Metju

Hvor gamle er i?

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Har vist skrevet i en lignende tråd for laaang tid siden, men skriver da gerne igen ;)

Da vi blev gift 7/7-07, var han 31 og jeg 27 (nu er jeg 28). vi har været sammen siden november 2001( 5 1/2 år før vi blev gift), har boet sammen siden 8 måneder efter vi mødte hinenanden. Og vi nåede at være forlovede i 10 måneder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er så en børnelokker.... GG

Jeg er 24 og manden 23 år

11 mdr forskel...

Vi så hinanden første gang d. 6 august 2001

begyndte at være sammen d. 23 august 2001

Blev forlovet den. 23 november 2001

og nu gift den. 25 august 2007

5 år og 2 dage har vi været sammen, når vi bliver gift.

0

Del dette indlæg

Jeg er lige blevet 29 og min søde kæreste er 28. Vi har kendt hinanden i næsten 8½ år og har været forlovet i lidt over 5 år :unsure:

Jeg har mere end almindeligt gifteklar de sidste ca. 3 år, men da vi begge har været under uddannelse, var pengene ikke rigtig til et bryllup.

Nu er vi heldigvis i arbejde begge to og den 13. oktober "falder klokken i slag" :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har vist også svaret på lignende spørgsmål tidligere, men gør det gerne igen ;)

Jeg er 32 og det er min mand også (og det var vi også da vi blev gift for knap 2 måneder siden).

Vi havde kendt hinanden i 6 år og knap 5 måneder da vi blev gift.

Vi flyttede sammen efter ½ års kæresterier og ugentlig pendle tur Århus-København og omvendt.

Vi var forlovede præcis 1 år - han friede Sankt Hans Aften og vi blev gift samme sted Sankt Hans aften året efter - nemlig i år :unsure:

0

Del dette indlæg

Jeg er 31 og min kæreste 32 og vi når så lige at blive et år mere, inden brylluppet.

Bryllupsdagen bliver vores 6 1/2 års dag. Der kommer til at gå 1 år og 8 mdr. fra frieriet og til brylluppet, da jeg var gravid under frieriet og ikke ville have en lille med til brylluppet.

Vi har sovet sammen fra dag 1 og frem - nærmest boet sammen lige fra starten, da vi boede på samme kollegie

0

Del dette indlæg

Jeg er 28 (bliver 29 på torsdag) og min mand er 30.

Vi var hhv 27 og 29 da vi blev gift sidste sommer. Han havde sagt at han skulle nå at giftes inden han blev 30. Så det nåede han lige med et halvt år igen.

Der havde vi været kærester i 2 år og forlovet i et år.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg ska giftes med en gammel mand :fløjt: Jeg er 27 og han er 39 ;)

Vi mødte hinanden for 6½ år siden (7 år siden til nytår) Flyttede sammen efter ½ års tid ca. Har været forlovet siden november 2005. Og ska så giftes til august 2008. Så knap 3 års forlovelse til den tid ;) Vi har 2 lækre unger Elias fra nov04 og Olivia fra okt06 :blink:

Redigeret af thea1980
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er 24, 25 når vi bliver gift....

Min kærste er 40 år...

Vi havde skrevet og snakket dagligt i flere timer, sammen et ½ år inden vi mødes..

Vi blev rigtige kærster den 25 maj 06, og vi blev forlovet den 4 sep 06...

Og vi flyttet rigtig sammen i marts, da han lige skulle have solgt hans lejlighed i kbh...

Og vi skal giftes den 23 aug 08.... På mandens fødselsdag.... :fløjt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer