Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

Annonce ♥

Fandt lige denne superfede buket med roser, orchidéer OG fjer :carrot:

003_primary.jpg

Den er fandme da fræk! Huhaaaa...

For S.....TAN da Chrisling! Den sidder da lige i skabet! WAAAAUW. Jeg tror da bare det skal være den.HAPS og :fløjt: :toot::kiss::cheerleader3::cheerleader3:

Tror jeg vil lade alle blomsterne være hvide, orkideerne hvide med den pink kant og så et sort bånd. TATAAAAA! :)

0

Jaaaaah - det bliver bare SÅ flot :carrot:

Total funky brud :)

...og så er det en fin måde at kombinere roser og orchidéer. Så kommer du også ud over problemet med om det bliver for rodet :fløjt:

Skal roserne også være hvide?

Og hvad farve skal fjerene være?

Hehe...har du set hvad klokken er?

Edited by Chrisling
0

...i øvrigt, hvis du gerne vil have orchidéer blandet med sort, er her et lille forslag til bordet:

wedding_flowers_003.jpg

Så kunne man evt kombinere med roser, eller smide en enkelt pink orchidée hist og her...

Det er sgu lige før jeg bliver fristet til et sort/hvidt bryllup :)

Men jeg må nu nok hellere holde fast i mine solsikker...har jo også fundet bukettEN...

0

Annonce ♥

Hejsa og mange tak for din hilsen i min tråd.

Der er da godt nok sket en masse i din tråd siden jeg har været herinde sidst. (Ikke mindst pga Chrisling´s mange flotte indslag. Hun er fantastisk :bearhug:)

Jeg syntes godt brudebuketen må skille sig lidt ud fra de øvrige blomsterdekorationer til bryllupet. Desuden har vi kvinder jo ikke så meget at sku ha sagt, det er jo mandens opgave... :( Meeen man kan jo give sin blomsterhandler et hint !

0

Ja hende Chrisling er en værre google-zilla!! Det er topfedt med alle de gode billeder hun kan ryste ud af ærmet.

Den sort/hvide borddeko er også fantastisk!! Men vi har runde borde, så tror ikke effekten ville komme helt til sin ret.

Tak for jeres hilsner!! Håber jeg kan præsentere et feststed snarest..... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig fede kjoler..... en af De farvede kunne jeg godt lige have brugt i morgen når jeg skal til bryllup.

:rolleyes:

Hvorfor skal en brudekjole egentlig også være lang??? Det er jo i August vi skal giftes og selvfølgelig skinner solen og det er dejligt varmt. Så hvorfor ikke.... tror lige jeg hopper med på den vogn.

Rigtig fede og funky!!!

0

Hej, jeg glæder mig virkelig til at se hvilken kjole du ender med :rolleyes:

Hvis jeg skulle have være gift i sommers, ville jeg også ahve haft en knæ lang på.

Men nu kan vi jo ikke regne med efterårs vejret (jo heller ikke sommer vejret i år) :huh:

Det er en rigtig flot bryllupskage, den firkantet med alle de små kager. :td:

0

Jubiii endnu en der skal have knælang kjole på. Det skal jeg også! :td:

Skal kjolen være hvid?

Glæder mig til at følge din planlægning som ikke kan blive andet end smuk! :rolleyes:

0

Annonce ♥

SØØØØØØØØØDE Christina. Hvor har jeg tænkt meget på dig i den seneste tid.

Jeg er ked af at læse om din svære periode og at I måtte udskyde brylluppet gør mig ondt, men det ser ud til at du har styr på det meste allerede.

Jeg kigger ind løbende.

Knus u know who

0

Rigtig fede kjoler..... en af De farvede kunne jeg godt lige have brugt i morgen når jeg skal til bryllup.

:cheerleader3:

Hvorfor skal en brudekjole egentlig også være lang??? Det er jo i August vi skal giftes og selvfølgelig skinner solen og det er dejligt varmt. Så hvorfor ikke.... tror lige jeg hopper med på den vogn.

Rigtig fede og funky!!!

Nemlig. Varmt vejr og høj sol - lige vejr til kort kjole :iloveyou:

0

Hej, jeg glæder mig virkelig til at se hvilken kjole du ender med :iloveyou:

Hvis jeg skulle have være gift i sommers, ville jeg også ahve haft en knæ lang på.

Men nu kan vi jo ikke regne med efterårs vejret (jo heller ikke sommer vejret i år) :cheerleader3:

Det er en rigtig flot bryllupskage, den firkantet med alle de små kager. :cheerleader3:

Tak! Glæder mig også selv til at se hvad jeg ender med. Har det jo med at ændre mening en masse :cheerleader3:

Og jeg er sikker på du bliver gudesmuk - uanset kjolelængde!

0

Jubiii endnu en der skal have knælang kjole på. Det skal jeg også! :cheerleader3:

Skal kjolen være hvid?

Glæder mig til at følge din planlægning som ikke kan blive andet end smuk! :iloveyou:

tak - hvor er du sød!

Ja tror jeg ender med hvid - eller hvidligt. Det kan manden vist bedst tænke sig - og der skal jo også være lidt for ham :cheerleader3:

0