Nathasia

Nathasia & Paws planlægning - 9.aug.08

3,007 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Rækkefølgen på salmerne bliver således:

1. Salme 290 I al sin glans nu stråler solen

2. Salme 706 I blev skabt som mand og kvinde

3. Salme 703 Det er så yndigt at følges ad

4. Salme 696 Kærlighed er lysets kilde

Så nu skal der laves kirkehæfter :boohoo::):cheerleader3:

OG 40 DAGE :super::):unsure::hug::)

0

Del dette indlæg

Så nu skal der laves kirkehæfter :boohoo::):cheerleader3:

OG 40 DAGE :super::)

Hvor er det bare godt!!! :unsure:

Jeg er vildt rastløs efter at få lavet vores kirkehæfter! Men vi skal jo først tale med præsten på torsdag og inden da, er det dumt at lave dem i tilfælde af, at han ikke er enig i rækkefølgen :)

40 dage! :)

Tillykke!!! :hug::)

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så nu skal der laves kirkehæfter

OG 40 DAGE

Hvor er det bare godt!!!

Jeg er vildt rastløs efter at få lavet vores kirkehæfter! Men vi skal jo først tale med præsten på torsdag og inden da, er det dumt at lave dem i tilfælde af, at han ikke er enig i rækkefølgen

40 dage! :)

Hej smukke

Jeg kan godt forstå du gerne vil have styr på det. Kan du ikke starte på dem og så når i har været til møde ændre rækkefølgen??

Knus Nathasia

:boohoo: 40 DAGE :)

:cheerleader3: 40 DAGE :super:

:) 40 DAGE :unsure:

:hug: 40 DAGE :)

:) 40 DAGE :)

Juhuuuuuuu!!!!!

fedt med du har salmerne på plads søde.. Super.. og vi glæde ros til at se dine kirkehæfter..

Har du det ellers godt, du er ikke så aktiv mere synes jeg.. :)

Hej søde.

Ja jeg har været lidt fraværende. Har ikke lige kunnet overskue det hele, men nu er jeg tilbage igen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke

Uhh kender godt det med manglende overskud.

Tiden flyver simpelthen afsted her på 'falderebet' og man får klaret så meget bryllupsrelateret, at det er svært at nå at fortælle om det hele.

Jeg er ved at masse-producere kirkehæfter (det tager laang tid) og har gang i en masse andre ting ved siden af.

Har blandt andet lige fundet tøj til brude-knægten i dag, så nu er tøjet til mine to dejlige brudebørn (nøsten) på plads.

Håber du har det godt og er kommet godt over eksamensperioden.

Knus og kys fra

Tine Pingvin

0

Del dette indlæg

Hej smukke

Uhh kender godt det med manglende overskud.

Tiden flyver simpelthen afsted her på 'falderebet' og man får klaret så meget bryllupsrelateret, at det er svært at nå at fortælle om det hele.

Jeg er ved at masse-producere kirkehæfter (det tager laang tid) og har gang i en masse andre ting ved siden af.

Har blandt andet lige fundet tøj til brude-knægten i dag, så nu er tøjet til mine to dejlige brudebørn (nøsten) på plads.

Håber du har det godt og er kommet godt over eksamensperioden.

Knus og kys fra

Tine Pingvin

Hej søde

Ja det er svært at få begreb om det hele og få alt fortalt.

Nu er jeg færdig med at lave kirkehæfterne på computerne så nu skal de bare printes.

Regner med at det bare bliver på almindeligt hvidt papir.

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Nathasia

Jeg misunder dig, at du har faaet lavet kirkehaefterne paa computeren. Jeg er nemlig ikke gaaet i gang med det endnu. Kan desvaerre heller ikke goere dem faerdig foer lige inden brylluppet, da jeg skal have praestens tale oversat til tysk - hvis vi altsaa faar lov at faa den inden.

Er det egentlig svaert at "saette op" paa computeren - har du nogle gode raad?? :blush:

0

Del dette indlæg

Hej Nathasia

Jeg misunder dig, at du har faaet lavet kirkehaefterne paa computeren. Jeg er nemlig ikke gaaet i gang med det endnu. Kan desvaerre heller ikke goere dem faerdig foer lige inden brylluppet, da jeg skal have praestens tale oversat til tysk - hvis vi altsaa faar lov at faa den inden.

Er det egentlig svaert at "saette op" paa computeren - har du nogle gode raad?? :blush:

Puhhaaa gode råd..... nej egentlig ikke for jeg har bakset heeeelt vildt med det fordi nogle af vores salmer var rigtig lange.

Jeg har bare gjort det i word. Tror du i kan få talen før??? Det er jo ikke sikkert han/hun er færdig med den i god tid. Ellers kunne i lave

i agenda gæsterne kunne følge med i. Giver det mening?

Knus Nathasia

hej Nathasia

Uha uha nu har vi to KUN 39 dagetilbage som ugifte ..... :bed::super:

Har du osse lidt sommerfugle i maven ?? eller er det flagremus .... ;)

Knuser herfra Sanne

Ja det er helt vildt som tiden går :blink:

Jeg er begyndt at blive sindssygt nervøs!!!!! Så det er nok nærmere elefanter der vader rundt i min mave... :)

0

Del dette indlæg

Uh, 1 måned og 1 uge... Det må være skønt at være næsten færdig med kirkehæfterne så tidligt, så I ikke skal stresse med det lige op til dagen... :)

Rigtig fin tråd, med masser af god inspiration! Håber, der også kommer en beretningstråd efter brylluppet... :blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer