Guest mayalu1

Maya & Michael d. 20/9-2008 -

1,504 indlæg i dette emne

Pyha - jeg har simpelthen haft SÅ travlt - det er sgu hårdt at holde ferie !!!!! - og DYRT !!!!

Vedr. vores ringe, må jeg jo indrømme, at det var meget langt fra, hvad jeg havde forestillet mig.

Men Michael - som havde været MEGET i tvivl om, om han ville have en ring, og hvis han ville, om han så kunne finde en der er pæn til hans hånd - fandt denne ring, prøvede den på, og faldt for den.

Først tænkte jeg bare: NIX..... Men da jeg prøvede den på, og forestillede mig den med sten i - syntes jeg faktisk den var meget flot.

Den er stadig større end det jeg er vant til, men det er vel en vanesag (ligsom at skulle have ring på hver dag.....)

Nå, men mandag var Michael og jeg inde og finde tøj til Michael - hos Troelstrup.

Vi fik hjælp af med meget venlig herre..... :rolleyes:

Først ville han lige vise os noget i katalogerne - i hved, hvad man har på før og efter kl. 15 iflg. Emma Gad....

Jeg (vi) fik hurtigt fortalt ham, at vi faktisk var bedøvende ligeglade med, hvad klokken var, for Michael skal IKKE have kjole/hvidt ell. pingvinsæt på....

Nej, han havde kigget på et rigtig flot lysbrunt habit med vest og kravat. Det prøvede han så på... - og hved i hvad ?????

JEG ER NYFORELSKET !!!!!!

Hold fast, hvor så han bare godt ud - med lææææækker :cheerleader3::):)

Vil i se ????

post-25475-1208515944.jpg

post-25475-1208516359.jpg

Og her er priserne:

Wilworst jakkesæt: 3999,-

Wilworst vest: 898,-

Wilworst plastron/cravat: 498,-

Skjorte: 599,-

Bryllupssokker: 79,-

Ialt kr. 6073,- - og så tog de forbrugsforeningen, så vi kan trække 9% fra (546,57) - så vi har ialt givet kr. 5526,43

Redigeret af mayalu1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I mandags fik vi (øhhh - JEG) så lavet alle invitationerne færdigt.

I går sendte vi så dem der skal sendes, og lige om lidt, kører vi ud og afleverer dem der skal afleveres.... - har allerede afleveret 2, som tilfældigvis kom forbi - og responsen har været rigtig god.

Nu kommer der lige MANGE billeder af invitationerne.

Først dem der bliver inviteret til alt; kirke, reception og fest:

post-25475-1208516683.jpg Forsiden

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er godt nok blevet shoppet igennem! :rolleyes:

Men super fede ting!

Flotte og anderledes ringe... fint med kærlighedsthe og nyt tøj.. Og det er da noget af en lækkerbisken der kommer til at stå og vente på dig ved alteret! ;) Super flot sæt I har købt til ham!

Hvor må det være dejligt at være færdig med invitationerne! Vi har siddet og knoklet idag - de SKAL være færdige denne weekend, brylluppet er jo om 3½ måned! Lidt stress... godt vi sendte save the date kort ud :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ps hvad gav I for det flotte sæt cirka? (Hvis man må spørge...)

Hej Perle

Vi gav 6073,- for det hele (og så kan man trække forbrugsforeningen fra, hvis man har dette)... - men, de fleste veste tror jeg godt man kan få 1-200,- billigere hos Tøjeksperten, Lilly og flere steder.

Vi ville dog helst købe det hele samme sted.

0

Del dette indlæg

Pyha - jeg har simpelthen haft SÅ travlt - det er sgu hårdt at holde ferie !!!!! - og DYRT !!!!

Vedr. vores ringe, må jeg jo indrømme, at det var meget langt fra, hvad jeg havde forestillet mig.

Men Michael - som havde været MEGET i tvivl om, om han ville have en ring, og hvis han ville, om han så kunne finde en der er pæn til hans hånd - fandt denne ring, prøvede den på, og faldt for den.

Først tænkte jeg bare: NIX..... Men da jeg prøvede den på, og forestillede mig den med sten i - syntes jeg faktisk den var meget flot.

Den er stadig større end det jeg er vant til, men det er vel en vanesag (ligsom at skulle have ring på hver dag.....)

Nå, men mandag var Michael og jeg inde og finde tøj til Michael - hos Troelstrup.

Vi fik hjælp af med meget venlig herre..... :rolleyes:

Først ville han lige vise os noget i katalogerne - i hved, hvad man har på før og efter kl. 15 iflg. Emma Gad....

Jeg (vi) fik hurtigt fortalt ham, at vi faktisk var bedøvende ligeglade med, hvad klokken var, for Michael skal IKKE have kjole/hvidt ell. pingvinsæt på....

Nej, han havde kigget på et rigtig flot lysbrunt habit med vest og kravat. Det prøvede han så på... - og hved i hvad ?????

JEG ER NYFORELSKET !!!!!!

Hold fast, hvor så han bare godt ud - med lææææækker :loveboard::):cheerleader3:

Vil i se ????

post-25475-1208515944.jpg

post-25475-1208516359.jpg

Og her er priserne:

Wilworst jakkesæt: 3999,-

Wilworst vest: 898,-

Wilworst plastron/cravat: 498,-

Skjorte: 599,-

Bryllupssokker: 79,-

Ialt kr. 6073,- - og så tog de forbrugsforeningen, så vi kan trække 9% fra (546,57) - så vi har ialt givet kr. 5526,43

Nå ja, så fik vi forresten også en flaske champagne med hjem :)

0

Del dette indlæg

Og så har vi de praktiske oplysninger:

2008_04_14_11_Invitation___Fest___Tekst_3._side.jpg

Den opmærksomme læser kan måske se, at S.U.-datoen ikke er med.

Jeg fatter simpelthen ikke hvad der er sket, for jeg kan se, at den er på det Word-program jeg har lavet. Men måske har de praktiske oplysninger i sin tid fyldt 2 sider, hvor jeg så kun har kopieret side 1 ind i invitationen... - øv...

Men heldigvis "plejer" vores familie at svare i god tid, og ellers står det også på hjemmesiden....

post-25475-1208536072.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer