Guest mayalu1

Maya & Michael d. 20/9-2008 -

1,504 indlæg i dette emne

[qoute]Super fine ting du har købt. Hvordan ved du at de der handlede hos Somethingblue får 20% indtil 1. feb??

Hvordan kan du holde styr på det?? Jeg har nemlig også fortrudt jeg ikke købt en klokke[/qoute]

De delte sådan nogle rabat-kuponer ud ved standen... :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja... - men super, at de lige havde åbent i dag pr. telefon.

Jeg måtte jo også lige sige, at det var dig der havde fortalt mig, at de havde åbent....

Vores problem var, at vi havde fået skrevet forkert vielses dato på ordren.

Vi er jo allerede gift, og ville så have den dato i. På messen siger jeg så; "der skal stå d. 30. juni 2007" - ok, bliver der sagt, og så siger hun d. 30. i syvende 2007....

Michael siger så, ja det passer, for weekenden efter er d. 07.07.07.... - og stadig er der ingen af os der reagerer.... JUNI er jo i 6. md - IKKE 7. ...... !!!!

Nå, men på vej hjem i bilen, fornemmer jeg, at der er noget galt. Jeg tager ordren frem og ser, at der står: 30.07.07 !!! - der er jo forkert - der skal jo stå 30.06.07 !!!!

Men heldigvis er det nu rettet, og navn og nummer er påført ordren også - så nu skulle det hele være på plads.

Hvad skal der stå i jeres ringe ??? - i vores skal der stå M(hjerte)M 30.06.07 i skrifttype 2.

Hjertet skal stå der i stedet for "og".....

Først snakkede vi om at der bare skulle stå Maya og dato i hans og Michael og dato i min. Men det syntes jeg var for kedeligt. Så snakkede vi om "for evigt" eller "forever" - men det var alligevel ikke os (jo, vi vil gerne være sammen for evigt - men syntes bare det var lidt plat) - og så fandt jeg lige på M&M - og så lige, at man kunne få et hjerte, og sådan blev det....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej, og tak for dine søde beskedder i min tråd! Uh, jeg fik helt gåsehud af at læse jeres historie :blink: Rigtig romantisk, tænk at i fandt hinanden så tidligt. Hvor fedt også at du har fundet et job du nyder så meget, det hele er bare så meget sjovere når man brænder for det man laver! Rigtig flotte ringe i (eller din mand var det jo) lige spottede :thumbsupsmileyanim: Og heldigt at i kunne nå at rette datoen! Synd i var nødt til at tage tidligere hjem, håber ikke jeres søn blev syg bagefter.. Men en sød topfigur i fik gaflet også! Tillykke med gavekortet, håber da det kan lade sig gøre at bruge det til det i vil! Flot kjole i øvrig :cheerleader3::balloons::blink:

0

Del dette indlæg

Fandt lige dette fra en anden tråd - tyvstjal det lige til min side...

Vielsen er omgivet af traditioner, symboler – og overtro. Her har vi samlet nogle af de mærkværdigste traditioner…

Noget gammelt og noget lånt...

Bruden er på vej ind i en ny epoke af sit liv.

Alt hvad hun bærer skal være nyt, på nær 2 ting:

Hun skal nemlig have noget gammelt og noget lånt på sig.

Den gamle ting skal minde hende om hendes tidligere tilværelse, og det lånte skal minde hende om den tilværelse hun fremover vil tilhøre.

Endvidere skal hun bære noget blåt på sig, fordi blå symboliserer bestandighed i ægteskabet - ofte bæres et blåt strømpebånd.

● Bærer bruden en mønt i skoen, vil hun ikke komme til at mangle penge.

● At kaste ris på brudeparret bringer frugtbarhed ind i ægteskab.

● Regn på brudesløret bringer lykke i ægteskabet

● Gifter du dig i snevejr bliver du rig!

● Edderkopper og duer på bryllupsdagen bringer lykke

● Bruden må undvære sit lommetørklæde i kirken, for taber hun det på sin vej til alteret bringer det ulykke

● Gommen skal medbringe et stykke brød i lommen og kaste det uden for på sin vej ind i kirken. Dermed lægger han alle sine gamle sorger bag sig

● Brudgommen må ikke se brudekjolen før brylluppet..

● En lykkelig gift kvinde skal hjælpe bruden iklæde sig kjole og smykker – det bringer lykke!

● Hvis brudens slør rives i stykker efter vielsen bliver det et lykkeligt ægteskab

● Vielsesringen skal bæres hver dag, hele livet igennem - det bringer lykke.

0

Del dette indlæg

Ja... - men super, at de lige havde åbent i dag pr. telefon.

Jeg måtte jo også lige sige, at det var dig der havde fortalt mig, at de havde åbent....

Vores problem var, at vi havde fået skrevet forkert vielses dato på ordren.

Vi er jo allerede gift, og ville så have den dato i. På messen siger jeg så; "der skal stå d. 30. juni 2007" - ok, bliver der sagt, og så siger hun d. 30. i syvende 2007....

Michael siger så, ja det passer, for weekenden efter er d. 07.07.07.... - og stadig er der ingen af os der reagerer.... JUNI er jo i 6. md - IKKE 7. ...... !!!!

Nå, men på vej hjem i bilen, fornemmer jeg, at der er noget galt. Jeg tager ordren frem og ser, at der står: 30.07.07 !!! - der er jo forkert - der skal jo stå 30.06.07 !!!!

Men heldigvis er det nu rettet, og navn og nummer er påført ordren også - så nu skulle det hele være på plads.

Hvad skal der stå i jeres ringe ??? - i vores skal der stå M(hjerte)M 30.06.07 i skrifttype 2.

Hjertet skal stå der i stedet for "og".....

Først snakkede vi om at der bare skulle stå Maya og dato i hans og Michael og dato i min. Men det syntes jeg var for kedeligt. Så snakkede vi om "for evigt" eller "forever" - men det var alligevel ikke os (jo, vi vil gerne være sammen for evigt - men syntes bare det var lidt plat) - og så fandt jeg lige på M&M - og så lige, at man kunne få et hjerte, og sådan blev det....

Vi skal have "That M&M feeling 12-07-08" i vores... Men Thomas, som jeg talte med i går, sagde at vi skulle komme derind inden han indgraverer og inden han sætter diamanterne i min ring, så vi er 100% sikre på, at ringene passer.

Jeg vil egentligt helst have at der står 12. juli 2008 i stedet for 12-07-08, men det er en arbejdsskade, for jeg synes, at det andet minder om et CPR-nr :blink: Men måske kan der ikke stå så meget.... Vi får se :cheerleader3:

M :blink: M ville vi også have haft, hvis der ikke kunne stå hele vores roman :thumbsupsmileyanim:

Hvornår får I ringene?

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er længe siden jeg har kigget herinde, og måtte da lige opdateres...

Ærgerligt i ikke kunne blive på messen længere - i fik da rigtig shoppet. Vi har købt ens topfigur - jeg er bare helt vild med den. Er ikke så god til de der helt almindelige nogle :thumbsupsmileyanim:

Vild med toastmaster klokken, men jeg er også "kommet til" at købe kysseklokker, så det kan da godt være at det bliver for meget ringning (det syns min kommende i hvert til fælde)

Super flotte ringe - selvom det var lige ved at gå galt med indgraveringen :denmarkflag:

Redigeret af sysserpigen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er længe siden jeg har kigget herinde, og måtte da lige opdateres...

Ærgerligt i ikke kunne blive på messen længere - i fik da rigtig shoppet. Vi har købt ens topfigur - jeg er bare helt vild med den. Er ikke så god til de der helt almindelige nogle :thumbsupsmileyanim:

Vild med toastmaster klokken, men jeg er også "kommet til" at købe kysseklokker, så det kan da godt være at det bliver for meget ringning (det syns min kommende i hvert til fælde)

Super flotte ringe - selvom det var lige ved at gå galt med indgraveringen :(

Ja, det er jo altid dejligt at få shoppet..... :denmarkflag:

Købte du også kysseklokkerne på messen ???

Ja, puha, vi fik "reddet" ringene... - nu glæder jeg mig bare til at se dem omkring 1. marts....

0

Del dette indlæg

Hej navnesøster,

det var hyggeligt at møde dig idag, fik ikke snakket så meget med dig, men vi sad jo også et stykke væk fra hinanden.. det må blive næste gang :thumbsupsmileyanim:

Nåå, så blev klokken ikke så mange alligevel......

Ja, det var lidt øv, men det er jo svært at snakke med alle, når vi sidder ved et aflangt bord....

Jeg håber vi snart finder en ny dato, hvor jeg kan være der lidt længere...

0

Del dette indlæg

Så er der købt 2 fontæner. Der var heldigvis 4 tilbage..

Uiiii - MIE !!!! :thumbsupsmileyanim::denmarkflag::(:loveboard:

Hvor er du bare dejlig !!! Du må lige ringe eller skrive om, hvornår du er hvor. Så skal jeg FLUKS komme og hente dem...

Tusind tak for hjælpen.

Maya

jamen du får lige en sms når jeg kommer så langt, men du skal nok regne med lørdag efter kl 18 i karlslunde..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I August fik vi bestilt velsignelse i Vallensbæk Kirke d. 20/9-08....

Enten lige før, eller lige efter, opstod der brand i kirken. Heldigvis skete der ikke uoprettelige skader, men sodskader o.lign skal naturligvis repereres/fjernes....

Det må næsten havde været før, for var af den overbevisning, at kirken ville blive klar til sept.08.

Nå, men i dec. var jeg nede hos kordegnen med en kopi af vores vielsesattest. Vi snakkede så lidt om kirken, og han var nu ikke sikker på, at brylluppet kunne blive holdt i selve kirken, da Nationalmuseet skal ind og restaurere kalkmalerierne i kirken - og det ville nok blive lige omkring vores dato !!! NEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åh, har bare gået og tænkt og tænkt - jeg vil s.. ikke giftes i sognegården - den er bare multikedelig !!!!!!!

Havde aftalt med kordegnen, at jeg skulle ringe til januar-februar, så kunne jeg få svar, om kirken ville være klar !!

Idag valgte jeg så at ringe - troede egentligt ikke på, at de havde svar endnu - MEN DET HAVDE DE !!!

Kirken bliver åbnet fra 1.maj 08 - 1.0kt.08 - derefter skal Nat.museet i gang... - er vi bare heldige eller hvad ???

Kirken er så ikke 100% klar, men fin nok til, at vi kan holde brylluppet/vielsen/velsignelsen der....... PYYYHHAAA

Hvor er det bare godt at let er på plads nu! Fik lige helt panik på dine vegne!

Så er jeg næsten blevet færdig med alle invitationerne.

Gæster der skal med til kirke, rec., middag og fest skal have de store, og "receptionisterne" skal have de mindre.

De har kostet ca. 3 kr pr. stk + kuvert.

Jeg er ikke nået til det inderste (selve invitations-teksten) endnu, men jeg har jo tid nok endnu....

Hvor er de bare søde! Totalt cute!

Ok - her kommer billederne:

post-25475-1200783533.jpg

:thumbsupsmileyanim: - nu vil jeg også ha en....

Nå ja... i skal vel også lige se ringene......

Billederne er altså ret dårlige, da de er taget med mobilen i MEGET dårlig beslysning.....

post-25475-1200783730.jpgpost-25475-1200783740.jpg

Hvor er de bare mega fede!

Og tusind tak for i aften! Det var hyggeligt at møde dig

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Lige et billede af fontænen( min egen der er pakket op)

post-29043-1201157544.jpg

Wuiiii - og dem får jeg 2 af !!! - heldige mig. :rolleyes: :fløjt: :(:bearhug:

Glæder mig til at få dem, bare synd at det varer længe før de skal i brug...

Igen.... - Mie - Tusind tak for hjælpen

p.s. har set din besked vedr. tid på lørdag, og umiddelbart er det ok - bare det ikke bliver for sent, da Michael skal ud og spille musik....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

p.s. har set din besked vedr. tid på lørdag, og umiddelbart er det ok - bare det ikke bliver for sent, da Michael skal ud og spille musik....

jeps 2 stks :bearhug: jeg vil bruge 1 til mørk og 1 til lys chokolade :bearhug:

jeg har nu tænkt mig at afprøve inden :bearhug:

0

Del dette indlæg

jeps 2 stks :bearhug: jeg vil bruge 1 til mørk og 1 til lys chokolade :bearhug:

jeg har nu tænkt mig at afprøve inden :bearhug:

I'll be there...muuhhaaa ha ha ha

0

Del dette indlæg

Hej tak for i går, ærgeligt at du skulle gå så tidligt, men helt ud forståeligt, og hyggeligt at du kom under alle omstændigheder!!!

Ja, tak for i går, som jeg også lige har skrevet i din tråd....

Jo, jeg var superheldig, at mit tog kørte ind på perronen lige som jeg kom ned på Nørreport. Så jeg var hurtigt hjemme, og M. kom hurtig på arbejde.....

Kommer du d.9 ??? - jeg håber jeg kan rykke M.'s fødselsdag lidt - så kan jeg slå 2 fluer med 1 smæk :rolleyes: :fløjt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer