prinsesse

prinsessens bryllup

79 indlæg i dette emne

Nu vil jeg også have min egen brylupstråd. det bliver nok meget rart at have alting samlet et sted :griner:-

Vi skal giftes på lykkesholm d. 12. april, og længere er vi ikke nået lige nu. men vi har jo også kun været forlovet i 2 uger.

Er der nogen der ved hvordan jeg får linket til denne tråd, når jeg svarer en anden tråd?

og hvordan får man sådan en der tæller ned til ens bryllupsdag?

uh, jeg glæder mig sådan til næste år...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til BK :sm:

Dejlig med endnu en 2008 brud, vi er efterhånden ved at være rigtig mange herinde :biggrin: Glæder mig til at følge din planlægning af der store dag. Har du været forbi mariahønen´s tråd. Hun skal også giftes på lykkesholm så vidt jeg husker.

Jeg har lagt et link til en bryllupstæller guide HER

Og en guide til at få vist din tråd i hver besvarelse HER

Jeg brugte selv disse guider da jeg var "NY" herinde på forumet. :griner:- Tag gerne et kig forbi min tråd :-)

0

Del dette indlæg

Hej Prinsesse...

Velkommen til og TILLYKE med din forlovelse, bryllup og ikke mindst din nye tråd, som du skal huske at smide en heeeeel masse billeder ind i :griner:-:sm::biggrin::lol:

Hvis der er noget du er i tvivl om, eller bare skal bruge gode råd/tips... Jamen så er der nok af Zillaer, der er parate til at hjælpe dig!

Glæder mig meget til at høre om din videre planlægning!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke til en kommende brud fra en nu gift kone.

Velkommen til tidsrøveren BK.... her skal du nok blive inspireret, få gode idéer, blive frustreret over at du ikke kan anvende alle idéerne, grine, græde, komme af med galde, komme af med glæde.... alt det, som veninderne ellers måtte lægger deres stakkels trætte ører til... herinde bliver ørerne ikke trætte ;)

Pøj pøj med planlægningen - og husk - planlægningen skal helst være sjov.... ikke alt for stresset eller frustrerende :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Velkommen til BK og tillykke med forlovelsen.

:thumbsupsmileyanim:

Jeg håber du får glæde af dette forum og finde inspiration til jeres bryllup.

Har selv haft stor glæde af BK og alle de dejlige zillaer der gerne står til rådighed med ris/ros, ideer og gode råd/erfaringer.

:boohoo:

Skulle du have lyst er du velkommen til at kigge forbi min tråd og få lidt inspiration.

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak alle sammen. hvor er det bare hyggeligt at være her.

har kigget med fra sidelinien et stykke tid, for at få gode ideer til både mit bryllup, men også min egen hjemmeside, og ja - man bliver afhængig, og får alt for mange gode ideer.

men det er super. her er alle ligeså tossede som mig - og min kæreste slipper (for det meste) for at skulle ligge øre til alle mine tanker, for de bliver vendt her af os alle sammen.

men stresset, det går der nok nogle måneder før jeg bliver. Jeg har jo tidnok ligenu.... :ilovebryllupsklar:

nu vil jeg se om jeg kan finde ud af at lave bryllupstælleren og linket til min tråd.

prinsessen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Velkommen til bryllupsklar!! :ilovebryllupsklar:

Vil lige forsøge at vejlede dig til at lave et link.. Det gør du ved at kopiere adressen på s. 1 af din tråd.. Altså http://bryllupsklar osv... Så går du ind i dit kontrolpanel og trykker rediger signatur. Derinde kan du så skrive "hilsen prinsesse" osv.. hvis du så vil lave et link ligesom mit, så skriver du fx "se min planlægning her". Så markerer du ordet "her" (du kan også markere hele sætningen), og trykker på den firkant i værktøjslinjen der hedder "indsæt link"(sådan en lille grøn en..). Den er lige ved siden af den du bruger når du indsætter et billede.. Så kommer der en boks frem, og der indsætter du den adresse du kopierede før.. Så trykker du okay og trykker opdater signatur, og vupti, så har du et link! Håber det var til at forstå...

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurra, så blev det endelig d.17. august,hvor vi skulle ned og se "vores" slot. det er bare helt fantastisk. det er så smukt, og stilen er lige præcis hvad vi ønskede os, men bare meget bedre. alle værelserne er smukke, og gennemførte, og suiten er gigantisk. Vi har absolut ikke fortrudt at vi har valgt dette sted.

samtidig har vi brugt en masse penge på servietter, som vi vil give vores gæster i kirken, og have liggende i toiletkurven sammen med alle de andre småting, der er praktiske til sådan en aften.

Hvad synes i?

post-25977-1187632016.jpg

post-25977-1187632023.jpg

er de ikke bare skønne?

ih jeg er så glad, og nu skal der altså bare planlægges, og bestilles

0

Del dette indlæg

Sikke nogen søde servietter. Det blir da så gennemført at der ikke er et øje tørt... arpro pro servietter :blink:

Har selv været ude og invistere i wc-papir med brudepar på (se dem evt. i min tråd) :fløjt:

Dejligt at hører jeres besøg på feststedet gik godt, det er jo ret vigtig at man får en god oplevelse første gang man er der. Da vi var på skjoldenæsholm første gang var vi også bare solgt med det samme vi blev modtaget, og ikke itvivl om at det bare var STEDET vi ville holde vores bryllup :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer