Guest isaacs mor

Vis jeres ringe

23 indlæg i dette emne

Kan vi ikke lave en tråd hvor man viser sin ring, jeg har personligt besögt samtlige guldsmede i kbh og omegn samt netbutikker og kan ikke finde nogen jeg kan lide :bestwishes: plus at manden herhjemme syntes man skal have ens ringe, hvorimod jeg bestemt syntes at min, kun skal ligne min og med en pän sten eller flere i.... :bestwishes: Hvad gör i?????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ens ringe, dog har min diamanter i. De er i guld, og let hamret. jeg fik en sten i fra starten da vi blev forlovede. Da jeg fik Michlas kom der en sten mere i, og når vi skal giftes så endnu en. For hvert barn og andre store begivenheder kan jeg så få en mere i, så den til sidst bliver en stor diamanthimmel. :bestwishes:

Billederne er desværre lidt svære at se.

post-18709-1184444842.jpg

post-18709-1184444865.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Her er vores ringe ( ikke så godt et billede )

det "alm" guld er helt glat og skinnende, ligesom hvidguldet, det kan man bare ikke se på dette billed.

post-27413-1195676375.jpg

Mener vi gav omkring 5800,- for dem

Redigeret af delfin29
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-29795-1195727292.jpg

Vi har købt disse. De er silkeslebet og i 14 karat guld. Med den mindste brilliant koster de 4500,- - jeg har endnu ikke bestemt mig for, om jeg skal have en stor eller flere små som på billedet. Der skal ikke være de stjerneskudsstreger som der er på billedet.

De er fra Bræmer

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer