Guest mayalu1

Maya & Michael d. 20/9-2008 -

1,504 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Desværre kommer en ulykke jo sjældent alene.....

Her til formiddag fik jeg brev fra Vallensbæk Kirke. Det er jo dér vi har booket vores velsignelse d. 20/9 kl. 13.

I brevet stod, at da der desværre har været brand i kirken i sommers (hvilket vi godt ved) har Nationalmuseet valgt at starte rengøring/klargøring af deres kalkmalerier allerede d. 1/9 - og ikke d. 1/10 som tidligere lovet.... - og derfor må aflyse alle deres vielser i september måned !!!!!!!! - PIS !!!!!!

Jeg gik helt i panik, og ringede straks til kordegnen, som var meget ked af det på vores vegne... Han ringede så til Glostrup Kirke, som har lovet at tage alle de vielser de kan fra Vallensbæk, og HELDIGVIS kan vi få samme dag og tid.

Der er både positive og negative ting ved dette. Vi har jo ingen tilhørsforhold til Glostrup - kender ikke præsterne, og hører slet ikke til Glostrup. Men til gengæld skal vi jo holde festen i Glostrup - 10 min gang fra kirken, så nu har vi ingen problemer med hvordan gæsterne skal komme til lokalerne. - og så er denne kirke også nemmere at komme til, hvis ikke man kommer i bil.

Så alt er godt igen bortset fra, at vi stadig ikke vil føle os "hjemme".

Nå ja, endnu en positiv ting ved Glostrup Kirke: KIRKEGULVET ER LÆNGERE..., så min far og jeg behøver ikke gå SÅ langsomt :thumbsupsmileyanim: - og der er flere pladser til gæsterne - ja, jeg kan endda lave en Zilla-bænk hvis det skulle være :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ej hvor ærgeligt i ikke kan bliv gift i JERES kirke, men de lyder da til det er fedt når det ligger så tæt på festens lokale.. Måske kan få jeres præst til at vie jer i glostrup kirke, hvis jeres prøst og glostrups præst går med til det..

Dejligt at se du er tilbage :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Jeanette

Desværre har vi haft et større præsteskifte i Vallensbæk Kirke, og den eneste vi kendte er gået på pension. Derfor kender vi faktisk ikke nogle af præsterne i Vallensbæk, så egentligt gør det ikke noget mht. præsterne.

Det er bare ærgeligt, da vi jo nok heller ikke får noget med dem at gøre senere (i Glostrup), men mindre vi eller vores børn med tiden flytter dertil og skal bruge kirken....

Men PYT !!! - bare vi kommer i kirke og får sagt vores JA........

Som du nok kan høre, så er jeg allerede nu ved at komme mig over chokket, og har siddet og tænkt lidt. For selve det AT blive gift (velsignet) er jo vigtigere end HVOR man bliver det......

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nøj, hvor er det trist med kirken!! Hvis de allerede påbegynder d. 1.9. ser det ud til, at vores vielse bliver den sidste i kirken... pyha... håber det passer... jeg har lige skrevet til kordegnen og forhørt mig... har helt ondt i maven... :cheerleader3:

Glostrup kirke er også ret fin!! Den har jeg været i flere gange...

Godt du ser positivt på det!!! Sådan skal det være! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Aj hvor træls med kirken - men godt I tager det så roligt (efter chokket fik lagt sig ;))

Zillabænk - jatak! Hvordan gik det egentlig med chokofontæneafprøvningsdatoerne??

Hej Didde

Ja, de datoer røg lige bag i køen, efter vi fik den kedelige nyhed om min svigermors kæreste i fredags.

Og for at det ikke skal være løgn, så blev min søster indlagt med galdesten i dag... - helt ærligt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej, jeg finder en dag i morgen. Jeg har en hel A4 to-do-liste liggende som jeg har skrevet på siden i fredags, og der er chokoladefontænedato også med.

Så, datoerne kommer i morgen.

Maya

0

Del dette indlæg

Aj hvor træls med kirken - men godt I tager det så roligt (efter chokket fik lagt sig ;))

Zillabænk - jatak! Hvordan gik det egentlig med chokofontæneafprøvningsdatoerne??

Hej Didde

Ja, de datoer røg lige bag i køen, efter vi fik den kedelige nyhed om min svigermors kæreste i fredags.

Og for at det ikke skal være løgn, så blev min søster indlagt med galdesten i dag... - helt ærligt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej, jeg finder en dag i morgen. Jeg har en hel A4 to-do-liste liggende som jeg har skrevet på siden i fredags, og der er chokoladefontænedato også med.

Så, datoerne kommer i morgen.

Maya

Det tænkte jeg nok... Det var absolut heller ikke for at stresse dig...! Kommer tid kommer fontæneprøvning!! Tag det bare stille og roligt og tag de andre ting på din liste først - vi løber jo ingen vegne!

Kram

0

Del dette indlæg

Nøj, hvor er det trist med kirken!! Hvis de allerede påbegynder d. 1.9. ser det ud til, at vores vielse bliver den sidste i kirken... pyha... håber det passer... jeg har lige skrevet til kordegnen og forhørt mig... har helt ondt i maven... :bearhug:

Glostrup kirke er også ret fin!! Den har jeg været i flere gange...

Godt du ser positivt på det!!! Sådan skal det være! :thumbsupsmileyanim:

Ja, i det brev jeg fik fra kirken står der vedr. lukning:

Kirken er endnu ikke færdig restaureret, men bliver åbnet fra maj til og med august i år. September bryllupperne er vi desværre nødt til at rykke til andre kirker. Derofr kan i nu overveje, om i evt. har nær tilknytning til en anden kirke - ellers vil bryllupperne kunne rykkes til de øvrige kirker i provstiet. I må meget gerne melde tilbage til os onsdag d. 23 april....

Og så tænkte jeg - JEG KAN DA IKKE VENTE TIL DEN 23. APRIL !!!! - håber for dem, at de havde skrevet forkert - at der skulle stå INDEN d. 23 april..... - Nå, men heldigvis endte det jo - næsten - godt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer