MarieMus

Gravering i ringene?

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

I vores kommer der til at stå 23-8-06 (hjerte) 07-07-07 (hjerte) pelski

- Pelski er vores udtryk for at elske hinanden. Det var det mest oplagte for os! Det betyder meget, meget mere end at elske! Navnene har vi til gengæld udeladt - mener jeg...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har oså valgt det traditionelle min mands navn i min og mit navn i hans...og så den dato vi skal giftes. I min forlovelsesringe står der man kommende mands navn og den dato vi blev forlovet...og godt det same...vi har måtte kigge et par gange for at se hvad datoen var....men sådan er vi bare!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmmm... Så kommer der så lige en lille sjov en her... Eller sjov ved jeg nu ikke... Vi skulle hente vores ringe hvor der skulle stå 'Pauline 21.07.2007' i hans og 'Claus 21.07.2007' i min. Men i stedet for Claus stod der 'OLAJS 21.07.2007'. Godt vi hentede dem i god tid, så de kunne lave lortet om. Ehhhh!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer