BIJ

Takkekort

20 indlæg i dette emne

Vi har været til bryllup, hvor vi efterfølgende har fået takkekort. Nogle sender parbilledet af os selv (det der er taget udenfor kirken) andre og faktisk flest brudepar sender takkekort af dem selv. Og utroligt nok er der nogen jeg faktisk godt kunne være foruden. :thumbsupsmileyanim:

Så er spørgsmålet så:

Skal vi sende et takkekort med billede af os som brudepar, eller et parfoto af gæsterne (hvis vi tager sådan et),eller et med begge billeder eller et takkekort uden nogen billeder?

Hvad gør I andre og hvorfor?

Folk har efterhånden et digitalkamarat til hver hånd og hvis man ikke har et helt specielt billede af os selv som brudepar, som man bare må dele... Er der så nogen grund til at sende billede med?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hej -

Sjovt at sende billede med af det par man sender til, synes jeg. Men det er nu ikke noget vi vil gøre.. Vi sender af os som brudepar - måske mere "fordi det gør man" (INDRØMMET) men vi havde nu tænkt os at finde et sjovt billede, ikke det traditionelle pæne.

Men har selv en fotoprinter, så kommer til at sidde og nusse med det selv. Og skriver så en personlig tak på..

Kh Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med et nærbillede af brudebuketten og ringene? Eller en blomsteropsats fra festen? -feststedet? -kirken? andet som giver mening for dem som har været med til festen?

Hvis du gider kunne man jo lave en collage med ovennævnte motiver + billeder af maden på tallerkenen, sange eller andet..

Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når vi engang når så langt vil jeg helt klart sende et takkekort ud med billede af os.

Vi har været til min søsters bryllup hvor der blev taget parbilleder, og det vedlagde de også. Det syntes jeg var genialt, for man har rigtig gjort sig fin, så syntes jeg også det er dejligt at få det parbillede der nu bliver taget.

Jeg syntes også det er et godt billede at have som par - til scrapbogen eller bare som minde.

Vi vil også sende parbilleder med takkekortene. Gæsterne har jo gjort sig fine, så skal de også have et minde af dem selv fra dagen.

Joan

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne slet ikke forestille mig ikke at have et billede af os i takkekortet - det hører sig til, synes jeg. Vi har så valgt at lave en lille collage med de bedste billeder, der viser stemningen fra dagen og jeg kunne også godt tænke mig at smide parbilleder ind :thumbsupsmileyanim:

post-22120-1182508812.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at se billeder af brudepar, og elsker at modtage billeder med de takkekort, vi får!

Ja, det kan godt være, man selv har digitalkamera med til de bryllupper, man er til, men man er jo som regel ikke med til fotosession i naturen eller studie, og fotografer tager altså bedre billeder end de fleste glade amatører, så jeg vil mene, at et billede af brudeparret hører sig til i et takkekort!

Vi var til et bryllup i september, hvor der blevet taget billeder ved bordene, og der fik vi også tilsendt et billede af mig og min bordherre samt et af mig alene. Det var faktisk rigtig dejligt :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauv - jeg er helt vild med den glade brud's takkekort.... der er SÅ smukke - men de var alstå også et MEGET smukt brudepar.... :thumbsupsmileyanim:

Nå, tilbage til emnet - vi sender helt sikkert takkekort ud med billede® af os - kunne nok godt blive inspireret af den glade bruds kort ;) OG så ryger der også et par-billeder afsted... det har vi nemlig selv sytes har været rart, når vi har været til bryllup og gjort noget ud af os selv.....

KH

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne slet ikke forestille mig ikke at have et billede af os i takkekortet - det hører sig til, synes jeg. Vi har så valgt at lave en lille collage med de bedste billeder, der viser stemningen fra dagen og jeg kunne også godt tænke mig at smide parbilleder ind :thumbsupsmileyanim:

Wow hvor er det flot! Sådan et ville jeg være glad for at modtage.

Til spørgsmålet så holder jeg også på et billede af brudeparret. Jeg ville ligesom mange andre føle mig lidt snydt, hvis jeg "bare" fik et billede af mig selv (tænk sig så forvent man er ;-)). Men det er måske en god idé at vedlægge parbilledet, hvis man har sådan et.

- Sille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg ville glo lidt hvis der kom et takke kort ind og det så var mig der var på istedet for brudeparret det virker sådan lidt som om man siger tak til sig selv og det er jo ikke mig der siger tak til mig så det skal være afsender der er billed af ikke modtager man kan eventuelt ligge billedet af modtager ind i som en lille ekstra ting det ville jeg blive glad for specielt hvis det er et godt billed af mig :thumbsupsmileyanim: vi sender selv med et billed af os eller et eller andet fikst.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sendte også takkekort ud med billede af os.

Vi var engang til en 2 x 60 års fødselsdag, hvor vi fik takkekort med parbilleder.

Det var oså rigtig sjovt at få, men til bryllup hører brudeparret til på takkekortet.

Det er jo trods alt brudeparret der takker gæsterne for en dejlig fest ( forhåbenlig )

:heart: Heidi

post-7757-1182761774.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt fedt billede, hvor I holder et "takkekort"!!!

Var det fotografens ide? Håber vores fotograf er ligeså kreativ .o))

Knus

camilla

Hej Camilla

Vi fik selv i ideén efter at have set et ligende takkekort dog på engelsk.

Jeg fik en veninde til at lave en planche hvor det stod, desværre kunne man ikke se vores monogram :(

:bearhug: Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Heidi - kanon godt takkekort billede. Fuld af glæde og energi.

Vi valgte at sende det traditionelle billede af os selv til dem, som ikke var med i festen.

Synes selv det er en god ide med et lidt anderledes takkekort, så vores gæster fik et utraditionelt foto, hvor vi havde byttet bryllupstøj. Vi tog billedet i vores have et par dage efter brylluppet, så håret var ikke helt det samme, og Morten kunne ikke snøre kjolen på ryggen, men det kan ikke ses på billedet.

Vi fik rigtig god respons på billedet, og mange troede vi havde nået det på selve dagen, så de opdagede ikke at håret og make-up ikke var helt i top.

post-15582-1183369925.jpg

Hilsen Bride2006

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi sendte også takkekort ud med billede af os.

Vi var engang til en 2 x 60 års fødselsdag, hvor vi fik takkekort med parbilleder.

Det var oså rigtig sjovt at få, men til bryllup hører brudeparret til på takkekortet.

Det er jo trods alt brudeparret der takker gæsterne for en dejlig fest ( forhåbenlig )

:bearhug: Heidi

Den er simpelthen GENIAL!!!!! Tusinde tak for tippet!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer