Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

Annonce ♥

Faldt lige over dem her, og kom til at tænke på dig...sommerfugle OG fjer :cheerleader3:

F14_-_Group.jpg

Hvor er du faldet over dem henne??? De er skønne! Jeg er nemlig heller ikke til slør, men mere til friske blomster eller en sommerfugl...

:cheerleader3: Camilla.

Fundet her

Super! Det må jeg vist hellere se nærmere på...

0

Annonce ♥

Undertøj:

Jeg regner ikke med at der er plads til noget i den corsagetop jeg skal have på, men der skal jo alligevel være lidt til manden på bryllupsnatten. Derfor er denne corsage indkøbt - og nej det er ikke mig på billedet.. :thumbsupsmileyanim:

EEEEJ hvor har du den fra ???? Den er super flot og mega sexet :cheerleader3: pris??? Jeg leder nemlig efter en hvor den ikke går op til halsen du ved - ved du hvilke størrelser den er i ?? Bruger 70G

Knus Mie

0

Faldt lige over dem her, og kom til at tænke på dig...sommerfugle OG fjer :thumbsupsmileyanim:

F14_-_Group.jpg

Hvor er du faldet over dem henne??? De er skønne! Jeg er nemlig heller ikke til slør, men mere til friske blomster eller en sommerfugl...

Fundet her

Super! Det må jeg vist hellere se nærmere på...

:td: Camilla.

Det må jeg vist også. Hvor er de fikse!! Tak.

0

Undertøj:

Jeg regner ikke med at der er plads til noget i den corsagetop jeg skal have på, men der skal jo alligevel være lidt til manden på bryllupsnatten. Derfor er denne corsage indkøbt - og nej det er ikke mig på billedet.. :thumbsupsmileyanim:

EEEEJ hvor har du den fra ???? Den er super flot og mega sexet :td: pris??? Jeg leder nemlig efter en hvor den ikke går op til halsen du ved - ved du hvilke størrelser den er i ?? Bruger 70G

Knus Mie

På Trendsales. Ikke brugt altså, der er en bruger derinde der tager dem hjem fra USA. Tror sagtens du kan få den i din størrelse.Mener jeg gav 500 for den, men det har jeg altså svedt ud.... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Prisen er da ligemeget, hvis den er fantastisk :cheerleader3: Og så har man jo også fundet det blå :td:

Jep. Det er nok derfor jeg ikke har hæftet mig så meget ved prisen..... :thumbsupsmileyanim:

Min er nu hvid, men den fåes også i lys blå, rød og sort.....

0

Annonce ♥

Hejsa,

Så fik jeg kigget hele din fine tråd igennem. Der er virkelig styr på sagerne. :)

Dejligt at se at du er tilbage i fuld gear.

Det er nogle rigtig flotte blomster og kjoler du har fundet dig. Glæder mig til at se hvilken kjole du ender med ;)

0

Så kom tickeren til at virke igen og jeg kan se at der er 382 dage tilbage. 382 dage!!!!!!!! Er I klar over hvor længe det er???!!!! Synes det er snyd, der er bare aaallllllt for længe til :thanks:

Måske man skulle tage sig sammen og få fundet det feststed. Og vil meget nødig indrømme det:

Trods en aldeles grundig research er STEDET bare ikke fundet endnu.

Det irriterer mig grænseløst - især fordi det med 99 % sandsynlighed skyldes at det er mig, der er kræsen. Kan finde fejl ved ALT! Er beliggenheden fx ok, så er stedet enten ucharmerende, lokalet grimt, maden kedelig osv. Og er stedet godt og maden go, ja så sucks beliggenheden eller der mangler overnatningsmuligheder. Eller festen skal stoppe kl 2. Eller noget helt andet.

Hvor svært kan det være? Vil have lækkert, charmerende sted i Helenekilde-stil, uden guldlir på væggene eller plystæpper på gulvene, liggende ved vandet og med plads til overnatning og udendørs vielse. Og dertilhørende WOW-følelse. Uden at det koster 4 milliarder. Se det er da ikke så krævende, vel... :thumbsupsmileyanim:

Har nu foreslået manden at vi kigger uden for øen, men det kan han SLET ikke forstå. Han synes det skal være enten Fyn, hvor vi bor, eller Østjylland som jeg kommer fra. Synes nu godt han kunne være LIDT mere forstående :bearhug: :bask:

0

Annonce ♥

Så kom tickeren til at virke igen og jeg kan se at der er 382 dage tilbage. 382 dage!!!!!!!! Er I klar over hvor længe det er???!!!! Synes det er snyd, der er bare aaallllllt for længe til :boohoo:

Måske man skulle tage sig sammen og få fundet det feststed. Og vil meget nødig indrømme det:

Det irriterer mig grænseløst - især fordi det med 99 % sandsynlighed skyldes at det er mig, der er kræsen. Kan finde fejl ved ALT! Er beliggenheden fx ok, så er stedet enten ucharmerende, lokalet grimt, maden kedelig osv. Og er stedet godt og maden go, ja så sucks beliggenheden eller der mangler overnatningsmuligheder. Eller festen skal stoppe kl 2. Eller noget helt andet.

Hvor svært kan det være? Vil have lækkert, charmerende sted i Helenekilde-stil, uden guldlir på væggene eller plystæpper på gulvene, liggende ved vandet og med plads til overnatning og udendørs vielse. Og dertilhørende WOW-følelse. Uden at det koster 4 milliarder. Se det er da ikke så krævende, vel... :bearhug:

Har nu foreslået manden at vi kigger uden for øen, men det kan han SLET ikke forstå. Han synes det skal være enten Fyn, hvor vi bor, eller Østjylland som jeg kommer fra. Synes nu godt han kunne være LIDT mere forstående :thanks: :bask:

Uha, jamen jeg troede faktisk, at I havde valgt det sted, hvor Melanie25 skal holde fest... Gl. Avernæs eller hvad hedder det lige?

Men nej, du er da slet ikke krævende!!! :cheerleader3: Ej, måske en lille smule, men jeg havde altså de samme kriterier - jeg fandt 98% stedet efter 1-1½ års søgen, men jeg tror bare aldrig, at man bliver 100% tilfreds, når man nærmer sig 110%-zilla.

Held og lykke med jagten...

:thumbsupsmileyanim: Camilla.

0

Så kom tickeren til at virke igen og jeg kan se at der er 382 dage tilbage. 382 dage!!!!!!!! Er I klar over hvor længe det er???!!!! Synes det er snyd, der er bare aaallllllt for længe til :boohoo:

Hvor svært kan det være? Vil have lækkert, charmerende sted i Helenekilde-stil, uden guldlir på væggene eller plystæpper på gulvene, liggende ved vandet og med plads til overnatning og udendørs vielse. Og dertilhørende WOW-følelse. Uden at det koster 4 milliarder. Se det er da ikke så krævende, vel... :thumbsupsmileyanim:

Har nu foreslået manden at vi kigger uden for øen, men det kan han SLET ikke forstå. Han synes det skal være enten Fyn, hvor vi bor, eller Østjylland som jeg kommer fra. Synes nu godt han kunne være LIDT mere forstående :bearhug: :bask:

Kan det passe? Kan det virkelig passe? Syntes lissom jeg oplever et dejavu :thanks:

NAAAAAAAAAAAAARJ du er da ikke kræsen og Per bør HELT SIKKERT være mere forstående, for om du så valgte at blive gift på månen, så er det det I skal.

Har stadig ikke modtaget PM :cheerleader3:

0

Så kom tickeren til at virke igen og jeg kan se at der er 382 dage tilbage. 382 dage!!!!!!!! Er I klar over hvor længe det er???!!!! Synes det er snyd, der er bare aaallllllt for længe til :)

Hvor svært kan det være? Vil have lækkert, charmerende sted i Helenekilde-stil, uden guldlir på væggene eller plystæpper på gulvene, liggende ved vandet og med plads til overnatning og udendørs vielse. Og dertilhørende WOW-følelse. Uden at det koster 4 milliarder. Se det er da ikke så krævende, vel... :bearhug:

Har nu foreslået manden at vi kigger uden for øen, men det kan han SLET ikke forstå. Han synes det skal være enten Fyn, hvor vi bor, eller Østjylland som jeg kommer fra. Synes nu godt han kunne være LIDT mere forstående :thanks: :bask:

Hahahahaaaa...synes jeg kan nikke genkendende til problematikken :thumbsupsmileyanim:

Vi har stort set de samme krav som Jer...og ja, det er overraskende svært at finde!

Helenekilde ville være det ultimative sted for mig....hvis ikke det var for den lille detalje at det koster spidsen af en jetjager :boohoo:

Jeg er dog forhåbningsfuld mht til fx Saison, som vi "fandt" her den anden dag - god beliggenhed, fair pris, godt ry osv. Men så er der garanteret plystæpper på gulvene... :cheerleader3:

Jeg ringer til dem lige så snart de åbner efter sommerferien!

Jeg har desværre ikke det store kendskab til Fyn - men der må da være noget!

Har du prøvet at søge på fx "hotel", "bryllup" eller "restaurant" på Krak med Fyn som område? Jeg fandt fx først Saison da jeg søgte under hoteller...

Har I været ude at se på noget, eller...?

0

Annonce ♥

Så kom tickeren til at virke igen og jeg kan se at der er 382 dage tilbage. 382 dage!!!!!!!! Er I klar over hvor længe det er???!!!! Synes det er snyd, der er bare aaallllllt for længe til :unsure:

Har nu foreslået manden at vi kigger uden for øen, men det kan han SLET ikke forstå. Han synes det skal være enten Fyn, hvor vi bor, eller Østjylland som jeg kommer fra. Synes nu godt han kunne være LIDT mere forstående :bestwishes: :bask:

Uha, jamen jeg troede faktisk, at I havde valgt det sted, hvor Melanie25 skal holde fest... Gl. Avernæs eller hvad hedder det lige?

Men nej, du er da slet ikke krævende!!! :biggrin: Ej, måske en lille smule, men jeg havde altså de samme kriterier - jeg fandt 98% stedet efter 1-1½ års søgen, men jeg tror bare aldrig, at man bliver 100% tilfreds, når man nærmer sig 110%-zilla.

Held og lykke med jagten...

:pokey: Camilla.

Ja. Det havde vi også. Indtil det gik op for mig at der er lede, grimme gulvtæpper på gulvet i festsalen. Muligvis en detalje, men synes det er sÅ kikset. Samtidig kan man ikke beholde festsalen hele natten, men skal flytte til et andet rum og det synes jeg personligt er ret ufedt. Skal DJ'en så pille det hele ned og stille op igen.. Nej, så vi er på'en igen. Synes det er p-i-s-s-e irriterende, at jeg er så perfektionistisk, men kan komme i tanke om de første 5 steder på Sjælland, som jeg synes er perfekte, så jeg VED jo det kan lade sig gøre og derfor vil jeg ikke nøjes.

0

Hvor svært kan det være? Vil have lækkert, charmerende sted i Helenekilde-stil, uden guldlir på væggene eller plystæpper på gulvene, liggende ved vandet og med plads til overnatning og udendørs vielse. Og dertilhørende WOW-følelse. Uden at det koster 4 milliarder. Se det er da ikke så krævende, vel... :pokey:

Har nu foreslået manden at vi kigger uden for øen, men det kan han SLET ikke forstå. Han synes det skal være enten Fyn, hvor vi bor, eller Østjylland som jeg kommer fra. Synes nu godt han kunne være LIDT mere forstående :thumbsupsmileyanim: :bask:

Kan det passe? Kan det virkelig passe? Syntes lissom jeg oplever et dejavu :bestwishes:

NAAAAAAAAAAAAARJ du er da ikke kræsen og Per bør HELT SIKKERT være mere forstående, for om du så valgte at blive gift på månen, så er det det I skal.

Har stadig ikke modtaget PM :biggrin:

Ja. pudsigt. Der gør jeg også. Synes faktisk det r pinligt eftrhånden. Men jeg kan jo ikke ændre på at tingene ikke er optimale, når jeg ved det findes andre steder. Det er åbenbart kun på denne her lorte-ø, at man er vild med syntetiske gulvtæpper, fake marmor og guldlir. Men jeg får ham IKKE med på at holde det på Sjælland bare pga et feststed, så må hellere lære at acceptere det knap så optimale... (I et andet liv, måske... :unsure: )

0

Har nu foreslået manden at vi kigger uden for øen, men det kan han SLET ikke forstå. Han synes det skal være enten Fyn, hvor vi bor, eller Østjylland som jeg kommer fra. Synes nu godt han kunne være LIDT mere forstående :bestwishes: :bask:

Hahahahaaaa...synes jeg kan nikke genkendende til problematikken :pokey:

Vi har stort set de samme krav som Jer...og ja, det er overraskende svært at finde!

Helenekilde ville være det ultimative sted for mig....hvis ikke det var for den lille detalje at det koster spidsen af en jetjager :unsure:

Jeg er dog forhåbningsfuld mht til fx Saison, som vi "fandt" her den anden dag - god beliggenhed, fair pris, godt ry osv. Men så er der garanteret plystæpper på gulvene... :biggrin:

Jeg ringer til dem lige så snart de åbner efter sommerferien!

Jeg har desværre ikke det store kendskab til Fyn - men der må da være noget!

Har du prøvet at søge på fx "hotel", "bryllup" eller "restaurant" på Krak med Fyn som område? Jeg fandt fx først Saison da jeg søgte under hoteller...

Har I været ude at se på noget, eller...?

Tro mig. Det nærmer sig efterhånden en FARCE. Har været praktisk talt over alt på Fyn og i Østjylland og der er virkeligt mange fine steder, der er bare ikke DET RIGTIGE. Eller rettere, der er altid et minus som ikke er til at bære over med.

Vi er jo også lidt låst af, at vi ikke skal i kirke, så det skal være et sted (helst) med plads til udendørs vielse. Men jeg er altså ikke fuldstændig nuts må jeg lige indskyde - må hellere give et par eksempler:

Har fundet dejligt sted i Middelfart, men fest skal være i selskabslokale, vi vil helst være i restauanten, der ersuperfed, vi skal slutte festen kl 2 og skal dele udendørs terrasse m andre. NEJ.

Et andet sted i Kerteminde. Manden synes det er for dyrt, ikke lige muligheder for at blive viet i nærheden. Tredje sted - ingen overnatning i nærheden, fjerde sted har næsten det hele, men er noget småt, man kan ikke se vandet, selvom der er 50 meter derned, serverer god gammeldags dansk mad (og det er ikke lige os) og så har de god help me GEVIR på væggene. Hold nu op......!!!

Jeg VED jeg lyder rigtig kræsen, krukket og zillaagtig, men det er jeg altså ikke. Det skal bare nogenlunde afspejle os og her er gammeldags dansk mad, gevirer, plystæpper, forsamlingshus, guldlir eller spærretid ikke en del af det.

Kan give nogle eksempler på super feststeder efter min mening (bare så i kan se det kan lade sig gøre :boohoo: )

Helenekilde, Sørup Herregård, comwell Borupgaard, Skodsborg, Walthers hvile (samsø) og Paradiz (sydsjælland). så en fynsk/østjysk pendant til dette vil være perfekt! Wishfull thinking...

0

Et par forsigtige bud på mulige feststeder på Fyn:

Glamsbjerg Hotel

Hindsgavl Slot

Det Hvide Pakhus

Under Lindetræet

...det er da en del billigere på Fyn end her i Hovedstaden :thumbsupsmileyanim:

UH UH et sted jeg ikke har fundt selv - det hvide pakhus. INTERESSANT!! Det virker som om det er i den rette stil - må på udflugt snarest. Man skal bare sætte chrisling igang, så drysser der guld ned... :biggrin::pokey:

og ja, nogle steder på Fyn er ok i pris, men de mest populære DE ved altså godt, hvad de vil have for det - og det er ikke altid pengene værd... Men TAK for dine indspark :bestwishes:

0