Markmus

Invitation

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har kun lavet et udkast til en tekst til vores invitationer. Så er vi igang med at finde et trykkeri som kan lave lige præcis det vi gerne vi have. (tekst trygt på noget tykt plastik i en el. anden farve)

vi skal giftes d. 21 august, til jer brude som også skal giftes denne dag, hvornår sender I invitationer ud, el. har i gjort det??

Derfor ikke noget billede af den...... endnu!!

:) p.nille

Redigeret af p.nille
0

Del dette indlæg

Vi skal også giftes den 21. august. Jeg har planer om at sende vores invitationer ud sidst i april.

KH Charlotte

Vores invitationer skal først trykkes, men jeg regner med at det bliver go-card modellen. Se evt. emnet invitationer...

Redigeret af Charp
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Kik under billeder - "invitationer lavet i Publisher". Der ligger vores samt bordkort.

Og snart - måske i weekenden kommer der billeder af den blomstermodel, jeg har lavet samt en prøveopdækning af bordet.

:) KarenV

0

Del dette indlæg

Hej!

Vi skal giftes 21. august og vores invitationer blev sendt ud så gæsterne havde dem præcist 1/2 år før. Jeg ved godt at det er lang tid før, men så kan gæsterne jo bedre planlægge. Vi har fået ja tak fra ca. halvdelen allerede...dejligt. :specool:

Summer :):lol:()()

P.S. Jeg er ikke så god til det med billeder...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen!

Imidlertid kan jeg da prøve at forklare, hvordan de ser ud. Invitationerne er lavet af håndlavet papir over i det cremefarvede. Størrelsen på papiret er A5, som er foldet én gang. På forsiden har jeg ved hjælp af en skabelon duppet et guld hjerte med noget guld maling af en eller anden art. Inden i ligger selve invitationen og praktiske oplysninger på almindeligt hvidt papir. I ryggen har jeg brugt en flot snor også i crenefarve. Til at lukke enderne på snoren har jeg anvendt guldlak. Jeg har dyppet enderne ned i guldlakken. Kuverterne er hvide og lukket med et guldsegl med et hjerte i. Det var vist det. Håber det er til at forstå.

Summer :):lol:()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sendte vores invitationer ud for cirka en måneds tid siden. Vi skal også giftes den 21. august, og ville gerne have at folk havde mulighed for at lægge deres ferie uden om vores bryllup, så de kunne komme med. Det er lidt tidligt, men så kan vi jo håbe på, at endnu flere kan komme med ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer