man jo kun krydse fingre for at du får en rigtig god behandling. Men synes, at dem, der har været dér, alle har haft en positiv oplevelse, så mon ikke du også får det :sm:..

0

Del dette indlæg

Loller, Pernille, Chrisling og M1974:

JA ! Skal nok huske kamera! Kan man egentlig bede kjoledamen om at tage billeder? Skal nemlig afsted selv - og det gør det jo lidt sværere... :thumbsupsmileyanim:

Da jeg var i Panayotis i Odense foreslog ekspedienten selv, at det var hende der tog billeder, da jeg kæmpede med, at tage billeder i spejlet... :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til beretning og billeder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søde

Det er da vist noget tid siden jeg har været forbi her, er gået helt glip af din Kina krise, men dejligt at han er gået med til din betingelse!!!

über cool med Jeres bryllupsdag også er din farmor og farfars, du har ret, det ER et tegn, det er jeg slet ikke i tvivl om, tillykke med at I fik valgt den helt rigtige dato, og tillykke med offentliggørelsen selvom Jeres forældre ikke helt er kommet op i gear hvad begejstring angår...

Går selv og er lidt småmuggen på min fars kone i øjeblikket, vi kom til at tale sommerferie her i julen og jeg sagde at det ville der ikke rigtigt blive råd til for vores vedkommende i år da vi jo sparede op til bryllup. "Jamen det er også bare fordi at I skal have sådan et stort fint bryllup" Øh... Hvad? Okay ja vi holder brylluppet på et lille gods fordi at de har handikap toilet og faciliteter til min svigerfar som sidder i kørestol, når det er sagt så bliver prisen for at leje det fra fredag eftermiddag til søndag middag lige under 9000 kr, dette er inklusiv leje af duge, håndklæder, fadøls anlæg og fadøl, det er inklusiv kaffe og leje af viskestykker, det er 2 rum og et kæmpe industrikøkken. Jeg har købt min kjole for under 900kr, vi sparer kørsel væk, fotografen er en af mine kammerater og skal ikke have noget synderligt for det. Jukeboxen er et program vi downloader til computeren som så sætter det hele op så det fungere som en rigtigt jukebox, det koster os 100kr. Vi køber min kærestes tøj på udsalg her i Januar, vin køber min far billigt til os i Italien, sodavand og sprut køber vi i tyskland. Desserten bliver bryllupskagen som jeg selv bager.. Og ja okay resten af maden betaler vi os fra, men vi satser på at kan gøre det billigt når det kun er forret og hovedret. Natmaden bliver pizza fra det lokale pizzaria... Vi laver selv vores invitationer og gør i det hele taget ALT hvad der står i vores magt for at det ikke skal blive for dyrt. Vi har ikke engang givet hinanden julegaver i år fordi at pengene skulle spares op! Så jeg blev snotfornærmet over den bemærkning.

Sorry skulle lige have det ud...

Håber at du ar haft en god jul og et fantastisk nytår.

nogle mennesker ik os!!!... Jeg blev helt sur af at læse det her :thumbsupsmileyanim:... Sådan en dame skulle have en flad hånd lige i hovedet for sådan en bemærkning. Især når det nu virker som om I virkelig gør et stort stykke arbejde for at det ikke blir for dyrt...

Ja sådan har jeg det også, men det går nok ikke at jeg sådan stikker min fars kone en flad :thumbsupsmileyanim: men mange tak for de dejlige ord :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Her sidder jeg og læser din tråd og pludselig er der en, der hedder "septemberbruden", der svarer i DIN tråd :griner:- .

Har du egentlig fundet et sted at holde festen? Synes ikke helt, der stod noget konkrekt om det, men kan så heller ikke huske om det var blevet bestemt tidligere (er temmelig træt i dag, så husker ikke så godt :blush: ..)...

Må jeg spørge hvorfor I har været nødt til at aflyse brylluppet før? Undre mig hver gang jeg ser det :blush: ..

Mht kjolebutikken - hver sker der lige for dem!?!?.. Man kan da ikke sige, at man ikke kender noget til det. SÅ må man jo undersøge det!!. Hvis der står på hjemmesiden at de fås, ja så må det jo være rigtigt. Ellers skal de da ændre hjemmesiden og ikke bare sige, at det kender man ikke til.. Tsk tsk :sm: ..

Hmmm så må jeg lige nærlæse side 1 lige mere :) ..

Det blir godt nok spændende med dét feststed!!. For I har jo efterhånden været vidt omkring, så er spændt på hvilket et der vinder jeres godkendelse :thumbsupsmileyanim:

Og uh hvor blir det bare spændende på mandag!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: DU må endelig få smidt nogle billeder herind så vi rigtig kan se, hvad du har fået prøvet. Og så kan man jo kun krydse fingre for at du får en rigtig god behandling. Men synes, at dem, der har været dér, alle har haft en positiv oplevelse, så mon ikke du også får det :) ..

Ja jeg ved heller ikke selv hvad jeg er mest spændt på - kjoler eller feststed :thumbsupsmileyanim:

Men vi har hver vores favoritter - så det spændende bliver i virkeligheden hvem der vinder "slaget om feststedet". Jeg er nok noget mere luksuspræget end han er............ :biggrin:

0

Del dette indlæg

Her sidder jeg og læser din tråd og pludselig er der en, der hedder "septemberbruden", der svarer i DIN tråd :cheerleader3: .

Men nu er jeg også opdateret i din tråd (det kører bare det her :angry: ).

Har du egentlig fundet et sted at holde festen? Synes ikke helt, der stod noget konkrekt om det, men kan så heller ikke huske om det var blevet bestemt tidligere (er temmelig træt i dag, så husker ikke så godt :) ..)...

Må jeg spørge hvorfor I har været nødt til at aflyse brylluppet før? Undre mig hver gang jeg ser det :) ..

Mht kjolebutikken - hver sker der lige for dem!?!?.. Man kan da ikke sige, at man ikke kender noget til det. SÅ må man jo undersøge det!!. Hvis der står på hjemmesiden at de fås, ja så må det jo være rigtigt. Ellers skal de da ændre hjemmesiden og ikke bare sige, at det kender man ikke til.. Tsk tsk :) ..

Hmmm så må jeg lige nærlæse side 1 lige mere :oops: ..

Det blir godt nok spændende med dét feststed!!. For I har jo efterhånden været vidt omkring, så er spændt på hvilket et der vinder jeres godkendelse :cheerleader3:

Og uh hvor blir det bare spændende på mandag!!! :cheerleader3::cheerleader3: DU må endelig få smidt nogle billeder herind så vi rigtig kan se, hvad du har fået prøvet. Og så kan man jo kun krydse fingre for at du får en rigtig god behandling. Men synes, at dem, der har været dér, alle har haft en positiv oplevelse, så mon ikke du også får det :hug: ..

Ja jeg ved heller ikke selv hvad jeg er mest spændt på - kjoler eller feststed :cheerleader3:

Men vi har hver vores favoritter - så det spændende bliver i virkeligheden hvem der vinder "slaget om feststedet". Jeg er nok noget mere luksuspræget end han er............ :)

hehe ja sådan er det jo gerne :respekt: .

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer