Guest mayalu1

Maya & Michael d. 20/9-2008 -

1,504 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Maya

Tak for dine komplimenter til mig og min kjole i min tråd :cheerleader3: det er sørme også en smuk smuk kjole du har fået købt dig. Jeg har lige læst hele din tråd igennem og troede jeg havde glemt et par sider undervejs da du pludselig havde købt kjole :cheerleader3: spændende med frieriet og hvornår det kommer :thumbsupsmileyanim: vil holde øje med en beretning i den nærmeste fremtid.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg aftalt at jeg skal ud og "besøge" min kjole i HOB på tirsdag....

Skal lige have prøvet kjolen med skoene og halskæde - og skal se om jeg kan finde en "prøve-BH", så jeg kan se hvor langt "op" BH'en må gå foran og bagpå.

Jeg snakkede jo med skrædderiet for et par uger siden, og de sagde at det ville koste 2-3000,- at få den lagt op og ind. Men jeg har da tænkt mig lige at høre ad, om det er den pris det vil have. Jeg vil ikke betale mere end 1500,- - og det er MAX !!!! - ihvert tilfælde indtil jeg har snakket med andre skræddere for at høre hvad de skal have for det.

Ellers tager jeg nok kjolen med hjem - eller rettere, med hjem til svigermor (det er den eneste der ikke ryger og har pladsen). Så kan den hænge der indtil jeg finder en skrædder der er til at betale.

Heldigvis har jeg ferie hele næste uge, så mandag skal jeg tapesere stue og køkken, ringe til skrædder, bestille limousine, ringe til kokken og aftale møde, ringe til Odd Fellow for at få underskrevet kontrakten.

Tirsdag skal jeg prøve kjolen igen - sammen med en veninde.

Onsdag skal jeg hygge med Emilie og have veninder på besøg til tøsemiddag

Torsdag skal jeg til hudlæge og have lavet allergitest - og hygge med Emilie & Mathias

Fredag skal jeg i biffen med en veninde, hendes datter og Emilie & Mathias

Pyha, travl uge - men dejligt med en uges ferie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver da en dejlig uge, hva?! :bearhug:

Jeg bestilte den første paraply - den mest "blondede" :hug:

Vi har slet ikke hørt noget fra Apel :hug: Hvornår havde I bestilt levering til?

:bearhug:

Vi blev ringet op for nogle uger siden, at vi skulle komme ind og prøve ringene inden de satte sten i. Heldigvis, for jeg skulle have nummeret større !!!

Men ellers har jeg intet hørt. De skal dog også først være klar d. 1/3....

Har du slet ikke hørt fra dem - og hvornår har i bestilt dem til ??

0

Del dette indlæg

Hejsa, det lyder da lidt pebret hvis de skal have 2-3000 for at tilrette kjolen? Så lige i Gitlans tråd at hun havde fundet en anden skrædder til at gøre det, så det lyder til det kan betale sig. Så jeg ville da forhøre mig ad. Ellers håber jeg at du har ret og Michael snart kommer på knæ. Det er jo ikke fordi det behøver være det vilde som gør os kvinder glade, men nogen gange vil man bare høre det "fra hestens egen mund". Min kæreste var i øvrig heller ikke typen til at lave det vilde frieri - faktisk havde jeg lidt opgivet ham på det punkt. Men så spurgte han mig alligevel sådan "officielt-agtigt" og meget sødt en dag da vi alligevel alle 3 sad på gulvet :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa, det lyder da lidt pebret hvis de skal have 2-3000 for at tilrette kjolen? Så lige i Gitlans tråd at hun havde fundet en anden skrædder til at gøre det, så det lyder til det kan betale sig. Så jeg ville da forhøre mig ad. Ellers håber jeg at du har ret og Michael snart kommer på knæ. Det er jo ikke fordi det behøver være det vilde som gør os kvinder glade, men nogen gange vil man bare høre det "fra hestens egen mund". Min kæreste var i øvrig heller ikke typen til at lave det vilde frieri - faktisk havde jeg lidt opgivet ham på det punkt. Men så spurgte han mig alligevel sådan "officielt-agtigt" og meget sødt en dag da vi alligevel alle 3 sad på gulvet :bearhug:

Jo, nu har jeg lige besøgt min kjole, og talt med skrædderen. For at få kjolen lagt ind og sat dansestrop på, skulle de have 2250,- inkl. moms !!!

Det er jo vanvittigt !!! - men jeg har heldigvis lige talt med en anden skrædder, som meget gerne vil ordne kjolen for mig, og skal have MAX 1000,- for det !!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo, nu har jeg lige besøgt min kjole, og talt med skrædderen. For at få kjolen lagt ind og sat dansestrop på, skulle de have 2250,- inkl. moms !!!

Det er jo vanvittigt !!! - men jeg har heldigvis lige talt med en anden skrædder, som meget gerne vil ordne kjolen for mig, og skal have MAX 1000,- for det !!!

Puha det var da noget af en pris :bearhug:

Redigeret af M1974
0

Del dette indlæg

Nå, så er jeg hjemvendt fra mit kjolebesøg.

Det var bare SÅ dejligt at besøge og prøve kjolen igen.

Jeg havde min dejlige veninde med - som bare kan se fejl på tøj i kilometers afstand - og det første hun ser er; AT DER MANGLER PERLER I NOGET AF BRODERIET !!!!

Heldigvis fik jeg snakket med skrædderen, som lovede at sy nye perler på.... - også selvom jeg ikke skal have lagt kjolen op derinde... - for DET skal jeg ikke !!!!!

Jeg spurgte hende (skrædderen) om, hvad prisen ville være, men havde gjort hende opmærksom på, at jeg nok ikke lige havde "råd" til dette (læs: vil ikke betale så meget).

Her var priserne:

- Nålearbejdet (lægge den ind i mens jeg har den på) kr. 700,-

- Lægge den ind i bryst og liv kr. ca. 900,- - 1000,-

- Sy dansestrop i kr. 200,-

- + moms

Dvs det vil koste mig 2250,- at få lagt kjolen ind !!!! - VANVITTIGT !!!!!

Heldigvis skal jeg ikke have den lagt op alligevel, da mine sko er lige lave nok til at jeg både kan have dem på hele aftenen, men også høje nok til, at jeg ikke skal have lagt kjolen op !! - SKØNT.

Nå, men jeg har fået anbefalet en skrædder af en anden veninde, som blev gift sidste år. Hende ringede jeg så til, lige så snart jeg kom hjem. Hun vil meget gerne hjælpe mig, og skal have ca. 500-1000,- for det - alt efter hvor meget broderi/perler hun skal passe på, eller flytte eller hvad det nu var !!

Og hun havde også tiden, så nu skal jeg bare ringe til hende igen i starten af august... - FEDT

Nå, men vil i se billeder ???

Er i sikre....

Ok - her kommer de: - husk venligst, at den er ALT for stor i brystet !!!

post-25475-1203419791.jpg

Redigeret af mayalu1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer