Guest mayalu1

Maya & Michael d. 20/9-2008 -

1,504 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Puha - det var godt nok en hård - men rigtig hyggelig - weekend på kursus (og hygge) med kolleger :cheerleader3: :smolf:

Jeg er først ved at være rigtig frisk nu, så billederne kommer på i morgen...

Godt at have dig tilbage i forummet igen.... :cheerleader3:

Håber sønnen har det bedre.

UNDER 200 dage til – JUBIIII :cheerleader3:

Glæder mig til billeder, og detaljer… :cheerleader3:

KNUZZAR JEANNETTE

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yiaiks..... - ja, nu kommer billederne så af mine fine sko - men fik da helt noia, da jeg så mine fødder i DEN grad, trænger til en kærlig hånd.... - så nu er der indkøbt cremer ind til uplejede fødder og tørre ben... - ja, billeder afslører da også alt !!!!

Så, se venligst bort fra uplejede fødder - de er under behandling !! :thumbsupsmileyanim:

post-25475-1204916391.jpg

0

Del dette indlæg

Ja, som jeg har skrevet før - og også har skrevet i en anden tråd, så friede jeg jo rent faktisk til Michael på skuddag - d. 24/2-08

Her er en lille beretning:

Aller først skal jeg jo nok lige fortælle, at vi rent faktisk er gift - men uden at der har været noget direkte frieri !!!

I sommers aftalte vi så, at vi skulle holde kirkebryllup/velsignelse til september.....

Jeg havde jo egentligt droppet det med at fri, men om aftenen på skuddag tænkte jeg: Hvis det skal gøres - er det sidste chance NU !!!

Jeg havde for et stykke tid siden erhvervet mig et rødt oppusteligt hjerte. Det pustede jeg op, og skrev på det. Så lagde jeg det på hans hovedpude.

Desværre fik Mathias (vores søn) "forvildet" sig ind i vores seng inden vi selv fik lagt os - men han nåede dog ikke at se/finde hjertet - og nåede at falde i søvn.

Da Michael så endelig hentydede til, at nu ville han i seng - så SKYNDTE jeg mig at lukke computeren ned, børste tænder m.m. og hoppe ind i seng. Vi har desværre ikke noget lys i soveværelset endnu, så jeg havde garderet mig med en lommelygte, så han kunne læse hvad der stod på hjertet.

Nå, men lige idet Michael kommer ind, kommer jeg til at tænke på, at når han finder hjertet - i mørket - kan jeg jo risikere, at han bare tror det er noget af ungernes legetøj !!!

Men det gjorde han heldigvis ikke !!!

Michael kommer ind, kravler hen over mig, og skal til at lægge sige ned:

"Hov, hvad er det - fnis - et hjerte !!! - du er skør".......... - og så smider han det ned i fodenden !!!!!!!!!!!!

"Hov hov" siger jeg - "der er jo mere"... - og giver ham lommelygten.

Imens han læser hvad der står på hjertet, får jeg total hjertebanken, og kan ikke lade være med at grine over hans reaktion over, at der lå et hjerte i hans side af sengen....

JA !!! - pludselig vender han sig om - og siger højt "JA, selvfølgelig vil jeg det - du er altså skør !!"

Mathias lå jo i sengen med os, så vi måtte bare falde i søvn og holde i hånd, og ligge og nusse (Mathias lå i midten !!!!!) - men det var såmænd også rigtig hyggeligt..........

Vil i se et billede af hjertet ?? - desværre er de billeder jeg har fået taget ikke så gode, at man kan se teksten, men her ligger den på hans hovedpude....

post-25475-1204917285.jpg

På hjertet der stod:

Til min kære mus (han blev kaldt miv da jeg lærte ham at kende, og det blev senere til mus)

Jeg elsker dig af hele mit hjerte -

og giver dig nu mit, og håber du - igen - takker ja !

Jeg elsker dig

VIL DU GIFTE DIG MED MIG ?

0

Del dette indlæg

Yiaiks..... - ja, nu kommer billederne så af mine fine sko - men fik da helt noia, da jeg så mine fødder i DEN grad, trænger til en kærlig hånd.... - så nu er der indkøbt cremer ind til uplejede fødder og tørre ben... - ja, billeder afslører da også alt !!!!

Så, se venligst bort fra uplejede fødder - de er under behandling !! :respekt:

post-25475-1204916391.jpg

WAAUUUUU... Ser godt ud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Om ca. 9 timer skal jeg med min datter og mor ud og se på brudepigekjoler. Håber på, at det kan få min mor til at blive bare LIDT mere MED i forberedelserne......

Leder efter noget helt bestemt - og til en god pris !!! - ellers får jeg svigermor til at sy dem....

Vil godt have noget enkelt, og så helst lavendel-farvet.... - og så skal den kunne fås i str. 4-5 år og 8 år.... - så begge piger får ens kjoler

Jeg har lige (ok - for nogle timer siden) fået Mathias til at prøve det jakkesæt han havde på til min venindes bryllup, og det kan han heldigvis stadig passe. Så hvis ikke han bliver ved med at skyde i vejret med 200km/t, så er der en god chance for, at han stadig kan passe det til september.

Det er kun skjorten der var blevet liiige kort nok, så sådan en skal vi have købt ny af - men det er jo også til at overkomme....

Søndag skal Michael og jeg ud og prøvesmage bryllupskage... - Uhh, hvor vi glæder os... - hvad mon vi skal smage `?????

Nå, men nu vil jeg gå ud og smøre mine fødder ind i en god creme :thumbsupsmileyanim: , og smutte i seng.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søndag skal Michael og jeg ud og prøvesmage bryllupskage... - Uhh, hvor vi glæder os... - hvad mon vi skal smage `?????

åhh ja, bruge en søndag på at smage forskellige lækre kager ..... god stil ..... MUMS :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så er jeg kommet hjem fra København.

Emilie fik prøvet 2 kjoler, i den rigtige pris. Dog var ingen af dem i den farve, som jeg oprindeligt havde tænkt mig - men prøves skulle de !!

Jeg havde desværre i ren forvirring hjemmefra, helt glemt at få kameraet med, men vi har jo købt den ene kjole, som jeg bare syntes var SÅ sød til Emilie, og jeg kan sagtens forestille mig den på min venindes datter også.

Jeg har naturligvis fået Emilie i kjolen herhjemme - Michael skulle jo se hvad vi havde købt. Da hun havde fået den af, kom jeg i tanke om, at i jo også gerne plejer at ville have billeder... - vil i ikke ??????

Så skulle jeg jo lokke hende til at tage den på igen - men det skulle jo ikke meget til - næh, jeg skal bare nævne ordet KJOLE - så har hun smidt tøjet og står klar !!

Her er kjolen, som jeg endte med at give.............................. 300,- for pr. stk !!!

post-25475-1204994225.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa.

Lang tid siden du har været på !!

Jeg har skiftet tråd, - i håb om større overblik.

Måtte lige ind og tjekke om du / I var kommet videre i planlægningen

:thumbsupsmileyanim:

KNUZZAR JEANNETTE

Ja, tiden har det med at løbe fra mig en gang i mellem, så af og til kan der gå et par dage imellem besøgene :cheerleader3: - men PYT med det, jeg når jo nok det hele....

Og jo, lidt videre er vi efterhånden kommet.......

Hvad syntes du forresten om Lisbeth ?? - du havde talt med hende i telefonen ikk ???

0

Del dette indlæg

Jaaahhh billeder.

Øv, nu nåede jeg det ikke helt, men så tillykke med de 199 dage tilbage og tusind tak for dine rigtig søde beskeder i min tråd. Skønt af dig.

Lækker limosine og det ser skønt ud, der hvor I skal feste.

Håber du snart er godt oven på efter kursus.

Knus Ditte

Hej Ditte

Tak for hilsnen :thumbsupsmileyanim:

Puha, det kursus tog godt nok maaaange dage at komme over... - øh altså, egentligt ikke selve kurses - MEN AFTENEN/NATTEN FØR !!!! - Dén var hård at komme sig over :cheerleader3: :smolf:

0

Del dette indlæg

Det lyder da ikke så sjovt :cheerleader3:

Men de kære børn hvad de dog ikke kommer ud for, så lige en :cheerleader3:

til dig.

Og god bedring med ham :thumbsupsmileyanim:

Tak for opmærksomheden....

Mathias har det nu igen godt - han skulle "bare" have nogle øjendråber, og så skulle det hele ellers hele af sig selv. Heldigvis....

Jo, børn burde have et klippekort til direkte behandling på skadestuen.... - det er godt nok hård at sidde sådan et sted med mindre børn - i så mange timer, og uden egentlig underholdning end gamle blade der er gået i stykker og legetøj for babyer !!! - øv.

Men vi fik da tiden til at gå....

0

Del dette indlæg

Under 200 dage!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Nu går det stærkt - synes lige jeg rundede de 200 dage men nu er jeg nede på 157 dage!!!! :)

Håber din dreng snart er ovenpå!

Knus Nathasia

Hej nathasia

Jo tak, han har det fint igen....

Ja, jeg syntes også pludselig at tiden går hurtigt - kan da TYDELIGT huske, da tælleren stod på MEGET MERE !!!!

0

Del dette indlæg

Hejsa

Først så vil jeg sige, at jeg synes det var en rigtig sød måde at fri til manden på! post-30921-1204922969.gif

Og så vil jeg bare sige:

:) Smuk kjole! Den klær dig :bed:

:blush: Flotte invitationer

:lol: flotte sko!

Hejsa

Tak.... tak, tak og tak :cheerleader3::cheerleader3:

Vedr. frieriet, blev det jo sådan noget halv-spontant noget lige pludselig - og med sønnen i sengen, er der jo grænser for, hvor romantisk man kan gøre det.

Men hvad - bare svaret var JA, og det blev det jo.....

Kjole: Tusind tak - jeg glæder mig også til jeg skal have den på igen til aug/sep.

Inv: Wuiii - de skal også snart laves færdigt....

Sko: Ja, og når mine fødder får det bedre, kommer de til at se endnu pænere ud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer