Guest mayalu1

Maya & Michael d. 20/9-2008 -

1,504 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Øv - nåede ikke at få lavet udkast til invitationerne i dag - men jeg når det jo nok.

Jeg skal holde PA for min veninde på lørdag, og har været i Bilka og handle i dag... - HAR ALDRIG I MIT LIV SET SÅ MANGE MENNESKER I BILKA PÅ EN GANG !!!! - hold da OP, hvor var der mange mennesker !!! - Emilie (min datter) og jeg stod i kø i en time !!!!

Heldigvis var alle i godt humør, og da Emilie pludselig (halvvejs igennem køen) siger, at hun skal tisse !!!! - hvad gør man så ??? - jo, der stod et sødt par bag os, som tilbød at skubbe vores vogn, imens vi lige fik klare sagerne !!! - vildt sødt !!!

Nå, men da jeg kom hjem, fik jeg hovedpine, som først gik over for et par timer siden - og så skulle jeg jo lige herind og følge med *S*

I morgen skal jeg med Michael og ungerne i BonBon-land, så der får jeg nok heller ikke lavet noget.... - håber bare hovedpinen bliver væk (får ofte hovedpine pga for højt blodtryk - øv)

Tak til jer alle for velkomsterne - jeg glæder mig til at følge jer alle sammen.

Knus - Maya

0

Del dette indlæg

Så er kjolen købt - hold da op, kan for en gangs skyld sige til mig selv: Hold kæft, hvor er du smuk !!!!! - snøft...

Beretning og billeder følger en af dagene (har fået besøg fra udlandet ugen ud, og skal polte min veninde på lørdag, så vi må se, hvor meget tid jeg får herinde)

0

Del dette indlæg

Hejsa Maya

Velkommen til BK :heart:

Tillykke med din tråd her og med det forestående bryllup.

Vi er jo efterhånden mange 2008 brude, så det kan være svært at følge med i alle tråde :bearhug:

Men her kommer da lige en hilsen fra mig til dig : )

I har da styr på en masse allerede - hold da op!

Og du har allerede købt kjole...!!! :kiss:

Jeg lever stadig i håbet om at kunne indfri bryllupsforretningernes formaninger om, at figuren kan ændre sig (til det bedre vel at mærke he he :kiss: ) så jeg begynder først at kigge efter kjole sidst på året (nov-januar). Desværre kræver det med at figuren skal ændre sig vist en ihærdig indsats men hvem ved... måske kommer gejsten til mig snart (venter spændt :hug: ).

Glæder mig rigtig meget til at høre om dit kjolekøb og frem for alt se billeder af vidunderet : ) :bearhug:

Kig gerne ind forbi min tråd - det er så hyggeligt med en hilsen fra gæster : )

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey du har allerede købt kjole..... hvor dejligt. Tillykke med det!!!

Var det i H.O.B du købt den???? Var inde og prøve hos dem i lørdags og måtte ikke tage billeder, undre mig derfor at du har fået lov(hvis det altså er i H.O.B)

Æv, hvor snyd!!!!

Men Tillykke med købet glæder mig til at se vidunderet!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er kjolen købt - hold da op, kan for en gangs skyld sige til mig selv: Hold kæft, hvor er du smuk !!!!! - snøft...

Beretning og billeder følger en af dagene (har fået besøg fra udlandet ugen ud, og skal polte min veninde på lørdag, så vi må se, hvor meget tid jeg får herinde)

Ihhhhhh! Hvor vildt!

:thumbsupsmileyanim::loveflag: BILLEDER-BILLEDER-BILLEDER :bearhug::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

TARK.....

Glæder mig dog til at komme ud og prøve den igen, med mine flotte sko.

Så skal jeg også lige finde ud af, hvem der skal lægge den ind - den er nemlig en anelse for stor (og så er jeg godt på vej til at tabe mig de sidste 7 kg.....)

Denne gang vil jeg så liiiige prøve at sætte håret lidt bedre, og tage smilet og den rettede ryg med :thumbsupsmileyanim:

- og et rigtigt kamera !!!!!! :smash:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer