Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 indlæg i dette emne

Invitations ud-mad:

Nu er der efterhånden kommet så meget luft i kalenderen, at jeg kan fremlægge invitations udmaden:

Det er en sort boks ca 15x15, hvor vi lægger indbydelsen i samme størrelse på hvidt, perlemorsfarvet papir i. Et sølv, sort og hvidt bånd udenom holdt sammen af et lille bling bling spænde. Tror det bliver godt - især når jeg kan finde grafiker der kan sætte indmaden ordentligt op.

og ja - der er billeder

.

.

.

.

.

post-14804-1197832941.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Årh hvad - det ser sgu da super lækkert ud med den æske :thumbsupsmileyanim:

Er selv i invitations-og-resten-af-planlægningen-tude-krise...men har nærmest ikke en gang tid til at stresse over det, for jeg har sindsygt travlt på studiet -HAHA-

Tak søde! :)

De har jo også være længe annonceret, så nu måtte jeg hoste op med dem!

Er helt med på dit stress, har arbejde, jurastudie m 2 x eksamen, eksamen på lederkursus, jul der skal holdes for 8 her i hytten - og en bryllupsplanlægning, der er håbløst bagud :hug::):)

Nå ja og LATTERLIG ekskone, der afleverede barn med omgangsyge idag UDEN at sige noget :angry1: :angry1: :angry1: :):) Så ved man jo godt, hvem der bliver syg til jul! Håber vores gæster så kan underholde sig selv!!! M.Ø.G.S.Æ.K!!!!

0

Del dette indlæg

Det lyder som en rigtig god ide, det med at du har sagt som "betingelse" at du skal have dig et job der er meningsfyldt for dig hvis i kommer afsted.. Hvis det kan lade sig gøre, så ender det jo garanteret med at blive en god og positiv oplevelse for jer BEGGE!!

Mine små pølsefingre er ihvertfald krydsede for at det hele kommer til at flaske sig for jer :jul 15:

Viiiirkelig fine invitationer.. Me like :thumbsupsmileyanim:

Det er super stilet at det er en æske :)

Og jeg håber ikke at hele hytten bliver syge op til jul..

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhhh feeeeeeeeeeeeeeeede invitationer!!!!!!

Mht. udlandet så kan jeg udemærket forstå dit dilemma! Det er jo et stort skridt især fordi det drejer sig om 2 år!

Men som andre siger må i lave en fordele/ulemper liste og se hvad der kommer ud af det!

Jeg håber I løser det så det er jer begge der går ind for beslutningen.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Pernille, Sommerbrud, Kejzer og Natasja: -HAHA-:):):griner:- Tak for jeres æske-roser. Er også selv ret glad for dem - og manden kan heldigvis også godt lide dem -HAHA-

Mht udlandet: Der skal noget SERIØST guf på bordet, før jeg hopper på! Har foreslået manden at han søger et job i Haag også. Det kan jeg på en måde bedre forlige mig med.

0

Del dette indlæg

Ih altså, de invitationer bliver så gode -HAHA-

Hey, lige en tanke... kan ikke huske om du har fundet dig en grafiker... hvis du arbejder på noget medie noget, kan det så ikke være der er nogen der, der er villige til at gøre det for dig til en billig penge?

Har også rundet den bane. Men dem der er ansat her i huset er for gamle, konservative - og ikke dygtige nok. Og det går jo ikke! Så tror det er bedst for alle med en der er ung og FIERCE!

kender du nogen.............? -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih altså, de invitationer bliver så gode -HAHA-

Hey, lige en tanke... kan ikke huske om du har fundet dig en grafiker... hvis du arbejder på noget medie noget, kan det så ikke være der er nogen der, der er villige til at gøre det for dig til en billig penge?

Har også rundet den bane. Men dem der er ansat her i huset er for gamle, konservative - og ikke dygtige nok. Og det går jo ikke! Så tror det er bedst for alle med en der er ung og FIERCE!

kender du nogen.............? -HAHA-

Tja, jeg kender jo mig... jeg er da både ung OG fierce :)

Men jeg ved ikke om jeg kan finde tid til det. Har jo ligesom lige 40 invitationsbøger jeg skal have lavet :)

Hvordan skal invitationen være? Meget kompliceret eller?

Måske jeg kan skaffe nogle andre kontakter... har et par veninder der også er grafikere.. Jeg kan eventuelt lige prøve at undersøge det lidt, når julen er overstået

0

Del dette indlæg

Ih altså, de invitationer bliver så gode :boohoo:

kender du nogen.............? :cheerleader3:

Tja, jeg kender jo mig... jeg er da både ung OG fierce :cheerleader3:

Men jeg ved ikke om jeg kan finde tid til det. Har jo ligesom lige 40 invitationsbøger jeg skal have lavet :cheerleader3:

Måske jeg kan skaffe nogle andre kontakter... har et par veninder der også er grafikere.. Jeg kan eventuelt lige prøve at undersøge det lidt, når julen er overstået

Har sendt dig en pm............

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:jul6: :jul3: :jul10: :jul7:

Sådan dér. Er netop blevet ramt af den vildste julestemning :jul 16:

Har indført ny tradtion herhjemme: Når vi har fået julefri laver vi konfekt, hører julemusik og drikker os halv-tipsey i al sprutten der skal i konfekten. Det gjorde vi i aftes - meget hyggeligt!

Alle gaver er i hus og pakket ind og hygger med julemusik :jul1:

Og juletræet er også i folden :jul 17:

Jep noget er sikkert glemt - men lige nu er alt bare godt :jul4:

0

Del dette indlæg

Ih altså, de invitationer bliver så gode :boohoo:

kender du nogen.............? :cheerleader3:

Tja, jeg kender jo mig... jeg er da både ung OG fierce :cheerleader3:

Men jeg ved ikke om jeg kan finde tid til det. Har jo ligesom lige 40 invitationsbøger jeg skal have lavet :bearhug:

Har sendt dig en pm............

Jeg har lige svaret dig. Lad os snakkes ved om det efter julen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

FEDE æsker du lige disker frem med der! Har du selv lavet dem? :cheerleader3:

:boohoo: hvis du har!

Det ser altså totalt fedt og classy ud med det spænde på....uuhhh sådan rigtig VIP-agtig. Sender du også en afsted til mig :cheerleader3: ?

Selvfølgelig gør jeg da det :bearhug:

Men har desværre ikke lavet dem selv. Dét har jeg ikke evner til. Har tilgengæld - helt selv- brugt halvt år på at google så jeg kunne få fat i dem og givet alt for mange penge over ebay for dem... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har indført ny tradtion herhjemme: Når vi har fået julefri laver vi konfekt, hører julemusik og drikker os halv-tipsey i al sprutten der skal i konfekten. Det gjorde vi i aftes - meget hyggeligt!

Ihhh, hvor lyder det hyggeligt - det må jeg indføre til næste år! :newyear:

0

Del dette indlæg

Og juletræet er også i folden :jul 17:

Jep noget er sikkert glemt - men lige nu er alt bare godt :jul4:

Det lyder da helt vildt hyggeligt. Det er da bestemt en tradition, jeg vil overveje at indføre i vores hjem også.

Glædelig jul til dig og familien :jul10: :jul3: :jul10:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer