Guest mayalu1

Maya & Michael d. 20/9-2008 -

1,504 indlæg i dette emne

HJÆÆÆÆLLLP !!!

Nu har jeg siddet og gloet på teksten til invitationerne i dagevis - tror jeg er klar nu, men vil da lige have dem til "godkendelse" herinde, før jeg printer det ud på papiret:

Først invitationen til gæster der skal være med hele dagen:

Kære …………………

Lørdag d. 20/9-08 en præst vil tale

det vi ham ”befale”

Kl. 13.00 i Vallensbæk Kirke han os velsigne

til det vi begge ja vil sige

I Odd Fellow vi har en aftale med kokken

vi skal være der, når der står 14.30 på klokken

her han serverer godt til ganen som velkommen

mens en fotograf tager billeder af bruden og gommen

Efter denne reception

skal vi ind og finde en stol

Kokken og hans piger

de atter vil servere

Nu er der bryllup, vi håber på sol

vi har købt tøj, både sæt og kjol’

Vi håber gæsterne i festtøj vil komme

og at alle vil danse, til natten er omme

Vi glæder os meget til den store dag

og ønsker at alle til Vallensbæk og Glostrup vil ta’

Derfor, når sommersolen danser og fester

vil det glæde os, at se jer blandt vores gæster.

Kærlig hilsen

Maya & Michael

Praktiske oplysninger:

Dato: 20. September 2008 kl. 13.00 (kom i god tid !!)

Kirke: Vallensbæk Kirke, Kirkebakke Alle 6, 2625 Vallensbæk

Reception/fest: Odd Fellow, Hovedvejen 36-38, 2600 Glostrup

Toastmaster: Hemmelig indtil videre – men se information på hjemmeside, når tiden nærmer sig.

Fotograf/Billeder: Regler i kirken kan ses på hjemmesiden, når tiden nærmer sig.

Resten af dagen er alle meget velkomne til at tage billeder, og efterfølgende sende dem til os – Tak !!

Påklædning: Festligt

Overnatning: Desværre kan/må vi ikke overnatte i Odd Fellow, men skulle man have et overnatningbehov, ligger Park Hotel lige ovre på den anden side af gaden.

Det skal dog siges, at det er på gæstens egen regning.

Ønskeliste: Kan findes på hjemmesiden.

Hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/mayaogmichael

S.U. Senest d. 1/8-08 på tlf. xxxxxxxx

og så den til "receptionisterne"

Kære ………………………….

2007 var året, hvor vi,

med den nærmeste familie som vidner,

endelig fik papirer på hinanden.

Nu, efter 16 år, 2 dage og ca. 5 timer ialt

gør vi det igen….

Denne gang med både familie og venner som vidner.

Derfor vil det være os en glæde

at se jer til vores velsignelse

lørdag d. 20/9-08 kl. 13.00

i Vallensbæk Kirke

Efterfølgende vil vi meget gerne se jer til reception

i Odd Fellow-logen i Glostrup,

hvor kokken byder på lækkerier.

Kærlig hilsen

Maya & Michael

Praktiske oplysninger:

Fotograf/Billeder: Regler i kirken kan ses på hjemmesiden, når tiden nærmer sig.

Til receptionen er alle meget velkomne til at tage billeder, og efterfølgende sende dem til os – Tak !!

Ønskeliste: Vi forventer ingen gaver, men skulle i alligevel have lyst til at ”begave” os, kan ønskeliste findes på hjemmesiden.

S.U. Senest d. 1/8-08 på tlf. 40 56 62 52 ell. 20 66 76 82

Hvad syntes i ????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det lyder virkelig fint...!! Jeg har lige smidt et par ting ind i den første - det er kun inspiration og ikke fordi det andet ikke er godt!! ;)

Kære …………………

det vi ham ”befale”

Kl. 13.00 i Vallensbæk Kirke han os velsigne Klokken 13 i Vallensbæk Kirke vi for anden gang giver vores ja

til det vi begge ja vil sige velsignet bliver vi denne dag

Efter denne reception

Kokken og hans piger

de atter vil servere vil nemlig atter servere

0

Del dette indlæg

Det ser da godt ud :thumbsupsmileyanim:

Jeg skulle dog lige læse første vers til festgæsterne et par gange, da velsigne og sige ikke helt passer, men jeg tror at det kommer an på ens læserytme. Og jeg kan slet ikke komme på noget andet, så jeg vile beholde det.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HJÆÆÆÆLLLP !!!

Nu har jeg siddet og gloet på teksten til invitationerne i dagevis - tror jeg er klar nu, men vil da lige have dem til "godkendelse" herinde, før jeg printer det ud på papiret:

Kære …………………

det vi ham ”befale”

Kl. 13.00 i Vallensbæk Kirke han os velsigne

til det vi begge ja vil sige

Efter denne reception

Kokken og hans piger

de atter vil servere da atter vil servere

Nu er der bryllup, vi håber på sol

vi har købt tøj, både sæt og kjol’

Vi håber gæsterne i festtøj vil komme

og at alle vil danse, til natten er omme

Vi glæder os meget til den store dag

og ønsker at alle til Vallensbæk og Glostrup vil ta’

Derfor, når sommersolen danser og fester

vil det glæde os, at se jer blandt vores gæster.

Kærlig hilsen

Maya & Michael

Praktiske oplysninger:

Toastmaster: Hemmelig indtil videre – men se information på hjemmeside, når tiden nærmer sig.

Resten af dagen er alle meget velkomne til at tage billeder, og efterfølgende sende dem til os – Tak !!

Påklædning: Festligt

Overnatning: Desværre kan/må vi ikke overnatte i Odd Fellow, men skulle man have et overnatningbehov, ligger Park Hotel lige ovre på den anden side af gaden.

Det skal dog siges, at det er på gæstens egen regning.

Ønskeliste: Kan findes på hjemmesiden.

S.U. Senest d. 1/8-08 på tlf. xxxxxxxx

og så den til "receptionisterne"

Kære ………………………….

2007 var året, hvor vi,

med den nærmeste familie som vidner,

endelig fik papirer på hinanden.

Nu, efter 16 år, 2 dage og ca. 5 timer ialt

gør vi det igen….

Denne gang med både familie og venner som vidner.

Derfor vil det være os en glæde

at se jer til vores velsignelse

lørdag d. 20/9-08 kl. 13.00

i Vallensbæk Kirke

Efterfølgende vil vi meget gerne se jer til reception

i Odd Fellow-logen i Glostrup,

hvor kokken byder på lækkerier.

Kærlig hilsen

Maya & Michael

Praktiske oplysninger:

Til receptionen er alle meget velkomne til at tage billeder, og efterfølgende sende dem til os – Tak !!

Ønskeliste: Vi forventer ingen gaver, men skulle i alligevel have lyst til at ”begave” os, kan ønskeliste findes på hjemmesiden.

S.U. Senest d. 1/8-08 på tlf. 40 56 62 52 ell. 20 66 76 82

Hvad syntes i ???? Jeg syntes det er dejligt at jeg næsten bare kan trykke KOPI, og ændre kirke adressen :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::shopping:

0

Del dette indlæg

Her er så et samlet indhold - efter alt er samlet....:

post-25475-1206708418.jpg

1 katalog, 2 postkort, 1 prøveserviet, 1 hjerteserviet, 1 kjole (til kort o.lign), 2 forsk. bobler, Kuglepen, 2 stk hjertesukker, 4 æsker, 6 bordkort - 3 x 2 ens (men i hhv. sølv/guld), 1 klokke, 2 bolcher (tror jeg), 2 hjerte-chokolader, 1 kvardratisk chokolade, 1 tylpose m. guldkant, 3 "just married" konfettier.....

Det eneste jeg egentligt kan/skal bruge, er kjolen (til kort), boblerne (har allerede købt bobler, så de bliver bare lagt til), Kuglepenne (ret flot, bliver lagt v. gæstebogen), sukkeret (bliver bare lagt sammen med de alm. sukkerknalder... - slikket tvivler jeg på, "kan" holde sig indtil september... (tvivler på det holder weekenden igennem :thumbsupsmileyanim: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige et par nærbilleder:

post-25475-1206708934.jpg

Æskerne er faktisk ret søde, men virker lidt små. Var faktisk ret nemme at samle (undt. låget til den simple hvide).

Dertil skal også siges, at med mindre at jeg har samlet "kjolen" forkert, så er den ret ustabil - mere hvis der er nogen der sidder og overveje at købe den !!

post-25475-1206708946.jpg

0

Del dette indlæg

Så er der bordkortene....

Her var 2 bordkort med hjerter - et med sølvhjerter og et med guldhjerter.

Så var der 2 helt simple kort m. ramme - et i sølv og et i guld.

Til slut var der også 2 kort med klokker - helt vildt søde - skal klart bruges til en anden anledning (passer ikke lige ind i vores tema) - et med sølvklokke og en med guldklokke

post-25475-1206709169.jpg

0

Del dette indlæg

Sidst, men ikke mindst... - de søde sager....

Som skrevet før, påtænker jeg ikke at købe noget af dette - og dog....

Jeg har hele tiden ville lave chokoladerne med eget logo, men ideen kom jo ikke fra SB.

Sukkeret overvejede jeg, men syntes alligevel det er for mange penge. Men da Michael så dem, blev han vist lidt forelsket i dem (ok, dét havde jeg så IKKE regnet med....) - så nu må vi se.....

post-25475-1206709596.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en dejlig pakke at få, - også selvom man ikke påtænker at købe de forskellige ting. Så får man da en idé om hvad der er muligt og også hvad man evt. kan bruge i andre sammenhænge :cheerleader3:

Ih, bliver altis i totalt shoppe humør når jeg ser jer andre pakker :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Maya :cheerleader3:

Paraplyen fås også i børnestørrelse i nøjagtigt samme mønster. Skal jeg købe en til dig? Jeg regner med at købe et par stykker til mine små brudepiger - du hilste jo på én af dem, da du var forbi min søster. Min lille niece Caroline på½ år :griner:-

Se her: Paraply i børnestørrelse.

:toot:

Ha' en fantastisk dejlig weekend! -HAHA-

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er jeg tilbage igen.... - dejligt at være tilbage.

Jeg har ikke været på siden i fredags, hvor jeg havde modtaget den fine og inspirerende pakke fra Something Blue.

Kl. 17.10 i fredags ringede svigermor og var helt ude af den. Politiet var dukket op derhjemme, og fortalte, at hendes kæreste (kaldes herefter P-E) gennem 1½ år var fundet død på sit arbejde....

P-E skulle til kaffepause på arbejdet, men skulle lige på det lille hus inden. Da han ikke dukkede op til pausen, blev kollegerne bekymret, ledte efter ham, og fandt ham død på toilettet - hjertestop ell. hjerneblødning...... - Puha, sikke en måde at ende sit liv på - og så kun 58 år gammel....

Michael fór naturligvis ud af døren. Jeg var lige kommet ud af badet - vi skulle havde været ude og hygge - og måtte ringe efter min søster, så hun kunne hente børnene - nu kunne jeg jo ikke komme og aflevere dem (Michael havde jo taget bilen)....

Da hun kom, kørte hun mig hjem til svigermor, hvor politiet stadig var - og hvor Michael og P-E's bror også var.

En lille forhistorie: For lidt over 2 år siden flyttede min svigermor fra sin daværende mand - han var alkoholiker, og hun kunne ikke mere. 8 uger efter, fik hun en opringning om, at han nu var død - han havde drukket sig ihjel.....

Min sviger er naturligvis helt ude af den - og det er der ikke noget at sige til.

Jeg fik et chok.. - jeg frøs, var kold, havde kvalme og rystede over det hele.....

Vi blev hos sviger indtil broderen og politiet var gået, og tog hende så med hjem. Hun skulle jo ikke være alene.

Dagen efter kom broderen og hentede hende, da de skulle hjem til P-E's pap-datter og fortælle den sørgelige nyhed. Jeg har bare SÅ ondt af hende. Hendes mor døde for 3 år siden. Hendes rigtige far døde for 1 md siden. Hun skal giftes til august, og havde glædet sig til at P-E skulle føre hende op af gulvet. Men nu har hun bare ingen tilbage..... F'U'C'K hvor har jeg bare ondt af hende......

Det har været en hård weekend, hvor vi har været der så meget vi kunne for min sviger - og P-E's familie har også taget sig rigtig godt af hende. Når vi ikke havde mulighed for at være sammen med hende, har de været det.

Vi skulle jo til gymnastikopvisning i søndags, og da jeg er træner, havde jeg svært ved at melde afbud. Og da hun så fik tilbuddet om at overnatte hos P-E's bror og hans kone, valgte vi stadig at tage afsted....

Idag har sviger så ringet. Vi skal til begravelse på torsdag - øv, det glæder jeg mig bare ikke til....

Nå, jeg må smutte igen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer