Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

Annonce ♥

SØØØØØØØØØDE Christina. Hvor har jeg tænkt meget på dig i den seneste tid.

Jeg er ked af at læse om din svære periode og at I måtte udskyde brylluppet gør mig ondt, men det ser ud til at du har styr på det meste allerede.

Jeg kigger ind løbende.

Knus u know who

IHHH hvor er jeg da glad for at høre fra dig igen. Ja surt med en udsættelse,især som tiden nærmer sig - men tilgengæld en meget mere afklaret planlægning som du nok vil opdage. ikke meget diskuteren med mig selv eller vaklen i gelederne længere! :iloveyou:

Kig meget gerne forbi - både det ene og andet sted.

PS - Jeg fik aldrig en mail fra dig dengang vi talte om den historie??

0

Hejsa Christina

Så fik jeg lige opdateret mig i din tråd : )

Det ser da bare godt ud alt det, du har kig på indtil videre : )

Glæder mig til at se mere - vi kan jo følges ad det næste års tid :iloveyou:

Tine

Tak for det frk. speeder-i-bund. Du bliver svær at hamle op med, med det tempo du holder dig :cheerleader3:

0

Wauw altså, nogle fede kjoler du har fundet dig :iloveyou:

Synes knælange brudekjoler er så lækre, meeen jeg ender nok selv i en lang...men man skal jo aldrig sige aldrig :cheerleader3:

Er forresten glad for at du kunne bruge billederne, men kan godt se at den borddeko ikke går til runde borde....ærerligt, for den er godt nok flot!

0

Annonce ♥

Kære Christina

Hvor er det godt at se dig helt oppe i gear igen :iloveyou: Jeg har slet ikke været herinde på det sidste, så jeg var jo ved at falde ned af stolen, meeeen så kender vi hende igen :cheerleader3: Super fed stil som altid, og læææækre kjoler. Hvad blev der af toppen fra sidst?

Kh Bellehelene

0

Ja toppen fra sidst...... Er altså stadig noget i tvivl om den. Fordelen er da den kan syes om til den med de to spidser op fra Carøe - som jeg er 99% procent sikker på at det skal være. Problemet er farven - jeg er klart bedst i ivory, mens toppen jeg har er mere cremefarvet, og der synes jeg altså at jeg bliver noget bleg.

Så plan er nu at få smidt det sidste flæsk, så jeg kan få den syet om og en pris på omsyningen og få købt de blomster der skal på (til 100 dask pr stk, :bestwishes: gys) Hvis det regnestykke stadig giver en fornuftig, billig pris får jeg den eksisterende syet om og så pyt med farven.

Bliver det væstentligt dyrere - ja så køber jeg squ toppen fra spritny i rigtig farve :bestwishes:

Det er denne som jeg er næsten sikker på, at det bare SKAL være:

post-14804-1184410641.jpg

Edited by chme
0

Jep, efter 10 år på det hårde arbejdsmarked er jeg nu blevet studerende igen. Eller det vil sige, arbejdet beholder jeg og læser så på deltid.

De har været så letsindige at lukke mig ind på jura i Odense - og det bliver bare superfedt! Glæder mig heeeelt vildt!!!!! :bestwishes::bestwishes::bestwishes:

0

Annonce ♥

Wheeee - til lykke :bestwishes:

Det er da superfedt!!!

Skal du starte til september?

Så er vi jo i samme båd med bryllup på SU :bestwishes:

Njaaaiii ikke helt. Beholder mit job og læser så på deltid m. forelæsninger i weekender ol. Det betyder at det tager 5 år at blive bachelor mod normalt 3, men har IKKE tålmodighed til flere år på SU (det var slemt nok første gang!!) så derfor må studiet tage det længere.

Og er selv overrasket hvor glad jeg er for at være kommet ind - den gamle barndomsdrøm er gået i opfyldelse :bestwishes:

0

Njaaaiii ikke helt. Beholder mit job og læser så på deltid m. forelæsninger i weekender ol. Det betyder at det tager 5 år at blive bachelor mod normalt 3, men har IKKE tålmodighed til flere år på SU (det var slemt nok første gang!!) så derfor må studiet tage det længere.

Og er selv overrasket hvor glad jeg er for at være kommet ind - den gamle barndomsdrøm er gået i opfyldelse :thumbsupsmileyanim:

TILLYKKE med det!!! :cheerleader3::td::bearhug:

Det er haardt at studere paa deltid skulle jeg hilse og sige, men hvor er det fedt, at det er noget du virkelig gerne vil. Det kan vaere, at jeg foelger i dine fodspor med en jura-overbyggelse, hvis Microsoft vaelger at betale for den :heart:

:bearhug:

Anna

0

Jep, efter 10 år på det hårde arbejdsmarked er jeg nu blevet studerende igen. Eller det vil sige, arbejdet beholder jeg og læser så på deltid.

De har været så letsindige at lukke mig ind på jura i Odense - og det bliver bare superfedt! Glæder mig heeeelt vildt!!!!! :td::thumbsupsmileyanim::bearhug:

Ej, hvor fedt!!! Tillykke med det. Jeg havde også engang en drøm om jura, og nu da jeg har afsluttet min Finansøkonom, så overvejede jeg kraftigt at læse HA jur, for at komme til at lave noget, der lugter lidt i den retning, meeeen - SU er for kedeligt i længden, så nu arbejder jeg lige et par år i stedet for, og så må vi se.

Held og lykke med studiet.

:cheerleader3: Camilla.

0

Annonce ♥

Hej Christina

Synes lige du skulle om på side 1 igen : )

Tillykke med optagelsen på jura : )

Har lige hapset dine lækre kageopskrifter (fyld) i starten af tråden.

Vil lave en lækker lagkage til min dejlige kæreste, når han fylder 30 her til august... : )

Tine

0

Det er lidt sjovt, at du i din signatur har skrevet "Fly me to the moon"

Da min mand havde holdt sin tale for mig sang han Frankieboys "Fly me to the moon" for mig.... der var ikke et øje tørt.... vil elske den sang endnu mere nu ;)

0

Tillykke med optagelsen..... Tager virkelig hatten af at du begynder at læse igen og efter så mange år.

:thumbsupsmileyanim:

Min filosofi er at det aldrig er for sent at begynde igen.

Så tilykke og pøj pøj.

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Anne

0

Wheeee - til lykke :thumbsupsmileyanim:

Det er da superfedt!!!

Skal du starte til september?

Så er vi jo i samme båd med bryllup på SU :cheerleader3:

Og er selv overrasket hvor glad jeg er for at være kommet ind - den gamle barndomsdrøm er gået i opfyldelse :thumbsupsmileyanim:

Ok...jeg har lige kørt stilen med at arbejde halvtid og studere havltid. Men det er slut efter sommerferien - halvtidsjobbet kunne kun lade sig gøre fordi jeg fik merit så jeg kunne læse halvtid. Det har fungeret ganske fint.

Efter sommerferien skal jeg læse fuldtid igen...det bliver lidt hårdt for økonomien, da jeg først kan få SU igen når jeg kommer på kandidatdelen (forhåbentlig til januar!)...puha...men det må man jo tage med.

Fedt at du er kommet ind på drømmestudiet - det er SÅ fedt at føle at man er kommer på rette hylde, og ved at man har valgt rigtigt. Jeg var også et par omveje før jeg endte hvor jeg er i dag - men man bliver hele tiden klogere på sig selv, men det gør kun at man er 110% sikker i sit valg...sådan har jeg det i hvert fald :boohoo:

Helt ærligt er jeg også først læsemoden nu - så må jeg tage med, at jeg er lidt en gammelsmølf i forhold til de andre i auditoriet ;)

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Hejsa!!

Først stort tillykke med at du er kommet ind på liiiige det studie som du gerne ville!! Skønt for dig!!

Vil så også lige sige tusinde tak for din søde hilsen i min tråd, det er rigtig dejligt når der sådan har "været besøg"!!

Ha' en rigtig dejlig dag!!

0

Det var da utrolig dejligt at du skal til at læse igen. Det er fedt når man kan få det til at fungere uden at skulle på su. :thumbsupsmileyanim:

Det er hårdt. Har for kort tid siden selv været det, og min kærste har 1 år på su endnu. Det er ikke de store penge han henter ind. :thumbsupsmileyanim:

0

Hej søde piger!

Tusind tak for jeres hilsner. De varmer virkeligt!!! Jeg er også selv superglad for min nye titel som "studerende", selvom jeg også er lidt bekymret for om det bliver for hårdt - har også et, til tider, ret belastende arbejde og efteråret bliver i forvejen hårdt da jeg også skal ¨på efteruddannelses-lederkursus.

Og det koster i øvrigt også en herregård! Og ja Anna, jeg betaler selv.

NÅ, men alt det til trods glæder jeg mig fantastisk meget. Om ikke andet så for at få afklaret om det er så rigtigt for mig, som jeg selv tror det er. Ellers må jeg jo finde noget nyt at kaste mig over ;)

Bryllup2008 - du stjæler bare med arme og ben. Det gjorde jeg også da jeg fandt opskriften - og jeg vil gerne se hvordan du får den ganget ned til en minimodel....

AnjaSL - ja det er lidt sjovt. Det er en af de sange vi begge er eninge om er god - og som vi tit danser til. Derfor skal den også være en del af brylluppet, måske som udgangsmelodi. Og vi kører også noget 20-inspireret tema, så der passer den jo også glimrende ind. Men jeg VED at han ikke synger den for mig. Det vil ikke være kønt, så dér var du bare rigtig heldig!!!!

0

Annonce ♥

Undertøj:

Jeg regner ikke med at der er plads til noget i den corsagetop jeg skal have på, men der skal jo alligevel være lidt til manden på bryllupsnatten. Derfor er denne corsage indkøbt - og nej det er ikke mig på billedet.. :cheerleader3:

post-14804-1185376853.jpg

0

Faldt lige over dem her, og kom til at tænke på dig...sommerfugle OG fjer :cheerleader3:

F14_-_Group.jpg

Hvor er du faldet over dem henne??? De er skønne! Jeg er nemlig heller ikke til slør, men mere til friske blomster eller en sommerfugl...

:cheerleader3: Camilla.

0