shiba

Iben og Brians bryllup

2,639 indlæg i dette emne

Så fik vi styr på røsvin, hvidvin og asti. Det var dejligt. Så mangler vi bare sodavand og sprut og det hentes i Tyskland, enten når jeg har det bedre, eller hvis Brian kan tage en kammerat med derned.

Min veninde skriver, at hun gerne vil komme med cd´en med billederne. Uh det er spændende. Så har jeg da lidt at gå op i nu her imens jeg er sygemeldt og har ondt af mig selv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh...nu har jeg fået billederne, og der er nogle rigtig gode imellem. Sidder lige og leger lidt med dem i redigeringsprogrammet. Det bliver sgu meget godt, tror jeg. Men jeg er desværre ikke nogen ørn til det :bearhug: Men de skal nok blive fine alligevel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ihhh...nu har jeg fået billederne, og der er nogle rigtig gode imellem. Sidder lige og leger lidt med dem i redigeringsprogrammet. Det bliver sgu meget godt, tror jeg. Men jeg er desværre ikke nogen ørn til det :bearhug: Men de skal nok blive fine alligevel.

Må vi se nogle af dem? Jeg er SÅ NYSGERRIG....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må godt se de mest stuerene pæne billeder som jeg har nået at lave lidt om på. MEn det er kun at jeg har gjort dem sort/hvide, så jeg vil lige have en med mere forstand på det, til at hjælpe mig i nærte uge med at vælge nogle ud g gøre rigtig fede. De 3 her som I får lov at se, er de eneste 3 jeg har nået, for Brian er hjemme. Jeg nåede det lige inden han kom hjem, efter at have hentet sin datter.

Nå men lad mig høre dommen.

post-29393-1211566227.jpg

post-29393-1211566233.jpg

post-29393-1211566239.jpg

Redigeret af shiba
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flotte :kiss::sm:

MAnge tak. Jeg synes faktisk også at de er blevet gode.

De er bare super gode

Dem skal han nok blive glad for :loveboard:

Det har han bare at blive...ellers kommer jeg efter ham med pisken...hehe...

Puha sikke et chok Iben, og så så tæt på brylluppet.

Når du at komme nogenlunde ovenpå????

Sender dig en masse god bedring :bearhug:

Og :sm: for nogle billeder :bearhug:

Knus Nathasia

Ja det er noget super træls noget :unsure: Men heldigvis går det meget bedre nu. Og så skal det nok gå det hele.

Jeg er også glad for at jeg gjorde det nu hvor jeg ser resultatet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFT :kiss:

Hold da op, nogle fine billeder, Iben. Det kan bri ikke blive andet end glad for.

Og hvor er jeg ked af at høre at du har været på sygehuset igen. Sender dig masser af helbredende tanker og krydser for at du snart er ovenpå igen og fit for fight til brylluppet.

PS. Hvis du får brug for hjælp til redigering af billeder, så sig endelig bare til

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFT :kiss:

Hold da op, nogle fine billeder, Iben. Det kan bri ikke blive andet end glad for.

Og hvor er jeg ked af at høre at du har været på sygehuset igen. Sender dig masser af helbredende tanker og krydser for at du snart er ovenpå igen og fit for fight til brylluppet.

PS. Hvis du får brug for hjælp til redigering af billeder, så sig endelig bare til

:bearhug:

Uha søde: TIIIIIIIIL

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFT :sm:

Hold da op, nogle fine billeder, Iben. Det kan bri ikke blive andet end glad for.

Og hvor er jeg ked af at høre at du har været på sygehuset igen. Sender dig masser af helbredende tanker og krydser for at du snart er ovenpå igen og fit for fight til brylluppet.

PS. Hvis du får brug for hjælp til redigering af billeder, så sig endelig bare til

:bearhug:

Uha søde: TIIIIIIIIL

He he :kiss:

Send mig en pm eller sådan noget og så finder vi ud af noget. Jeg er væk det meste af dagen imorgen, men derefter skulle jeg gerne være lidt mere til stede

:loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er glad for at høre du har fået det bedre :bearhug:

super flotte billeder..... wauw......

jwg har fået mit færdige album, ligger et par stykker ind i min tråd.

dejligt at der er ved at være styr på drikkevarerne.

kram nanna

Super godt. Har også ventet på dem. :kiss:

Hopper over i din tråd mæ de vuns

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Øjøjøj nogle billeder! Jeg synes de er super flotte! De er stilfulde og lækre :bearhug:

Det der hvor du har maske på - grrrrrr ;)

Grrr...en farlig tigermis...hehe...

Tak for det.

Hvor er de billeder bare flotte :kiss::sm:

Er ked af at høre hvad du går igennem, håber at du snart får det meget bedre, og at det ikke skal ske for dig igen:hug:

Det går bedre og bedre, tak.

Og tak for ros til billederne.

Uhhhh de er FEDE de billeder... :bearhug:

mange taaaak.

:unsure: Nogle labre billeder!!!

Synes også de er labre. Jeg er faktisk nok et af de mest ufotogene mennesker jeg har mødt, så ud fra det, er resultatet overrakende godt.

er glad for at høre du har fået det bedre :loveboard:

super flotte billeder..... wauw......

jwg har fået mit færdige album, ligger et par stykker ind i min tråd.

dejligt at der er ved at være styr på drikkevarerne.

kram nanna

Og så lige tak forresten.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer