MaikenHolm

Maiken & Karstens bryllup 08.09.07

1,345 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:bestwishes: Kære Maiken & Karsten :fløjt:

Så kom den stor dag endelig og i kan nu kalde jer mand & kone. -HAHA- Håber at dagen bliver at det i har ønsket jer.

Jeg ønsker jer alt det bedste fremover og et kæmpe tillykke fra Nordsjælland.

Glæder mig til at høre om dag og se billeder af kjolen in action!!

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:respekt:SÅ BLEV VI GIFT! :td:

Tusind tak for alle jeres søde bryllupshilsner. Jeg blev meget overvældet over det var så mange! TAK!

Sikke dog en forrygende dag! Den var præcis som jeg havde drømt om... og meget mere til! Og jo, der var et par småting, som ikke blev helt som planlagt, men hvor var det dog ligegyldigt! Jeg havde en drøm af en dag og fik manden jeg elsker! :thumbsupsmileyanim:

Aftenen inden var helt fantastisk. Fire skønne veninder hyggede med mig om aftenen & næste formiddag, hvor de var super søde at hjælpe med ALT. Så selvom jeg blev sent færdig fredag med talen og den sidste kreation, så havde jeg det bare SÅ fedt!

Kirken var super smukt pyntet, tårene var i mine øjne da jeg skulle træde med far ind i kirken. Frisuren, make-up'en og kjolen var helt perfekte, det røde bånd sparkede :), men det bedste var Karsten oppe ved alteret!

Fotografen var super dygtig, kagen var den bedste brylllupskage jeg nogensinde har smagt, fik overvældende mange gaver, bordlooket var præcis som ønsket, maden var super super lækker, servering og bands i topklasse. Der var mange fantastiske taler, et par sange, lidt underholdning - og Karstens tale var SÅ skøn og sjov. Jeg grinede mig hele vejen igennem den! Også min egen tale + underholdning blev meget vellykket og Karsten blev enormt overrasket over det.

Super vigtigt var det også, at gæsterne virkelig havde det hyggeligt og sjovt. Vi fik utrolig mange komplimenter både om udseende, festen og mange sagde at de aldrig havde været til så godt, perfekt og gennemført et bryllup. Og ved I hvad, det har jeg heller ikke! ;)

I aften smutter vi I sommerhuset vi har lejet ved Løkken, så jeg vil ikke være online før næste weekend... Men så får I også meget mere at høre - naturligvis med billeder!

:ilovebryllupsklar: Fra en meget lykkelig Maiken!

Jeg har fået et par billeder mailet fra min mor, så I kan få en smagsprøve! :carrot:

post-26895-1189352000.jpg

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

:td: SÅ BLEV VI GIFT! :)

Tusind tak for alle jeres søde bryllupshilsner. Jeg blev meget overvældet over det var så mange! TAK!

Sikke dog en forrygende dag! Den var præcis som jeg havde drømt om... og meget mere til! Og jo, der var et par småting, som ikke blev helt som planlagt, men hvor var det dog ligegyldigt! Jeg havde en drøm af en dag og fik manden jeg elsker! :thumbsupsmileyanim:

Aftenen inden var helt fantastisk. Fire skønne veninder hyggede med mig om aftenen & næste formiddag, hvor de var super søde at hjælpe med ALT. Så selvom jeg blev sent færdig fredag med talen og den sidste kreation, så havde jeg det bare SÅ fedt!

Kirken var super smukt pyntet, tårene var i mine øjne da jeg skulle træde med far ind i kirken. Frisuren, make-up'en og kjolen var helt perfekte, det røde bånd sparkede (y), men det bedste var Karsten oppe ved alteret!

Fotografen var super dygtig, kagen var den bedste brylllupskage jeg nogensinde har smagt, fik overvældende mange gaver, bordlooket var præcis som ønsket, maden var super super lækker, servering og bands i topklasse. Der var mange fantastiske taler, et par sange, lidt underholdning - og Karstens tale var SÅ skøn og sjov. Jeg grinede mig hele vejen igennem den! Også min egen tale + underholdning blev meget vellykket og Karsten blev enormt overrasket over det.

Super vigtigt var det også, at gæsterne virkelig havde det hyggeligt og sjovt. Vi fik utrolig mange komplimenter både om udseende, festen og mange sagde at de aldrig havde været til så godt, perfekt og gennemført et bryllup. Og ved I hvad, det har jeg heller ikke! ;)

I aften smutter vi I sommerhuset vi har lejet ved Løkken, så jeg vil ikke være online før næste weekend... Men så får I også meget mere at høre - naturligvis med billeder!

:ilovebryllupsklar: Fra en meget lykkelig Maiken!

Jeg har fået et par billeder mailet fra min mor, så I kan få en smagsprøve! :carrot:

GUUUUUD! Hvor er du smuk, Maiken :carrot: :carrot: :carrot:

Hvor er det dejlig at læse at I havde den dejligste af de dejligste dage!

Glæder mig som et lille barn til at se flere billeder!

Håber I får en dejlig honeymoon i det Nordjyske :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødeste Maiken.

Et mindre forsinket TILLYKKE skal lyde fra os !!!

Vi var selv til bryllup igår hos min kusine, så derfor den lidt sene hilsen..

Men hvor ER I smukke sammen !! et rigtig dejlig brude par !!

Vi ønsker jer al mulig held og lykke og god vind i fremtiden !!

Mange hilsner fra Maria og Kennet

0

Del dette indlæg

10.000 gange tillykke med dagen i går!

:respekt::td::)(y):):)-HAHA-:iloveyou::iloveyou:()()()()()()

Hvor stråler lykken bare ud af billederne og de ting du har skrevet.. :thumbsupsmileyanim: Glæder mig rigtig meget til at læse din beretning! Mon ikke det bliver lidt af en tuder.... :ilovebryllupsklar: det tror jeg!

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Hvor ser du smuk ud, Maiken. og Karsten Handsome - hvor er I bare dejlige at se på..

Hvor er det bare fedt at høre det blev alt som I havde ønsket jer, og at gæsterne hyggede sig!!!

Kunne man dog bare blive gift igen og igen...

Kan I så nyde jeres honeymoon :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar: ...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer