kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Gad så meget godt se din skærm.... men hvad fanden... så længe du bare kan komme herind

Overlevede du aftenens selskabligheder? Og endte det med at blive hyggeligt nok?

Glædelig søndag og en eller anden advent

Hej smukke

jo det endte sørme med at blive hyggelig - det er altid hygge i venners lag også selvom man hoster lunger op ( ja er stadig syg øv)

he he skærmen er vist hvad 13 tommer eller sådan noget - mikrolille!!!

ja glædelig 3. søndag i advent.

krammer

Værktøj siger du

Ikke her i huset! Filejsen har 2 venstrehænder, så her er det mig der er håndværkeren...hehe...det siger en del

ja okay det kan jeg godt se så :hug: her har martin det hele, men han bruger det skam også og han er dygtig!! gør alt selv. det blir bedre end " proffesionelle" håndværkere ( og her taler jeg af bitter erfaring med sådan nogen)

, ja der må lides for at kunne følge ordentlig med på BK. Specielt når fredagen var fuldstændig afskåren.

Øv med mini tussierne, men forstår dig udemærket også godt. Hun burde da blive på e-bay sådan at lave prisen om efter aftalen er lavet. Jeg havde også stået fast på mit som dig.

Øh what? Det er jo ligesom det aktion går ud på. Hun må da have misforstået fuldstændigt hvad ebay går ud på.

Men god søndag alligevel, selvom det da er for træls.

he ja nu er det bare sådan at hun er den eneste der sælger dem på ebay har jeg fundet ud af så måske skal jeg bide i den sure Tussie og gøre det alligevel..

N æææh helligbrøde!!!! Så ikke det sidste afsnit, underviste i førstehjælp så jeg har desperat behov for et referat søde, søde Mie

Hej søde

kommer fluks i korte træk - bree kom hjem med falsk gravid mave på, mens datteren er gemt af vejen til hun har født. gaby blev gift med borgmesteren og den anden blev gift med mike og det sluttede med at edie hængte sig og slut prut så er der ikke mere før engang til næste år!!! og åh jo gaby og carlos kyssede efter hun var blevet gift!!

kram

Skal du op på 200 sider, så skal du da ikke lægge på side 2 og gemme dig :)

Nej, der er vist noget hun ikke lige helt har forstået :thumbsupsmileyanim:

jamen jamen har/ er syg og har haft huset fuld af gæster hele weekenden - nu er jeg her igen :)

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå piger lidt hurtigt opdatering

jeg er stadig syg :) hoster og snøfter og træls - men har dog klaret at ha to omgang føsdagsgæster i weekenden, men må sande jeg ikke kommer på arbejde i morgen... jeg er virkelig nødt til at være rask... HADER AT VÆRE SYG - ææææv...

i dag er også lidt extra træls, da det i dag er 6 år siden mor sov ind. :thumbsupsmileyanim: Det har dog hjulpet at svigermekanikken og far og herdis har været her det meste af dagen og hygget og det har bare været skønt at se at alle "forældaaarn" kan enes og morer sig og hygger sig sammen.

har I haft en dejlig weekend???

krammer

0

Del dette indlæg

jeg er stadig syg -HAHA- hoster og snøfter og træls - men har dog klaret at ha to omgang føsdagsgæster i weekenden, men må sande jeg ikke kommer på arbejde i morgen... jeg er virkelig nødt til at være rask... HADER AT VÆRE SYG - ææææv...

i dag er også lidt extra træls, da det i dag er 6 år siden mor sov ind. :) Det har dog hjulpet at svigermekanikken og far og herdis har været her det meste af dagen og hygget og det har bare været skønt at se at alle "forældaaarn" kan enes og morer sig og hygger sig sammen.

krammer

Kæmpe kram til dig fordi du stadig er syg, fordi det er årsdagen og så bare fordi du er dig

:thumbsupsmileyanim::):hug::):)

Puha, lige op til jul? Det må have været hårdt. Det kanjeg slet ikke forestille mig. Håber humøret ikke er for hårdt ramt, men dejligt at høre at I har haft en hyggelig dag

God bedring med dig og sov rigtig godt :)

0

Del dette indlæg

jeg er stadig syg :huh: hoster og snøfter og træls - men har dog klaret at ha to omgang føsdagsgæster i weekenden, men må sande jeg ikke kommer på arbejde i morgen... jeg er virkelig nødt til at være rask... HADER AT VÆRE SYG - ææææv...

i dag er også lidt extra træls, da det i dag er 6 år siden mor sov ind. -HAHA- Det har dog hjulpet at svigermekanikken og far og herdis har været her det meste af dagen og hygget og det har bare været skønt at se at alle "forældaaarn" kan enes og morer sig og hygger sig sammen.

krammer

Kæmpe kram til dig fordi du stadig er syg, fordi det er årsdagen og så bare fordi du er dig

:thumbsupsmileyanim::):hug::):)

Puha, lige op til jul? Det må have været hårdt. Det kanjeg slet ikke forestille mig. Håber humøret ikke er for hårdt ramt, men dejligt at høre at I har haft en hyggelig dag

God bedring med dig og sov rigtig godt :)

åååhr hvor er du sød :) ja det var hårdt især fordi det kom som et chok - det skete bare lige pludselig. min mormor døde 2 mdr før min mor så stemningen var ikke helt i top endnu og så var det dagen før min føsda - jeg siger dig det var den mest triste føsda jeg nogensinde har haft - var ude og vælge kiste, salmer etc den dag - uufff glemmer det aldrig... nå, men det skal vi ikke snakke om -HAHA- så blir man sgu så trist gør man :lol:

krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ÅÅÅÅÅHR Hvor er I søøøøøøøøøøøøde :)

tusind tak for skønsang og hilsner det varmer meget på en kold kold decemberdag :)

jeg ligger dog stadig syg, så det er godt der er rester fra i går til aften ellers står den vist på dvd og the og the og the og bk og bk og the og the :)

:thumbsupsmileyanim::):hug::)

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN

Håber du får en god dag

-HAHA-

Også tillykke fra mig og rigtig god bedring.

Tillykke med fødselsdagen søde!!

Håber du får en rigtig god dag, og at helbredet er blevet en smule bedre.. :huh:

-HAHA-:unsure::) Tillykke med fødselsdagen :)-HAHA-:griner:-

Håber du får det bedre snart og at theen hjælper.

-HAHA- -HAHA-

hvor er I søde piger :oops: undskyld jeg ikke er så aktiv herinde som jeg burde være - men energien er mest til at ligge på sofa. har set mulan 2 og sweetest thing i dag... hold op man kan tale om at lave bjælde og så er der vist røget en lakridspibe eller to eller tre ned -HAHA- man må godt når man har fødselsdag ikke???

0

Del dette indlæg

Tillykke med fødselsdagen, Mie-pigen!!!

-HAHA--HAHA-:):):griner:-:unsure: :carrot: :jul8: -HAHA-

Hav en rigtig dejlig dag!

-HAHA-

post-25399-1197902480.gifTILLYKKE MED FØSDAGEN SØDE MIEpost-25399-1197902480.gif

post-25399-1197902175.gif

Jeg håber du får en rigtig dejlig dag,og at du snart bliver raske igen.

-HAHA- sender Maria

TAAAAAAAAAAAK SØDE PIGER -HAHA-

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej dejlige skatte-pige Mie

Stort tillykke med fødselsdagen søde

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

:jul10: :jul10: :jul10:

Så fik jeg endelig opdateret mig bare sådan nogenlunde i din tråd...

Skal da ærligt indrømme, at jeg ikke har læst samtlige sider :)

Men har da lige skøjtet lidt rundt vha dit gode index.

Tusind tak for dine hyppige besøg i min tråd

- og tak for alle dine dejlige kommentarer søde -HAHA-

Du er bare en dejlig person med et kæmpe overskud, altid på pletten med en sød, varm, kærlig, humørfyldt og frem for alt SJOV kommentar.

Ja, og så er du jo bare den ultimative zilla ;)

Ikke nok med at din egen tråd er kæmpe lang, men uanset hvilken tråd man læser i, så har du været der med en sød lille hilsen -HAHA-

Jeg beundrer dig virkelig for dit overskud skønne Mie, og selvom jeg endnu har til gode at møde dig IRL så ved jeg bare, at du er en fantastisk person :)

Glæder mig til at møde dig snart søde... :griner:-

Rigtig god bedring

og fortsat hyggelig december

Tine

Redigeret af bryllup2008
0

Del dette indlæg

Hej dejlige skatte-pige Mie

Stort tillykke med fødselsdagen søde

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Så fik jeg endelig opdateret mig bare sådan nogenlunde i din tråd...

Skal da ærligt indrømme, at jeg ikke har læst samtlige sider :griner:-

Men har da lige skøjtet lidt rundt vha dit gode index.

Tusind tak for dine hyppige besøg i min tråd

- og tak for alle dine dejlige kommentarer søde -HAHA-

Du er bare en dejlig person med et kæmpe overskud, altid på pletten med en sød, varm, kærlig, humørfyldt og frem for alt SJOV kommentar.

Ja, og så er du jo bare den ultimative zilla ;)

Ikke nok med at din egen tråd er kæmpe lang, men uanset hvilken tråd man læser i, så har du været der med en sød lille hilsen :)

Jeg beundrer dig virkelig for dit overskud skønne Mie, og selvom jeg endnu har til gode at møde dig IRL så ved jeg bare, at du er en fantastisk person :)

Glæder mig til at møde dig snart søde... -HAHA-

Rigtig god bedring

og fortsat hyggelig december

Tine

åååhr Tine -HAHA-

sikke en dejlig og varm og sød besked at lukke op til -HAHA-

Den varmer rigtig meget :huh:

Kan godt forstå du ikke har læst alle de mange sider puha det ville vist kræve en meget meget tålmodig zilla og det er vist ikke liiige det sådan en race er kendt for -HAHA-:unsure:

glæder mig rigtig meget til at ses IRL på vores fantastiske (for det kan den kun blive) zilla tur :oops:

kæmpe krammer til dig søde og igen - du ser bare så smuk ud i din kjole.!!!

-HAHA-

0

Del dette indlæg

åååhr hvaaaad har lige fået vores store skærm tilbage - dam dam DAAAAAAAAM - ha ha alt er bare koloenormt føles det -HAHA- og wuiii jeg kan bedre se jeres billeder -HAHA--HAHA-

Wuiiiii... hvor cool :):):griner:-:unsure:-HAHA-

(sniglæser lige lidt herinde, mens vi printer Jens's opgaver ud)

Redigeret af lollerberg
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer