Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 indlæg i dette emne

Hej

Har nu været inde og læse din tråd.

Er meget ked af I blev nødt til at flytte jeres bryllup, men det er da en klog beslutning når familien rammes.

Ja som du har fundet ud af er jeg en af de tøser der skal giftes samme dato. Så jeg er helt sikkert med på en kigger herinde i din planlægning.

Jeg er meget vild med din stil. Vi overvejede samme stil invitation som jer, men da min kommende mand er grafikker fik han frie hænder til at komme op med at design.

Jeg synes klart kjole nummer 1 er fedest. Det er en utrolig flot kjole efter min smag.

Glæder mig til at se hvad du vælger til din store dag.

Vores dag er foreløbig klar mht. til feststed, overnatning, save the date kort, kjolen, slør, sko.

Men der er jo laaaaaaaaaaaaaaaaang tid til, så det bliver hyggeligt at pusle om resten.

Knus Rikke

Redigeret af Rikkebruden
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih så er der under 300 dage :bestwishes::rolleyes::biggrin:

Kjolerne er nu nede på 2 favoritter nr 2 og nr 4 med toppen og det stramme pencilskirt - det er tilgengæld UMULIGT at vælge mellem de to! Kan bedst lide v-formen på nr 2, men synes den bliver for bar. Nr 4 er jo kort som er min favorit og så strammer corsagen jo en ind. Også en god ting!!! Men nr 2 er måske den mest bryllupsagtige.....

Ja, det må jeg vist fortsætte med at diskutere med mig selv.....

Vi har fået bekræftelser fra både fotograf og feststed og igang med at finde musik.

Tilgengæld har grafikeren jeg fandt til at lave vores indbydelser brændt mig af :smash: - så her er det "på'en igen"

ps Dolpin - der er altså billeder af fyret..

0

Del dette indlæg

Ih så er der under 300 dage :rolleyes::biggrin::blush:

Kjolerne er nu nede på 2 favoritter nr 2 og nr 4 med toppen og det stramme pencilskirt - det er tilgengæld UMULIGT at vælge mellem de to! Kan bedst lide v-formen på nr 2, men synes den bliver for bar. Nr 4 er jo kort som er min favorit og så strammer corsagen jo en ind. Også en god ting!!! Men nr 2 er måske den mest bryllupsagtige.....

Ja, det må jeg vist fortsætte med at diskutere med mig selv.....

Vi har fået bekræftelser fra både fotograf og feststed og igang med at finde musik.

Tilgengæld har grafikeren jeg fandt til at lave vores indbydelser brændt mig af :smash: - så her er det "på'en igen"

ps Dolpin - der er altså billeder af fyret..

Yeps har set billedet - men kunne altså ikke se det, da jeg skrev mit sidste indlæg :lol: ...måske min computer ikke var opdateret.

Tillykke med milepælen der er nået :blush: og med bekræftigelserne. Så er det ved at være styr på de store ting :bestwishes:.

Argh øv med grafikeren :) men der er da heldigvis god tid til at finde en ny!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fortsætter stilen med at ordne detaljerne før jeg har styr på de store linier. Jagten på de perfekte brudesko er gået ind (eller rettere, det har den været det seneste år, uden held)

Nå, men jeg har så endelig fundet det HELT perfekte par. Som fået i adskillige netshops. Hvor INGEN af dem sender til Danmark. Gode råd er dyre, finder adresse på to butikker de fåes i, i London, hvor manden netop har været 10 dage. Og havde han tid til at finde dem? Nej da!!! :smash:

Gode råd bliver endnu dyrere, tænker at shoppelystne zillaer der skal til London måske har lidt ekstra plads i kufferten :cheerleader3: Og så er det at Anna (Irishbride) viser sig som den sande heltinde hun er: Hun får nemlig opsnappet at butik også finde i Dublin, hvor hun bor :thumbsupsmileyanim: Og hun nu vil besøge butikken og se om de kan fåes der.! Se det er en sand zilla-heltinde :heart::hug:

Og det er dem her, det handler om:

post-14804-1195120330.jpg

post-14804-1195120342.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg fortsætter stilen med at ordne detaljerne før jeg har styr på de store linier. Jagten på de perfekte brudesko er gået ind (eller rettere, det har den været det seneste år, uden held)

Nå, men jeg har så endelig fundet det HELT perfekte par. Som fået i adskillige netshops. Hvor INGEN af dem sender til Danmark. Gode råd er dyre, finder adresse på to butikker de fåes i, i London, hvor manden netop har været 10 dage. Og havde han tid til at finde dem? Nej da!!! :smash:

Gode råd bliver endnu dyrere, tænker at shoppelystne zillaer der skal til London måske har lidt ekstra plads i kufferten :heart: Og så er det at Anna (Irishbride) viser sig som den sande heltinde hun er: Hun får nemlig opsnappet at butik også finde i Dublin, hvor hun bor :thumbsupsmileyanim: Og hun nu vil besøge butikken og se om de kan fåes der.! Se det er en sand zilla-heltinde :hug::)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, hvor er det altså bare super dejligt med Zilla hjælp i nød. Håber de er i butikken :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Gode råd bliver endnu dyrere, tænker at shoppelystne zillaer der skal til London måske har lidt ekstra plads i kufferten :cheerleader3: Og så er det at Anna (Irishbride) viser sig som den sande heltinde hun er: Hun får nemlig opsnappet at butik også finde i Dublin, hvor hun bor :thumbsupsmileyanim: Og hun nu vil besøge butikken og se om de kan fåes der.! Se det er en sand zilla-heltinde :heart::hug:

Jeg ved at Pantelognemo - altså kan ikke huske hvordan brugernavnet staves - skal til London her lige om snart.

0

Del dette indlæg

Gode råd bliver endnu dyrere, tænker at shoppelystne zillaer der skal til London måske har lidt ekstra plads i kufferten :heart: Og så er det at Anna (Irishbride) viser sig som den sande heltinde hun er: Hun får nemlig opsnappet at butik også finde i Dublin, hvor hun bor :thumbsupsmileyanim: Og hun nu vil besøge butikken og se om de kan fåes der.! Se det er en sand zilla-heltinde :hug::)

NNNNNNEEEEEEEEEJ hvor fedt!!! Jeg glæder mig til at høre nærmere i sagen!!! Skoene er da også bare for lækre! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nyt i sko-føljeton:

De findes - og de er til at få fat i!!!

Og dette er et rørende eksempel i utrolig zilla-hjælpsomhed. Foruden Anna er nu også hends mand og mandens kusine involveret i jagten. Plus butikken i Dublin og London.

Er simpelthen SÅ rørt over den kæmpe ulejlighed Anna gør sig for at skaffe et par sko til fuldstændig fremmed med-zilla!!! Synes det er en hel overvældende hjælpsomhed!. Ja, jeg mangler ord, men nu er I opdaterede piger.

0

Del dette indlæg

Nyt i sko-føljeton:

Og dette er et rørende eksempel i utrolig zilla-hjælpsomhed. Foruden Anna er nu også hends mand og mandens kusine involveret i jagten. Plus butikken i Dublin og London.

Er simpelthen SÅ rørt over den kæmpe ulejlighed Anna gør sig for at skaffe et par sko til fuldstændig fremmed med-zilla!!! Synes det er en hel overvældende hjælpsomhed!. Ja, jeg mangler ord, men nu er I opdaterede piger.

Hi, hvor er det fedt :thumbsupsmileyanim: Elsker simpelthen at læse om hver gang der er nogen der hjælper hinanden. Er det bare på grund af bryllupsfeberen eller er vi zillaer bare enormt medmenneskelige og hjælpsomme? :thumbsupsmileyanim:

Hi, jeg håber anstrengelserne lykkes og at du ender med skoenei dine hænder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nyt i sko-føljeton:

Hi, hvor er det fedt :thumbsupsmileyanim: Elsker simpelthen at læse om hver gang der er nogen der hjælper hinanden. Er det bare på grund af bryllupsfeberen eller er vi zillaer bare enormt medmenneskelige og hjælpsomme? :thumbsupsmileyanim:

Hi, jeg håber anstrengelserne lykkes og at du ender med skoenei dine hænder :thumbsupsmileyanim:

Ja vi zillaer er vildt medmenneskelige og hjælpsomme! Det er da det eneste rigtige svar!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er simpelthen Så fedt med de sko! Er de fundet? Og købt???

Knus Nathasia

De er lokaliseret i butik i London, hvor Annas mand skal over i næste uge, hvor han så får hjælp af sin kusine for at sikre sig at det er de rigtige. Det er han nemlig ikke helt tryg ved selv ;)

Hvis det ikke lige kan lade sig gøre skal anna selv til london i december - og hendes hotel ligger lige ved skoshop. Hvor heldigt er det lige?!

Og helt vildt sødt af Anna :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare SÅ fedt, at vi hjælper hinanden herinde :thumbsupsmileyanim: .

Håber du får dine sko!

Ja tænk at det eneste man har til fælles er at skulle giftes. Men bryllupper er nok lige det, der får det bedste frem i alle piger, når det gælder med-zillaer. :thumbsupsmileyanim:

Håber virkeligt bare jeg kan returnere tjenesten en dag

0

Del dette indlæg

Nyt i sko-føljeton:

Hi, hvor er det fedt :thumbsupsmileyanim: Elsker simpelthen at læse om hver gang der er nogen der hjælper hinanden. Er det bare på grund af bryllupsfeberen eller er vi zillaer bare enormt medmenneskelige og hjælpsomme? (y)

Det er simpelthen Så fedt med de sko! Er de fundet? Og købt???

Knus Nathasia

De er lokaliseret i butik i London, hvor Annas mand skal over i næste uge, hvor han så får hjælp af sin kusine for at sikre sig at det er de rigtige. Det er han nemlig ikke helt tryg ved selv ;)

Hvis det ikke lige kan lade sig gøre skal anna selv til london i december - og hendes hotel ligger lige ved skoshop. Hvor heldigt er det lige?!

Og helt vildt sødt af Anna :)

Du får lige masser af krydsede fingre herfra :thumbsupsmileyanim::griner:-

0

Del dette indlæg

Det her er altså for vildt!!

Lå og snuede langt op ad formiddagen, da manden kommer bragende ind i soveværelset og siger en masse om min frisør, redningsbåde og et sunket skib ved Antarktis :denmarkflag:

Jeg har arbejdet i døgndrift de seneste 14 dage, senest kulminerende ved dommen i terrorsagen i fredags, så jeg er totalt smadret og fatter ikke helt hvad han mener. Ved dog at min gode bekendte og frisør er påferie med kæresten i 5 uger på Sydpolen for at se på nogle pingviner og får tændt for fjernsynet.

Så så man lige sin frisør på CNN. :wacko:

Det skib de har sejlet rundt med er kæntret og sunket. Så de har siddet i 6 timer i fem graders frost i en redningsbåd in the middle of nowhere!!!!!!! Blevet reddet af et andet krydstogtskib og er nu blevet fløjet til Chile.

Og det bliver vildere endnu:

Han havde besluttet sig for at fri på turen og købt en ring. Den havde han ikke lige fået med fra skibet, men havde bestemt sig for at fri alligevel da de sad i redningsbåden!!! :):balloon:

Og kæresten er supercool, så hun havde overskud til at joke med medierne, da de var kommet i land - hun sagde at bryllupsrejsen bestemt skal gå et varmere sted hen! :thumbsupsmileyanim:

Se det var en vild historie fra det virkelige liv!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Lå og snuede langt op ad formiddagen, da manden kommer bragende ind i soveværelset og siger en masse om min frisør, redningsbåde og et sunket skib ved Antarktis :)

Jeg har arbejdet i døgndrift de seneste 14 dage, senest kulminerende ved dommen i terrorsagen i fredags, så jeg er totalt smadret og fatter ikke helt hvad han mener. Ved dog at min gode bekendte og frisør er påferie med kæresten i 5 uger på Sydpolen for at se på nogle pingviner og får tændt for fjernsynet.

Det skib de har sejlet rundt med er kæntret og sunket. Så de har siddet i 6 timer i fem graders frost i en redningsbåd in the middle of nowhere!!!!!!! Blevet reddet af et andet krydstogtskib og er nu blevet fløjet til Chile.

Han havde besluttet sig for at fri på turen og købt en ring. Den havde han ikke lige fået med fra skibet, men havde bestemt sig for at fri alligevel da de sad i redningsbåden!!! :balloon::bearhug:

Og kæresten er supercool, så hun havde overskud til at joke med medierne, da de var kommet i land - hun sagde at bryllupsrejsen bestemt skal gå et varmere sted hen! :thumbsupsmileyanim:

Ej hvor vildt! :biggrin: Så godt der var et dansk par, som var blevet forlovet efter de var blevet reddet.. :fløjt:

Kan godt lide hendes joke med, at bryllupsrejsen skulle gå et varmere sted hen.. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lå og snuede langt op ad formiddagen, da manden kommer bragende ind i soveværelset og siger en masse om min frisør, redningsbåde og et sunket skib ved Antarktis :fløjt:

Han havde besluttet sig for at fri på turen og købt en ring. Den havde han ikke lige fået med fra skibet, men havde bestemt sig for at fri alligevel da de sad i redningsbåden!!! :):)

Og kæresten er supercool, så hun havde overskud til at joke med medierne, da de var kommet i land - hun sagde at bryllupsrejsen bestemt skal gå et varmere sted hen! :fløjt:

Wow, det er da godt nok den vildeste historie at kunne fortælle børnebørnene. Tillykke med dem og godt at det endte godt og at der ikke skete noget

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer