Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Christina

Ku se jeg slet ikk havde fået skrevet en hilsen.. Hmm.. har da været inde og læse et par gange ovenikøbet.. Nå men der jo MANGE at holde styr på herinde, så den smutter vel engang imellem ;)

Sikke en masse du ska nå og har gang i.. puha!! Helt til at få sved på panden af bar at læse det..

Ku se I sku vies udendørs, har I fundet en til at gøre det?? Vi har leder med LYS OG LYGTE... PUHA det svært at finde en der vil!!

Og lyder spændende med det nye sted, og hvis de siger det er færdigt til marts08 og I ku først giftes d.16.08 (samme dag som os ;)) så er der vel en ret sandsynlig chance for at det nok ska være færdig til den dag ;) X'er i hvert fald fingre for dig..

Men hyggeligt at læse med..

knuser fra Thea

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig god tur

Lækkert bare sådan lige at snuppe en uge sydpå.. Det er da virkelig lækkert.. *ss* Glæder mig til at se en masse billeder og høre hvad i har oplevet når du kommer hjem igen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen og tusind tak for de søde skønne hilsner - dejligt at komme hjem til! -HAHA-

Ferie var rigtig skøn, god mad, godt vand, god strand og lækkert hotel. DEsværre var det sådan et resort der var perfekt for børnefamilier, så vi kunne nærmest ikke sparke os frem gigantiske svenske børnefamilier med hylede unger - især morgenmadssalen var et helvede, med fremmede børn der nyser og savler i ens mad (buffeterne var liiige i børnehøjde)

Nå men dem kunne man heldigvis flygte fra og stranden og vores lille by var perfekt og meget uturistet - men man kan heller ikke komme længere væk. Det lå alleryderst på østsiden af øen og tog 12 timer at komme derned! Men bestemt dejligt.

I dag har jeg så indledt tour de feststed og set det første. Har besluttet for at gi den en skalle denne uge, mens jeg stadig har fri og få udvalgt et par stykker som manden også skal se - og så må den snart være i kassen!!!

OG Chrisling 1000 tak for kjolerne - nu skal jeg så have 3 brudekjoler!!!

0

Del dette indlæg

Velkommen hjem, håber I havde en dejlig ferie med sol og varme. :loveboard:

Håber at i får feststed på plads langt om længe, det er så skønt at få det hakket af listen. Jeg var elle vild da vi fik hakket det af og lige var et smut forbi og snakke med kokken. Pludselig falder det hele på plads af sig selv, når først den del er i hus. :thumbsupsmileyanim: Jeg krydser ihvertfaldet fingre for at det komme på plads snart.

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altid noget man kan slippe af med de hylende unger :thumbsupsmileyanim:..

12 timer?? Var det fordi I skulle køre et godt stykke i bus??

Ahh tour de feststed, det er godt nok noget der kræver sin kvinde.... Synes næsten det er det værste ved hele panlægningen - feststedet.. Man skulle da ellers tro, at det ville være ligetil... men nææ nej :loveboard:

0

Del dette indlæg

Nææææh, er du også hestepige?

Hvor hyggeligt :loveboard:

Fortæl-fortæl!

Er ked af at jeg spolerer dine kjoletanker :thumbsupsmileyanim:

Men der er bare så mange pragtfulde kjoler at vælge imellem...én kjole er jo slet-slet ikke nok :fløjt:

Har leget lidt med tanken om at få syet selv...men tror at det bliver dyrere end tyldrømmen i sidste ende.

Snakker vi prinsessedrømmen i stedet for,kan det nok godt betale sig.

Men nu ser vi, når jeg skal prøve kjoler for første gang her d. 10. september :carrot:

Har du et mellemresultat på feststeder?

0

Del dette indlæg

Altid noget man kan slippe af med de hylende unger :loveboard: ..

12 timer?? Var det fordi I skulle køre et godt stykke i bus??

Ahh tour de feststed, det er godt nok noget der kræver sin kvinde.... Synes næsten det er det værste ved hele panlægningen - feststedet.. Man skulle da ellers tro, at det ville være ligetil... men nææ nej :fløjt:

Jep! Vi skulle køre megalangt med bus! 3 timer på små snoede bjergveje. Bvadr! Og med fly, transport til lufthavn, ventetid mm så blev det 12 timer. Det samme som til sydafrika - utroligt! Men det gik nu meget godt.

Og ja troede også feststedet var det mest enkle. Har faktisk styr på alt andet - undtagen stedet..... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nææææh, er du også hestepige?

Hvor hyggeligt :loveboard:

Fortæl-fortæl!

Er ked af at jeg spolerer dine kjoletanker :thumbsupsmileyanim:

Men der er bare så mange pragtfulde kjoler at vælge imellem...én kjole er jo slet-slet ikke nok :(

Har leget lidt med tanken om at få syet selv...men tror at det bliver dyrere end tyldrømmen i sidste ende.

Snakker vi prinsessedrømmen i stedet for,kan det nok godt betale sig.

Men nu ser vi, når jeg skal prøve kjoler for første gang her d. 10. september :carrot:

Har du et mellemresultat på feststeder?

Åhhh de kjoler. Jeg synes faktisk det var temmeligt genialt da planen var det hemmelige bryllup på Sicilien i år og så den store fest næste år=2 kjoler til moi!!! :fløjt: Men sådan blev det ikke..suk..

Er totalt forelsket i den du fandt på ebay og den en herinde har fået syet hos Høvring med det sorte bånd. ÅRH de er fede, men lange og det er ikke lige mig, manden vil dog elske dem. Og så er der jo min overfavorittop fra Carøe med en kort nederdel til. Nej ingen sagde det skulle være nemt at være en zilla :thumbsupsmileyanim:

Anyhow feststeder er nu nede på 4, og en femte joker jeg mangler at se. Så må jeg lave pro/con listen og se hvad jeg ender med. Problemet er TIDEN. Skal arb hele september i kbh og i århus og måske også oktober/november i kbh og så synes jeg at tiden bliver knap. Stress stress.

Mellemresultat er: valget står mellem % havudsigt, grimme gulvtæpper eller % wow-luksusfornemmelse, så jeg skal lige finde ud af, hvad jeg bedst kan leve med....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ja, alle de dilemmaer og store beslutninger vi zillaer bliver stillet overfor. Hvad skal det dog ikke ende med???

Og uanset, hvor meget tid man har er det stadig for lidt.

Oh dear Oh dear!!!

Hvad siger din mavefornemmelse dig vedr. feststed??? Måske den kan hjælpe dig lidt på vej???

0

Del dette indlæg

Åh ja, alle de dilemmaer og store beslutninger vi zillaer bliver stillet overfor. Hvad skal det dog ikke ende med???

Og uanset, hvor meget tid man har er det stadig for lidt.

Oh dear Oh dear!!!

Hvad siger din mavefornemmelse dig vedr. feststed??? Måske den kan hjælpe dig lidt på vej???

Tja livet er hårdt som zilla - men det er jo som regel selvforskyldt....

Synes mavefornemmelsen svigter i denne sag - plejer ellers at virke upåklageligt, men der er ikke rigtig nogen hjemme pt. Tror jeg lader det ligge og tager mig af noget andet i et stykke tid. Så tror jeg det står klarere....

0

Del dette indlæg

Tema og farver:

Det har jeg vist glemt at fortælle med farver og tema er nu endeligt på plads.

Farver: Sort og hvid - med et strejf af hot pink og limegrøn

Tema: 20'erne!! De skal bruges til kraftig inspiration til borddækning, deko, drinks, musik mm.

Ja ja, det går - langsomt men sikkert ;) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Sort og hvid.... ME LIKE og det er ihvertfaldet ikke fordi jeg har valgt det selv :thumbsupsmileyanim:

Havde egenligt også valgt rød, men synes ikke rigtig jeg kan få det til at fungere. Nu er jeg så på udkig efter en tredje farve, hvad det bliver ved jeg ikke rigtig. Feststedet bruger mørke lilla betræk til deres stole, men til min svigerindes bryllup brugte de lilla :loveboard: og når man er zilla kan den farve jo ikke bruges.

Er måske lidt penippem hvad det angår????

Redigeret af nynnem
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen og tusind tak for de søde skønne hilsner - dejligt at komme hjem til! :thumbsupsmileyanim:

Ferie var rigtig skøn, god mad, godt vand, god strand og lækkert hotel. DEsværre var det sådan et resort der var perfekt for børnefamilier, så vi kunne nærmest ikke sparke os frem gigantiske svenske børnefamilier med hylede unger - især morgenmadssalen var et helvede, med fremmede børn der nyser og savler i ens mad (buffeterne var liiige i børnehøjde)

Nå men dem kunne man heldigvis flygte fra og stranden og vores lille by var perfekt og meget uturistet - men man kan heller ikke komme længere væk. Det lå alleryderst på østsiden af øen og tog 12 timer at komme derned! Men bestemt dejligt.

I dag har jeg så indledt tour de feststed og set det første. Har besluttet for at gi den en skalle denne uge, mens jeg stadig har fri og få udvalgt et par stykker som manden også skal se - og så må den snart være i kassen!!!

OG Chrisling 1000 tak for kjolerne - nu skal jeg så have 3 brudekjoler!!!

:( Fantastisk beskrivelse af ungerne! Håber I havde en god ferie! :loveboard:

Christling, fantastiske kjoler. Jeg er (igen) klar til at vælge kjole om... :fløjt:

:thumbsupsmileyanim: Maiken

0

Del dette indlæg

Tema og farver:

Tema: 20'erne!! De skal bruges til kraftig inspiration til borddækning, deko, drinks, musik mm.

Ja ja, det går - langsomt men sikkert ;) :loveboard:

LÆKKERT TEMA! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tema og farver:

Ja ja, det går - langsomt men sikkert ;) :)

Hører jeg ordene: Spam mig....?

0

Del dette indlæg

Tema og farver:

Ja ja, det går - langsomt men sikkert ;) :fløjt:

Hører jeg ordene: Spam mig....?

:):toot::oops:

Ja det tror jeg nok du gjorde.....

Ikke at forveksle med SPANK mig that is... :td:

0

Del dette indlæg

Sort og hvid.... ME LIKE og det er ihvertfaldet ikke fordi jeg har valgt det selv :)

Havde egenligt også valgt rød, men synes ikke rigtig jeg kan få det til at fungere. Nu er jeg så på udkig efter en tredje farve, hvad det bliver ved jeg ikke rigtig. Feststedet bruger mørke lilla betræk til deres stole, men til min svigerindes bryllup brugte de lilla :toot: og når man er zilla kan den farve jo ikke bruges.

Er måske lidt penippem hvad det angår????

Pernitten?? Os? Nej det må være nogle andre!!! Hæ hæ.

Mht til farve har jeg også noget sølv med henne os mig. Synes det er fedt til sort og hvid. Og hvis du vælger sølv, sort, hvid springer den lilla jo ikke ligefrem i øjnene. Det ville den måske gøre mere hvis du valgte rød. Kunne blå være en mulighed?

Ai tror altså jeg holder fast på sølv som mit bud til farve 3....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer