Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Weee billeder :cheerleader3::cheerleader3:

Sikke en sød kæreste du har dig - og på trods af al jeres bøvl vil han stadig igennem det hele hvert 14.dag - dét er kærlighed! :cheerleader3:

Synes du ser rigtig rigtig flot uf i Ohio kjolen, men du har helt ret - diva looket går helt væk når den blir kort!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså I søde, søde piger!

Sikke nogle fantastisk søde beskeder man kommer ind til fra jer. :(:loveboard::boohoo::thanks::blink:

Ikke så underligt at man bliver afhængig af dette forum :denmarkflag:

Tror faktisk det er model 178 jeg har på, på det første billede - men den var altså for kort til mig. Og lampe-plisseringer duer heller ikke.

"Kom til" at lokke manden med på bryllupskage i weekenden - fik stort set spist for 75 kroner bryllupskage i trods mod horribel entrepris - men mere var der ikke rigtig at komme efter synes jeg. Vi prøvede lidt ringe, åd en maaaassse smagsprøver - og prøvede at forhindre manden i at gå i koma. Han orker slet ikke sådan noget gejl!

Fik laaaaaaaang snak hos Marianne Carøe. Tror sgu det ender med en kjole derfra. Vi fik nærmest designet nederdel på messen :thumbsupsmileyanim:

Har haft helt horribel arbejdsuge, så skal nu opdatere mig rundt omkring - og så skrive lidt mere om feststed-føljetonen..

To be continued

Mie - har skrevet til dig. MÅ HAVE chokofontæner (sagde desperadoblondine med sukkerchok!)

0

Del dette indlæg

Sikke nogle fantastisk søde beskeder man kommer ind til fra jer. :(:loveboard::boohoo::thanks::blink:

Tror faktisk det er model 178 jeg har på, på det første billede - men den var altså for kort til mig. Og lampe-plisseringer duer heller ikke.

"Kom til" at lokke manden med på bryllupskage i weekenden - fik stort set spist for 75 kroner bryllupskage i trods mod horribel entrepris - men mere var der ikke rigtig at komme efter synes jeg. Vi prøvede lidt ringe, åd en maaaassse smagsprøver - og prøvede at forhindre manden i at gå i koma. Han orker slet ikke sådan noget gejl!

Fik laaaaaaaang snak hos Marianne Carøe. Tror sgu det ender med en kjole derfra. Vi fik nærmest designet nederdel på messen :thumbsupsmileyanim:

Har haft helt horribel arbejdsuge, så skal nu opdatere mig rundt omkring - og så skrive lidt mere om feststed-føljetonen..

To be continued

Mie - har skrevet til dig. MÅ HAVE chokofontæner (sagde desperadoblondine med sukkerchok!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej jeg er en bølle med det navneskifte. Kan som sagt heller ikke finde mig selv! :denmarkflag:

Og Marianne C er altså et hit - har været vild med hendes ting længe - og kan mærke at dén top, kan jeg bare ikke få ud af hovedet. Og så kan den jo bruges bagefter :thumbsupsmileyanim:

post-14804-1201087919.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke nogle fantastisk søde beskeder man kommer ind til fra jer. :boohoo::thanks::blink::oops::)

To be continued

Uh, jeg have også en lang snak hos Marianne Cariøe i Bella centret. Godt nok har jeg min kjole, men er blevet helt vildt med hendes kjoler, så jeg var nødt til lige at stå der en halv time og bare drømme lidt :( Derefter et smut hen til Jesper Høvring og så var min dag bare reddet :loveboard:

0

Del dette indlæg

AAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

Er pt. jordens dummeste blondine.

Sidder med bærbar i sofa, flaske med vand står på armlæn. Tænker "må da hellere flytte den, så jeg ikke risikerer at vælte den"

Hvorefter jeg vælter den, da jeg så vil flytte den!!!!!!!! :angry1: :angry1: :angry1: :angry1: :angry1: :angry1:

Bzt siger bærbar så - og det var det!!!!!!!! Arh, hvor er jeg rasende. Især fordi det kun er ½ år siden jeg måtte købe ny, fordi mand hældte cola i den gamle.

Og ALT planlægning, budget, billeder, aftaler mm ligger på den skide pc + netbank og andet ligegyldigt. Er SÅ træt af mig selv pt!! :smash: :smash: :smash: :denmarkflag:

Men det hjælper med alle jeres søde beskeder og kommentarer. Hvis ikke jeg var rød i hovedet i raseri, ville jeg rødme :thumbsupsmileyanim:

Kan nu kun bruge BK på arbejde - og det er jo ikke helt godt nok! FÅRK!

0

Del dette indlæg

AAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

Er pt. jordens dummeste blondine.

Sidder med bærbar i sofa, flaske med vand står på armlæn. Tænker "må da hellere flytte den, så jeg ikke risikerer at vælte den"

Hvorefter jeg vælter den, da jeg så vil flytte den!!!!!!!! :angry1: :angry1: :angry1: :angry1: :angry1: :angry1:

Bzt siger bærbar så - og det var det!!!!!!!! Arh, hvor er jeg rasende. Især fordi det kun er ½ år siden jeg måtte købe ny, fordi mand hældte cola i den gamle.

Og ALT planlægning, budget, billeder, aftaler mm ligger på den skide pc + netbank og andet ligegyldigt. Er SÅ træt af mig selv pt!! :smash: :smash: :smash: :(

Men det hjælper med alle jeres søde beskeder og kommentarer. Hvis ikke jeg var rød i hovedet i raseri, ville jeg rødme :denmarkflag:

Kan nu kun bruge BK på arbejde - og det er jo ikke helt godt nok! FÅRK!

Aaaaaaaaaaaaaargh! Kæmpe krise! :loveboard:

Red hvad der reddes kan!

...hvis noget rent faktisk kan reddes? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I bare søde :bearhug::bearhug::bearhug:

Er helt nedbrudt :fløjt: :(:bearhug::bearhug:

Kan slet ikke overskue at skulle købe 2 nye bærbare og en ny bil - og bryllup oveni. Mandens bærbare og bil er også lige røget :bearhug:

Ikke så heldigt. Har skildt den ad, vendt bunden i vejret på den og lagt den tæt ved radiator. Og så har det f......bare at hjælpe. Og alle de bandeord jeg har tænkt at bruge nu, vil bare blive censureret væk, så nu skal jeg vist bare gå en tur hjem i seng.

Ting bliver også værre når man møder 4.30. :bearhug:

Håber snart at vende tilbage med bedre nyt!

Tak for alle jeres hilsner og krammere :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer