Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uhhh...det må være SÅ frustrerende at være feststedsløs :heart:

Kan desværre ikke hjælpe dig, men kan måske få dig til at tænke på noget andet :bearhug:

- Der var noget med at du godt kunne lide fjer...ik'? Havde du tænkt på påfugle-fjer?

Bouquets2.jpg

Uh hvor er de smukke - men tror de vil spolere det nøje gennemtænkte farvetema..."lol"...Så tror jeg holder mig til enten sorte eller hvide fjer - som den fantastiske buket du fandt til mig tidligere!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arggghhh med det feststed :heart:!

Men hvorfor ikke flytte datoen, som du selv siger - hvis den alligevel ikke har den store betydning for jer. Hvad med den 30.august?

Håber snart I får det på plads...

:bearhug:

Jaaaaaaaaaaaaa den 30. august...... super fed dato!!!!

0

Del dette indlæg

Aaarrrhhh.... når vi nu snakker om at flytte datoer, så er d. 08.08 altså den bedste :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Men helt seriøst hvis enden på det hele bliver at ændre datoen, hvad så med en fredag? Det kunne måske gøre det lidt lettere at finde et sted, fordi det ikke er den "typiske" ugedag.

Håbe sgu snart du finder en løsning på det hele og kan få lidt fred i sindet. Jeg krydser fingre for dig og sender gode energier til Fyn

0

Del dette indlæg

Puha det er da godt nok ved at være længe siden jeg har været herinde :thumbsupsmileyanim: til mig..

Jeg synes din tråd er forfærdelig at komme ind i, for der er så mange gode bud på feststeder at jeg sidder og tænker "åhhh det ser vel flot ud, hmmm mon det er for sent at ændre feststed?!?" :thumbsupsmileyanim: ..

Redigeret af Wisp
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Opmuntret af alle jeres søde beskeder, tak piger!!!, kommer her lidt fra føljetonen Tour de Feststed. Forhåbentligt kan vi efterfølgende lave den store afstemning - og så står det hele lysende klart... :denmarkflag:

Nummer 1:

Tøystrup Gods ved Ringe:

Fordele: Smukt sted, gennemført stil, gennemtænkte detaljer, stor indflydelse på egen fest, ingen "lukketid", superengageret personale, lækker mad, må medbringe bryllupskage, mulighed for bar.

Ulemper: Ikke ved vand, ikke et oplagt sted til udendørs vielse, næsten for pænt og klassisk, traditionelt bryllupsagtigt, vores dato ikke ledig, dyrere end vi havde planlagt

post-14804-1192709397.jpg

post-14804-1192709422.jpg

post-14804-1192709448.jpg

post-14804-1192709634.jpg

post-14804-1192709894.jpg

post-14804-1192710009.jpg

post-14804-1192710093.jpg

Redigeret af chme
0

Del dette indlæg

Nummer 2:

Teglværksskoven, Nyborg:

Fordele: Meget rimelig pris, udendørsvielse, ingen lukketid, gæsteovernatning til ok pris, må medbringe bryllupskage, mulighed for bar.

Ulemper: Mangler ”wow”effekten, lidt småt lokale, kedelig mad.

post-14804-1192710243.jpg

post-14804-1192710302.jpg

post-14804-1192710371.jpg

post-14804-1192710417.jpg

0

Del dette indlæg

Årh hvad, det første sted ser lækkert ud :denmarkflag:

Me like :carrot: :carrot: :carrot:

Og der kommer flere -bare rolig.

Men der mangler altså lige det der hav - og så er det næsten for "pænt" til os. Altså klassisk herregård. Men gæt hvem der var mest begejstret?

Jep Manden, der havde brokket sig allermest over at vi skulle se et gods :bearhug::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvad, det første sted ser lækkert ud :biggrin:

Me like :carrot: :carrot: :carrot:

Og der kommer flere -bare rolig.

Men der mangler altså lige det der hav - og så er det næsten for "pænt" til os. Altså klassisk herregård. Men gæt hvem der var mest begejstret?

Jep Manden, der havde brokket sig allermest over at vi skulle se et gods :):denmarkflag:

MÆND! Hahaaaa :bearhug:

Synes ellers det er totaaaaal fedt det gods :denmarkflag:

Men det ser også lidt dyrt ud...!

Glæder mig til at se mere - har I rent faktisk fundet et sted?

0

Del dette indlæg

Tro mig Chis, så havde du hørt om det, hvis vi havde fundet et sted. Pt. gennemtrawler vi steder, når der dukker en sjælden fridag op - og så prøver jeg at se hvordan jeg har det med 20.09.08 i stedet, har også forsøgsvis skrevet 20. september 2008 i overskriften, bare sådan liiiiige for at se om jeg kan med en anden dato......Tror det vil give os lidt flere muligheder i forhold til feststeder, der ikke allerede er bookede

0

Del dette indlæg

Ja...det lyder meget fornuftigt med at evt. rykke datoen...

Hvis ikke den oprindelige dato er magisk for Jer (årsdag el. lign.), så vil jeg da også prioritere det rigtige feststed frem for datoen.

Septemberbryllup er da også et hit :carrot:

Håber virkelig snart for Jer, at I får en afklaring på det med feststed - det andet er da til at blive gråhåret af.... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså. Jeg nærmer mig efterhånden selvsving. Og synes det er pinligt. Men når der er for mange muligheder, har jeg det med at miste overblikket.

I jagten på "det perfekte feststed" har vi overvejet at flytte datoen, for at give os selv flere muligheder. Det er ikke helt så enkelt igen.

For det første så er de steder vi ser på ledige på forskellige datoer. Så det giver os reelt ikke så mange muligheder alligevel. For det andet så er jeg nu blevet i tvivl om hvilken måned der er mest bryllupsegnet: august eller september?

Eftersom det er udendørs bryllup betyder vejret jo en del og august er jo ikke såååå pålidelig igen. Det er september på anden anden side heller ikke... Så håber på at få et par bud på fordele og ulemper mht august eller september.

Kom gerne med alle jeres gode indspark - i mens ændrer jeg gruppe til panikbrud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Altså. Jeg nærmer mig efterhånden selvsving. Og synes det er pinligt. Men når der er for mange muligheder, har jeg det med at miste overblikket.

I jagten på "det perfekte feststed" har vi overvejet at flytte datoen, for at give os selv flere muligheder. Det er ikke helt så enkelt igen.

For det første så er de steder vi ser på ledige på forskellige datoer. Så det giver os reelt ikke så mange muligheder alligevel. For det andet så er jeg nu blevet i tvivl om hvilken måned der er mest bryllupsegnet: august eller september?

Eftersom det er udendørs bryllup betyder vejret jo en del og august er jo ikke såååå pålidelig igen. Det er september på anden anden side heller ikke... Så håber på at få et par bud på fordele og ulemper mht august eller september.

Kom gerne med alle jeres gode indspark - i mens ændrer jeg gruppe til panikbrud :thumbsupsmileyanim:

hmm den er svær ;) træk lod :bearhug: har desværre ingen gode råd medmindre i forelsker jer i STEDET og så sætter datoen efter det ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror det er en lige stor "satsning" om I vælger august eller september - som bevist i år, kan man ikke regne (aaaarrrrhahahaha!) med noget som helst når det kommer til det danske vejr.

Så min pointe er at I vælger datoen efter det feststed I vil have - det er da enkelt :thumbsupsmileyanim:

Hvor mange steder har I i spil nu?

Tror vi var ude at se på en 5 stykker, og det endte med at Moltkes valgte sig selv - men kan sagtnes følge dig i at for mange kandidater øger forvirringen. Så måske skulle I stoppe jagten nu, og tage en beslutning?

0

Del dette indlæg

Vi har en fast tradition i min familie om at vi holder en sommerfest sidste eller næstsidste weekend i uagust. Vi har kørt det i 10 år, og vist kun haft lidt dårlig vejr et år. Så jeg satser selv på at vores bliver d 23-08-2008 eller d 30-08-2008

Men man kan jo aldrig vide....

Jeg har lovet mig selv, at jeg vil at lade være med at ødelægge mig selv, ved at tænke alt for meget over noget, som jeg alligevel ikke er herre over. Vi må bare prøve at være positive. Lige meget hvor meget vi undersøger om hvilken dag vejret skulle være bedst, kan det alligevel regne.... Jeg siger ikke at det er forkert at spørge om hjælp til det. Har da været i samme situation som dig, men valgte at lade skæbne råde og håbe på det bedste. Det skal nok gå alt sammen. Er sikker på at solen skinner fra en skyfri himmel og der alligevel ikke er for varmt.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hmmm...august eller september - det er vel hip som hap...eller hvad pokker det gamle ordsprog nu siger :bearhug:

Vores dato er 24. maj og vi er jo heller ikke garanteret godt vejr!

I må lave en prioriteringsliste, over hvad der er MEST vigtigt for jer, fx.

Udendørsvielse og om det overhovedet er muligt på stedet (tjek med præst, embedsmænd osv)

Overnatning til gæsterne

Maden

Stilen

Find selv på flere :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kære tøser

Tak for jeres svar! :ilovebryllupsklar:

Nu er man jo en zilla, så jeg synes jo (naturligvis) at det hele er vigtigt! :cheerleader3:

Der er ikke lige noget sted, der giver sig selv (jo et, det i Vejle som jeg er bekymret for bliver færdigt til tiden...)

Så mange af de steder vi har kig på er enten optagede den 16.8 eller den 6.september eller begge og så er vi ude i den 20 september, som jeg nok synes er lidt sent på året til udendørsvielse.

Ved bare at lægge en dato fast har vi dermed udelukket nogle af stederne - hvilket nok er meget godt.. Foreløbigt fortsætter jagten. Skal se mere i eftermiddag og på søndag. Juhu!

0

Del dette indlæg

Ja nu kunne den ikke trækkes længere. Det bliver den 6 september 2008. De fleste af "vores" feststeder kan dér, fotografen kan formentlig også og nu skuller der bare en afklaring til. Og det kom der. Dejligt!!!

- Og mon ikke der kommer en tour de feststed 2?? Det tror jeg nok der gør!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer