Guest mayalu1

Maya & Michael d. 20/9-2008 -

1,504 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uh, har haft travlt de sidste par dage - og har ikke lige haft overskuddet til at kigge forbi. Men nu er jeg lige kommet hjem fra påskefrokost hos svigermor, Emilie slapper af foran fjernsynet, og Mathias & Michael er inde og se fodbold på Brøndby Stadion.... - ahh - endelig lidt tid for mig selv.....

I tirsdags var Malene (FynboBredahl) forbi Vallensbæk, og jeg fik hentet den fiiiiine paraply hun har været så sød at købe for mig via E-bay...

post-25475-1206033348.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bortset fra det, så har min veninde fra Italien lovet at komme i morgen alligevel.

Jeg ved, at jeg bliver rigtig glad for at se hende, når hun kommer ind af døren - men lige nu tør jeg ikke lade mig selv glæde mig for meget - hun kan jo nå at aflyse endnu...

Men, jeg har besluttet, at dette er sidste chance..... - It's now or never !!

0

Del dette indlæg

HVOR ER DEN SMUK

Har også "sendt" manden til fodbold på Brøndby Station (og de fører 2-0 p.t :thumbsupsmileyanim: ) og datteren er til påskefrokost hos kærsten...

SÅ JEG ER ALENE HJEMME MIG & CIRKELINE (se foto)

post-30569-1206033904.jpg

Redigeret af jeannette
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bortset fra det, så har min veninde fra Italien lovet at komme i morgen alligevel.

Jeg ved, at jeg bliver rigtig glad for at se hende, når hun kommer ind af døren - men lige nu tør jeg ikke lade mig selv glæde mig for meget - hun kan jo nå at aflyse endnu...

Men, jeg har besluttet, at dette er sidste chance..... - It's now or never !!

Hvor var det godt at læse..... :thumbsupsmileyanim:

Håber hun forstår hvor vigtigt det er hun kommer, hvis I skal forsætte jere forhold.

0

Del dette indlæg

Hej søde

2 ting at kommentere i din tråd :hug:

1. din "veninde" ja jeg tillader mig at sætte hende i anførselstegn... Jeg kan ikke forstå, at du bruger så meget krudt og energi på hende, når det er tydeligt, hun ikke gider bruge energi og tid på dig. Nogle mennesker er bare ikke værd at holde fast i. Jeg har også droppet kontakten til nogen, da jeg blev så træt af at det altid var mig, der skulle trække læsset og invitere osv osv.. det er ikke det værd. jeg er sikker på du har andre søde veninder, som gerne vil se dig og bruge tid på og hos dig. Håber ikke jeg er for hård???

2. WUIIIIIIIIIIIIIII den paraply har marlene også til mig :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: FEDT at se den næsten IRL - wuiii det blir fedt at hente den på lørdag :bearhug::biggrin:

krammer

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HVOR ER DEN SMUK

Har også "sendt" manden til fodbold på Brøndby Station (og de fører 2-0 p.t :thumbsupsmileyanim: ) og datteren er til påskefrokost hos kærsten...

Nårhhh - hvor er den sød...

Det ligner sådan en jeg også har haft - dvs jeg startede med 2 og endte med ver 15 (og en opringning til dyrehandleren !!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde

1. din "veninde" ja jeg tillader mig at sætte hende i anførselstegn... Jeg kan ikke forstå, at du bruger så meget krudt og energi på hende, når det er tydeligt, hun ikke gider bruge energi og tid på dig. Nogle mennesker er bare ikke værd at holde fast i. Jeg har også droppet kontakten til nogen, da jeg blev så træt af at det altid var mig, der skulle trække læsset og invitere osv osv.. det er ikke det værd. jeg er sikker på du har andre søde veninder, som gerne vil se dig og bruge tid på og hos dig. Håber ikke jeg er for hård???

2. WUIIIIIIIIIIIIIII den paraply har marlene også til mig :cheerleader3::bearhug: FEDT at se den næsten IRL - wuiii det blir fedt at hente den på lørdag :biggrin::hug:

krammer

Hej Mie

Jeg er helt med på hvad du siger - det er jo lige præcis sådan jeg føler det, når hun brænder mig af. Men - ikke for at undskylde hende, for hun får sgu ikke flere chancer - , det er sgu svært at holde et tæt veninde-skab når man bor så langt fra hinanden. Og jeg vil jo gerne se hende, når hun endelig kommer til DK. Og det er jo det - jeg gør det /gjorde det for enhver pris - men nu er det slut.

Heldigvis har jeg masser af veninder, hvor venskabet (og besøg :thumbsupsmileyanim: ) går begge veje - men vi ses også jævnligt.....

Og du er ikke for hård - det er mig der har været for svag..... :hug:

Og glæd dig til du får paraplyen - det er bare såååå fin.

Emilie mener helt bestemt, at det er HENDE der skal "have den på" til brylluppet.

Som Jeannette siger, så må jeg ind og se, om man kan få en i børnestørrelse.....

Knus Maya

0

Del dette indlæg

Hej søde

2. WUIIIIIIIIIIIIIII den paraply har marlene også til mig :cheerleader3::bearhug: FEDT at se den næsten IRL - wuiii det blir fedt at hente den på lørdag :biggrin::hug:

krammer

Hej Mie

Jeg er helt med på hvad du siger - det er jo lige præcis sådan jeg føler det, når hun brænder mig af. Men - ikke for at undskylde hende, for hun får sgu ikke flere chancer - , det er sgu svært at holde et tæt veninde-skab når man bor så langt fra hinanden. Og jeg vil jo gerne se hende, når hun endelig kommer til DK. Og det er jo det - jeg gør det /gjorde det for enhver pris - men nu er det slut.

Heldigvis har jeg masser af veninder, hvor venskabet (og besøg :thumbsupsmileyanim: ) går begge veje - men vi ses også jævnligt.....

Og du er ikke for hård - det er mig der har været for svag..... :hug:

Og glæd dig til du får paraplyen - det er bare såååå fin.

Emilie mener helt bestemt, at det er HENDE der skal "have den på" til brylluppet.

Som Jeannette siger, så må jeg ind og se, om man kan få en i børnestørrelse.....

Knus Maya

Hej søde :hug:

Du har ikke været svag - du har virkelig bare gerne villet bevare kontakten!! Jeg kender det fra mig selv - glasset får lov til at blive fyldt til renden, for man opfinder selv en masse undskyldninger - jamen hun har jo en kæreste der bor langt væk som jo også skal passes og og og... til sidst flyder glasset bare over!

Jeg tror faktisk jeg har set den derinde i små størrelser :bearhug:

krammer

0

Del dette indlæg

HVOR ER DEN SMUK

Nårhhh - hvor er den sød...

Det ligner sådan en jeg også har haft - dvs jeg startede med 2 og endte med ver 15 (og en opringning til dyrehandleren !!)

ja, hun er sød. :smilie_oster03:

0

Del dette indlæg

Hej søde,

hvor er paraplyen bare YNDIG :thumbsupsmileyanim:

Og cirkeline er for nuser :cheerleader3:

Jeg krydser fingre for, at din veninde kommer ;) Og hvis hun gør, så synes jeg altså, du skal tale med hende stille og roligt om det - det skylder du dig selv og det kan jo være, at hun slet ikke er opmærksom på problemstillingen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak til jer alle, for kommentarer vedr. min veninde...

Hun KOM igår, og vi havde en dejlig frokost. Dog var det sammen med min familie, og ville ikke tage emnet op.

Men nu kom hun jo også - og hun sagde også, at hun håber hun kan komme til brylluppet (hvis hendes mand kan få fri...)..... - nå ja, der er jo et halv år til, og jeg gider ikke bruge mere tid på at tænke over det.

Men, det skal jo ikke alt sammen lyde så negativt. Det var dejligt at se hende, manden og datteren igen - og hun ringede endda til sin bror - som skulle hente dem - og bad ham komme en time senere.... - og så længe at hun gider komme her forbi en gang imellem, så har vi jo ikke noget problem....

God påske til jer alle :smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

Tusind tak til jer alle, for kommentarer vedr. min veninde...

Hun KOM igår, og vi havde en dejlig frokost. Dog var det sammen med min familie, og ville ikke tage emnet op.

Men nu kom hun jo også - og hun sagde også, at hun håber hun kan komme til brylluppet (hvis hendes mand kan få fri...)..... - nå ja, der er jo et halv år til, og jeg gider ikke bruge mere tid på at tænke over det.

Men, det skal jo ikke alt sammen lyde så negativt. Det var dejligt at se hende, manden og datteren igen - og hun ringede endda til sin bror - som skulle hente dem - og bad ham komme en time senere.... - og så længe at hun gider komme her forbi en gang imellem, så har vi jo ikke noget problem....

God påske til jer alle :smilie_oster02:

Hej Søde

Lækkert at høre at din påskefrokost, gik godt.

Og god taktik ikke at tænke mere på om hun kommer eller ej, - brug tiden på at planlægge et hyggeligt / lækkert / romantisk bryllup for jer 2- og de mennesker der ønsker at dele dagen med jer - så må du se om hun kommer ind under den gruppe.

Forsat god påske :smilie_oster05:

0

Del dette indlæg

Så er Påsken slut.

Idag har begge unger været hos legekammerater, og Michael til fodbold, så jeg har bare været herinde, bestilt prøvepakke hos SomethingBlue, fået redigeret lidt i invitationerne (kan ikke printes ud, før jeg finder papir) og oset på e-bay..... - SKØNT !!!!

I morgen starter hverdagen igen, men det er heldigvis en lidt kortere uge....

Har lige opdaget, at der nu er under ½ år til brylluppet !!!! :bearhug:

Redigeret af mayalu1
0

Del dette indlæg

Så er Påsken slut.

Idag har begge unger været hos legekammerater, og Michael til fodbold, så jeg har bare været herinde, bestilt prøvepakke hos SomethingBlue, fået redigeret lidt i invitationerne (kan ikke printes ud, før jeg finder papir) og oset på e-bay..... - SKØNT !!!!

I morgen starter hverdagen igen, men det er heldigvis en lidt kortere uge....

Har lige opdaget, at der nu er under ½ år til brylluppet !!!! :bearhug:

prøvepakke hos SomethingBlue :bearhug::hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer