kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

åååhr hvor er I søde tøzer alle de krammere varmer :thumbsupsmileyanim:

Martin har ellers lige reddet mit lidt nedtrykte humør - vi skal jo ha bygget en carport med noget rumhalløj og han viste mig skitserne fra autocad og vipti vupti havde han lige tegnet noget extra ind - ET HUNDEBAD :thumbsupsmileyanim:

Har drømt om at få et "badeværelse" til Kejzer - wuiii det er top cool :thumbsupsmileyanim:

LOL et hundebadeværelse. Det er da for sejt :griner:-

det er altså lidt federe end at stå udenfor med en haveslange!! :) han vil IKKE ind i brusekabinen !!

:blush::sm:

Forestiller mig lige Mie stå og mase bagpå Kejzer, der hænger med alle arme (ben sæføli' :thumbsupsmileyanim: ) ud til siderne og kløerne solidt plantet i murværket omkring brusekabinen i heftig diskussion om, hvem der mon er stærkest (sjovt nok er det kun Mie, der er rød i hovedet :biggrin:

Lidt lissom da jeg prøvede at give min kat bad efter den havde rullet sig i en kultrillebør :thumbsupsmileyanim:

---

Øv, med det job. Den besked har jeg også fået et par gange eller fem efterhånden. "vi har desværre fundet en med mere erfaring" :)

For at lande et godt job skal man helst:

Være i starten af tyverne

have 5-6 års god uddannelse

MINDST lisså mange års erfaring

Gerne have været i udlandet

og så skal man have født alle de børn man har planer om at få.

Vi kæmper imod urætfærdige odds! :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at det ikke hjalp med alle vores krydsede fingre, nå men de ved tydeligvis ikke hvad de går glip af!

Den der med erfaring har jeg også hørt et par gange efterhånden, og ja hvordan skal man få erfaring hvis der ikke er nogen der vil hyre en, det er en ond cirkel!

For at lande et godt job skal man helst:

Være i starten af tyverne

have 5-6 års god uddannelse

MINDST lisså mange års erfaring

Gerne have været i udlandet

og så skal man have født alle de børn man har planer om at få.

Vi kæmper imod urætfærdige odds!

Det kunne ikke være mere sandt!

Men lækkert med hundebadeværelse, det synes jeg er rigtig fint at der kan blive plads til, jeg håber at Kejzer bliver rigtigt glad for det! :thumbsupsmileyanim:

Forresten så jeg lige her til morgen på min computer at der ligger en lydprøve af min sang, det er lidt rusten og ikke den bedste optagelse, men vil da gerne maile det til dig hvis du vil høre mig synge, du kan bare sende mig en PM med din mailadresse...

Krammere

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Argh skod, så skrev jeg lige et indlæg som røg væk :thumbsupsmileyanim:

Nå men ups med min blondie vedr. dato :griner:-:thumbsupsmileyanim:

Wiiiee tillykke med bad til bamsen!

Øv med det job. Ja den med erfaring har jeg også hørt før. Og nu spørger der så i stedet om barn nr. 2, sygedage osv, osv :biggrin:,

Men alt godt kommer til dem der vente. Det må vi tro på!

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså noget af en opgave at holde sig opdateret i din tråd. Tjuhej det går stærkt! Nå men vil lige lægge en hilsen og sige at det rigtige job venter lige forude, hundebadeværrelse er for sejt (en anden her kan ikke engang få et badekar :thumbsupsmileyanim: ) og så er din onkel da bare for sød :thumbsupsmileyanim:

Og så lige et tip om miniastier - de har dem i søsterne grene. 4 flasker samlet i karton for 80 kroner - tror jeg. Hvad vil du bruge dem til ? (Sorry - det har jeg glemt...)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Forestiller mig lige Mie stå og mase bagpå Kejzer, der hænger med alle arme (ben sæføli' ) ud til siderne og kløerne solidt plantet i murværket omkring brusekabinen i heftig diskussion om, hvem der mon er stærkest (sjovt nok er det kun Mie, der er rød i hovedet

Lidt lissom da jeg prøvede at give min kat bad efter den havde rullet sig i en kultrillebør

For at lande et godt job skal man helst:

Være i starten af tyverne

have 5-6 års god uddannelse

MINDST lisså mange års erfaring

Gerne have været i udlandet

og så skal man have født alle de børn man har planer om at få.

Vi kæmper imod urætfærdige odds!

He he har du nogensinde set den gamle film med tomhanks der hed turner og hund/hooch??? den badescene med hooch den lavede jeg en tro kopi af første gang jeg ville ha hesten i bad - det eneste der manglede var badekarret.! var SÅ våd..

ha ha

ja det er urefærdige odds :blush:

Øv at det ikke hjalp med alle vores krydsede fingre, nå men de ved tydeligvis ikke hvad de går glip af! taak søde :thumbsupsmileyanim:

Men lækkert med hundebadeværelse, det synes jeg er rigtig fint at der kan blive plads til, jeg håber at Kejzer bliver rigtigt glad for det! ja det er nok mest mig der blir glad for det ha ha

Forresten så jeg lige her til morgen på min computer at der ligger en lydprøve af min sang, det er lidt rusten og ikke den bedste optagelse, men vil da gerne maile det til dig hvis du vil høre mig synge, du kan bare sende mig en PM med din mailadresse... jeg sender lige en mail adresse..

Krammere

Hov søde, hvor er blærerækken? Eller var det ikke nu snart?

Den kommer den kommer søde :thumbsupsmileyanim: da jeg blev færdig i formiddags skulle jeg på arbejde - havde allerede ringet og sagt at jeg kom en ½ time for sent... Men der er billeder derhjemme der venter :thumbsupsmileyanim:

Argh skod, så skrev jeg lige et indlæg som røg væk :thumbsupsmileyanim:

Nå men ups med min blondie vedr. dato

ha ha den var altså så sjov..

Wiiiee tillykke med bad til bamsen! taak

Det er altså noget af en opgave at holde sig opdateret i din tråd. Tjuhej det går stærkt! Nå men vil lige lægge en hilsen og sige at det rigtige job venter lige forude, hundebadeværrelse er for sejt (en anden her kan ikke engang få et badekar :blush: ) og så er din onkel da bare for sød :thumbsupsmileyanim:

Og så lige et tip om miniastier - de har dem i søsterne grene. 4 flasker samlet i karton for 80 kroner - tror jeg. Hvad vil du bruge dem til ? (Sorry - det har jeg glemt...)

hey søde :griner:-

jeps det stormer derudaf tihi - du er ikke den eneste jeg må heller ikke få et badekar :sm: buhuuu...

Astierne vil jeg gerne bruge til efter vielsen søde - så gæsterne kan få en lille bobley og en kage :biggrin: vi holder nemlig ikke reception. Jeg har desværre ikke set dem i søstrene grene :)

kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt med hundebad i garagen. Det er sgu ikke aalle der kan prale med at have det. Har I planer om "familieforøgelse" i form af endnu en BS?

Jeps det har vi :thumbsupsmileyanim: når kejzer blir 2½ -3 år vil vi gerne ha en mere og det skal være en af hans sønner hvis det kan lade sig gøre ;)

Weeeeeeee.... blærerække senere idag
Venter spændt på blærerækken...!
Wuhuuu blærerække!!!!!

jeg skal liiige ha fri kl 20 først og er først hjemme kl 21 - så jeg skynder mig !!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
åååhr hvor er I søde tøzer alle de krammere varmer :thumbsupsmileyanim:

Martin har ellers lige reddet mit lidt nedtrykte humør - vi skal jo ha bygget en carport med noget rumhalløj og han viste mig skitserne fra autocad og vipti vupti havde han lige tegnet noget extra ind - ET HUNDEBAD :thumbsupsmileyanim:

Har drømt om at få et "badeværelse" til Kejzer - wuiii det er top cool :thumbsupsmileyanim:

LOL et hundebadeværelse. Det er da for sejt :griner:-

det er altså lidt federe end at stå udenfor med en haveslange!! :) han vil IKKE ind i brusekabinen !!

:sm::)

Forestiller mig lige Mie stå og mase bagpå Kejzer, der hænger med alle arme (ben sæføli' :thumbsupsmileyanim: ) ud til siderne og kløerne solidt plantet i murværket omkring brusekabinen i heftig diskussion om, hvem der mon er stærkest (sjovt nok er det kun Mie, der er rød i hovedet :biggrin:

Lidt lissom da jeg prøvede at give min kat bad efter den havde rullet sig i en kultrillebør :thumbsupsmileyanim:

---

Øv, med det job. Den besked har jeg også fået et par gange eller fem efterhånden. "vi har desværre fundet en med mere erfaring" :)

For at lande et godt job skal man helst:

Være i starten af tyverne

have 5-6 års god uddannelse

MINDST lisså mange års erfaring

Gerne have været i udlandet

og så skal man have født alle de børn man har planer om at få.

Vi kæmper imod urætfærdige odds! :blush:

Og så skal børnene var så gamle, at de kan passe sig selv når de blir syge :blush:

Det er altså ikke helt nemt at få til at passe sammen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hey søde

jeg går såmænd ikke i panik ved den tanke. Så er der nogen at snakke og hygge med når man sidder og "gør sig lækker" og jeg er jo også kun røget op på 5 fordi :

1. MIIIG

2. min brudepige

3. frisøren

4. fotololler

5. pyntewisp

jeg tager den med ro og så er der også flere der kan række mig et tudetørklæde ha ha ha--

kram

:thumbsupsmileyanim: fotololler og pyntewisp :thumbsupsmileyanim:

Det er et navn jeg vil bære med ære :griner:-

og søde charlotter - nu blir jeg jo helt tåret til igen :blush: I er simpelthen for søde !! Ved I godt det?? Wisp - grådlabil betyder på fagsprog at man har nemt til tårer - og det har jeg bare lige i dag - :blush: blir så rørt når I skriver sådan noget :) og wisp hvis du virkelig vil bruge din formiddag på at pynte kager med chokolade el glasur så vil jeg blive meget beæret - tænk sig at ha en fotozilla og en pyntezilla med mig om morgenen... uuuhuuu :sm:

ahhh så er jeg blevet så klogere :).. Man skal ikke komme og sige, man ikke lærer noget her på BK :thumbsupsmileyanim:

Umiddelbart har jeg ikke noget bedre at foretage mig den dag som kunne ødelægge mine glasur-ligge-planer :biggrin: .. Hvis jeg ikke skal ligge glasur ville jeg nok bare stå og hoppe uden foran vinduet så jeg kunne se dig blive klar :thumbsupsmileyanim:

He he, det kunne ellers være det gode syn :)

:thumbsupsmileyanim: ja jeg får også nogle ret sjove billeder i hovedet... Især fordi jeg skal jo hoppe temmelig højt for at kunne se Mie :) (undskyld Mie... :) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:thumbsupsmileyanim: fotololler og pyntewisp :thumbsupsmileyanim:

Det er et navn jeg vil bære med ære :thumbsupsmileyanim:

hvor er du sød :griner:-

:thumbsupsmileyanim: ja jeg får også nogle ret sjove billeder i hovedet... Især fordi jeg skal jo hoppe temmelig højt for at kunne se Mie :thumbsupsmileyanim: (undskyld Mie... :biggrin: )

Det er helt i orden søde - jeg ved godt jeg er nemmere at hoppe over end at gå udenom!! tihi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FÆÆÆÆRDIIIIG :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: Så er jeg endelig færdig med mine 33 invitationer. hvor har jeg mange gange brokket mig over jeg har valgt at lave dem med så mange detaljer - damn det har taget lang tid.. nu kommer der nogle fotos af mine anstrengelser :thumbsupsmileyanim:

et enkelt billede af nogen af materialerne

post-29043-1200005257.jpg

Svarkortenes lille blærerække og ja de er 2 størrelser jeg har købt forkert og orkede bare ikke at bytte dem.. :thumbsupsmileyanim:

post-29043-1200005270.jpg

Svarkortet tæt på - det er helt hvidt bag på.. det er jo bare til os..

post-29043-1200005276.jpg

Invitationernes blærerække fra bagsiden, hvor lommen med praktiske oplysninger og svarkort er. Pyntet med vores monogram !

post-29043-1200005302.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAU hvor er de bare super flotte. Jeg er vild med alt fra inderst til yderst. :angry::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Skidt pyt med at svarkortene har to størrelser, det er det alligevel kun jer, der kommer til at se.

taaak :) He he ja det var også det jeg kom frem til :)

Waauuu for en blærerække.

Det ser rigtig flot ud, det kan du godt være stolt af.

:cheerleader3::respekt:

mange tak :) det er jeg også - hvert fald glad for at de er færdige :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

øv jeg kunne slet ikke komme herind hele dagen igår, havde gæster hele dagen, det var helt underligt..

Men for pakker da Mie.. Hvor er de bare super smukke invitationer!!! Og wow de er virkelig rigtig flotte ned til den mindste detalje...

Og ja da fuld stændig ligemeget med størrelsen på dine svarkort, det ved de jo ikke..

Rigtig sødt md monogrammet på bagsiden, og forsiden dn er virkelig flot!! :angry::cheerleader3:

Med hensyn til udstikker, har jeg set en lave dem ud af alubakker, så det tro jeg at jeg vil prøve først.. Hvis det ikke lykkedes må jeg i bauhaus for at købe sådan noget jern strips.. sidste udvej er vel at købe sådan et kit med "lav din egen form" men det ser lidt dyrt ud så håber en af de andre løsninger virker :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer