Guest mayalu1

Maya & Michael d. 20/9-2008 -

1,504 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh, nej - jeg er endt i et frieri-dilemma !!!!

Michael har jo ikke friet til mig endnu. Det skal dog lige siges, at vi blev gift i sommers, og nu skal velsignes til sept - men jeg er aldrig blevet friet til ....

Så besluttede jeg mig for, at JEG ville gøre det d. 24/2 - men............

I forrige weekend fik vi bestilt vores ringe - og i denne weekend slyngede han ud (til min svigers fødselsdag) at han jo ikke kunne fri, før han fik ringene..

Puh - dem får vi først d. 1/3... - og det er jo efter d. 24/2 - så nu står jeg i et dilemma... - skal jeg satse på at han gør det, eller komme ham i forkøbet ???

Det kunne være jeg skulle ringe til Apel og spørge, om de kan have ringene klar 14 dage før - så har han da et par dage til at fri i !!! :)

WHAT TO DO ????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:)

Frieri!!! :)

Jeg synes også, at du skal ringe til Apel... Men tænk, hvis nu Michael rent faktisk har lagt planer for hans frieri?

Har du i øvrigt hørt fra Apel? De ringede til os forleden dag for at få bekræftet, at der skal stå "that M&M feeling" i ringene... :cheerleader3: Så noget tyder på, at de bliver færdige før tid! :cheerleader3:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næh, jeg har ikke hørt fra dem - men det kan jo være de selv ringer inden jeg gør.... - kan først ringe torsdag. Michael er nemlig hjemme om dagen, og skal jo ikke høre grunden til, hvorfor ringene gerne må være færdige før tid....

Nåååååeeee!!! :)

:)

0

Del dette indlæg

Hmmm, ja det var jo lidt af et dilema... Jeg tror også jeg stemmer for at ringe til dem og høre om de kan speede det lidt op. Ellers tror jeg faktisk jeg ville tage sagen i egen hånd den 24. Er ikke selv jordens mest tålmodige type :balloons: Og hvis det er kan han vel godt fri alligevel ? Eller? Gad vide om det ville være mærkeligt begge at fri til hinanden.. Når nu i er gift. Men det du egentlig helst vil er vist at blive friet til, af ham, sådan læser jeg det? Så er der nok ikke andet for end at vente og håbe at han kommer i omdrejninger på et tidspunkt. For hvis det er selve det at blive friet til som du godt vil opleve, så er det jo noget andet - men nok også en dejlig oplevelse - at fri selv. Det blev vist ret forvirrende det her. :balloons: Håber det giver mening, det var i hvert fald lidt input herfra. :balloons:

0

Del dette indlæg

Hmmm, ja det var jo lidt af et dilema... Jeg tror også jeg stemmer for at ringe til dem og høre om de kan speede det lidt op. Ellers tror jeg faktisk jeg ville tage sagen i egen hånd den 24. Er ikke selv jordens mest tålmodige type -HAHA- Og hvis det er kan han vel godt fri alligevel ? Eller? Gad vide om det ville være mærkeligt begge at fri til hinanden.. Når nu i er gift. Men det du egentlig helst vil er vist at blive friet til, af ham, sådan læser jeg det? Så er der nok ikke andet for end at vente og håbe at han kommer i omdrejninger på et tidspunkt. For hvis det er selve det at blive friet til som du godt vil opleve, så er det jo noget andet - men nok også en dejlig oplevelse - at fri selv. Det blev vist ret forvirrende det her. :shopping: Håber det giver mening, det var i hvert fald lidt input herfra. :)

Jo, jeg vil aller-helst have, at det er Michael der gør det - men han er bare ikke "typen"... - tror jeg ???

Han hører absolut ikke under kategorien "romantisk" - men det gør JEG !!!!

Derfor er mit største ønske, at der kommer et frieri....

Men et eller andet sted har jeg også i mange år gået med en lille hemmelig drøm om, selv at gøre det.... - har bare ikke nogen anelse om hvordan...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm, ja det var jo lidt af et dilema... Jeg tror også jeg stemmer for at ringe til dem og høre om de kan speede det lidt op. Ellers tror jeg faktisk jeg ville tage sagen i egen hånd den 24. Er ikke selv jordens mest tålmodige type :shopping: Og hvis det er kan han vel godt fri alligevel ? Eller? Gad vide om det ville være mærkeligt begge at fri til hinanden.. Når nu i er gift. Men det du egentlig helst vil er vist at blive friet til, af ham, sådan læser jeg det? Så er der nok ikke andet for end at vente og håbe at han kommer i omdrejninger på et tidspunkt. For hvis det er selve det at blive friet til som du godt vil opleve, så er det jo noget andet - men nok også en dejlig oplevelse - at fri selv. Det blev vist ret forvirrende det her. :shopping: Håber det giver mening, det var i hvert fald lidt input herfra. :shopping:

Jo, jeg vil aller-helst have, at det er Michael der gør det - men han er bare ikke "typen"... - tror jeg ???

Men et eller andet sted har jeg også i mange år gået med en lille hemmelig drøm om, selv at gøre det.... - har bare ikke nogen anelse om hvordan...

Richard er heller ikke "typen", men han gjorde det, da han havde råd til at købe mig en flot ring. Han ville ikke fri uden ring. Kan derfor godt forstå dit dilemma, da din kommende også først vil gøre det, når han har ringene.

Glæder mig til at høre, hvad de siger hos Apel.

-HAHA-:)

0

Del dette indlæg

Hmmm, ja det var jo lidt af et dilema... Jeg tror også jeg stemmer for at ringe til dem og høre om de kan speede det lidt op. Ellers tror jeg faktisk jeg ville tage sagen i egen hånd den 24. Er ikke selv jordens mest tålmodige type -HAHA- Og hvis det er kan han vel godt fri alligevel ? Eller? Gad vide om det ville være mærkeligt begge at fri til hinanden.. Når nu i er gift. Men det du egentlig helst vil er vist at blive friet til, af ham, sådan læser jeg det? Så er der nok ikke andet for end at vente og håbe at han kommer i omdrejninger på et tidspunkt. For hvis det er selve det at blive friet til som du godt vil opleve, så er det jo noget andet - men nok også en dejlig oplevelse - at fri selv. Det blev vist ret forvirrende det her. -HAHA- Håber det giver mening, det var i hvert fald lidt input herfra. :sm:

Richard er heller ikke "typen", men han gjorde det, da han havde råd til at købe mig en flot ring. Han ville ikke fri uden ring. Kan derfor godt forstå dit dilemma, da din kommende også først vil gøre det, når han har ringene.

Glæder mig til at høre, hvad de siger hos Apel.

:cheerleader3::cheerleader3:

Vi var ude hos Apel i går, skulle prøve ringene inden de satte stenen i. Heldigvis, for det viste sig, at jeg ikke skal have str. 56 - men str. 58 !!! - og, at stenen vi havde bestilt (i samarbejde med ekspedienten fra Apel på messen), skulle være mindre, da guldsmeden ikke var sikker på det ville blive pænt med den "store" sten.

Men da den mindre sten blev billigere, besluttede vi os for, at jeg skulle have 2 sten i i stedet for 1 - så det bestilte vi.

Vedr. frieri, så tror jeg mere og mere, at Michael har gang i nogle planer. Vi kom til at snakke lidt om det på vej hjem fra Apel, og jeg nævte, at det da ikke behøvede være vielsesringene han friede med, men det da sagtens kunne være en anden ring - f.eks en ikke så dyr sølvring..... - og det kunne jeg se han tog til sig.

Derfor har jeg besluttet, at give ham chancen for at tage sig mod til, og selv droppe frieriet ind til videre.

Så har jeg bestilt din paraply!

:ilovebryllupsklar:

:griner:-

Super - hvilken en bestilte du egentligt ??? :cheerleader3: - har jo opdaget, at der var flere modeller.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mig, som ellers aldrig køber ind på udsalg (da jeg ikke kan klare så mange mennesker der sveder og skændes om én vare....) har sørme været heldig hele 2 gange på en uge.....

Det første, var "bare" noget tøj til mig selv - dagligdags, som ikke behøver blive nævnt mere - det er jo ikke bryllupsrelateret....

Nå, men i dag, havde Mathias (min søn på 7) haft et uheld i skolen (kunne ikke få fastalavnsdragten af selv, og nåede ikke på toilettet - stakkels dreng) - og hans støvler blev våde....

Total panik, da han så kun har et par kondisko, som han kun lige kunne passe - og det er jo KOLDT!!!!

Nå, men tænkte, at vi nok kunne finde noget nede hos Skoringen, nu da der er udsalg - så afsted med os.

Og hvad er det første jeg finder - nedsat med 75 % ???????

Et par fede sko han kan have på til sit flotte jakkesæt til brylluppet - førpris kr. 299,95 - Nu..... Kr. 75,- !!!!!!!!!!!!!!! Se hér

:post-25475-1202163411.jpg

Derudover fik vi så også købt 2 par sommersandaler og et par sko han kan bruge som reserve nu, hvor støvlerne er våde (og så længe der ikke er sne !!)

Alt i alt, kom vi af med 425,- - og så kan vi lige trække 9% fra fra forbrugsforeningen også, så vi fik faktisk 4 par sko/sandaler for kun 387,- !!!! BILLIGT !!!!

Tror lige jeg skal derned med Emilie i morgen....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer