Guest SommerBrud

Priser på fotograf?

30 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvad med at kigge på Stjernestudiet.dk de har forskellige "pakker" alt efter hvad i vil have på jeres dag.

Vi skal give 3495,- for 1 times foto, foto-cd og 20 fremkaldte(tror jeg nok det var) og kørsel er med i prisen. Ihvertfaldet her på sjælland.

De tager nogle super fede billeder. Der er en del der har brugt dem herinde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal give 4000 kr. for en mappe med op til 20 billeder, og så får jeg min bror til at tage nogle billeder også.

Det er i årslev hun holder til.

Det skulle vel aldrig være S.E foto?? For hende har jeg også booket! Synes bestemt ikke hun er dyr... Kan godt anbefales!

0

Del dette indlæg

Vi skal give 3000,00 kr. for 100 billeder af 10x15. Hvis så han ikke synes at der helt er nok gode får vi nogle større billeder i stedet. Oveni i det får vi 10 takkekort. Han tager billeder ved kirken inden vielsen, under og efter vielsen. Udover det tager vi et sted hen og får taget nogle billeder bare af min kæreste og mig.

0

Del dette indlæg

Er prisen vigtigt?? Jeg tænker er det sådan et sted man skal spare i et alligevel stort budget?? Tænker bare ... er det ikke det eneste "bevis" man har for dagen efterfølgende?? Skal de så ikke være okay ??

Jeg ville ihvertfald altid vælge en pro til den type opgaver!

Min ydmyge mening :-)

/Miss

Hmm.. Det er jeg ikke enig med dig i..

Vi er nogen, som ikke har råd til at give alverden for en fotograf.. Min kæreste og jeg er begge på SU, dvs. vi har et budget på lidt under 60.000 kr, for alt. Så derfor har vi ikke haft råd til at få en prof. fotograf. Vi har fundet en amatør fotograf, som har vundet lidt priser for sine billeder, og som har en meget rimelig pris. Dvs. 2300 kr, for 2 fotografer. Billederne på en cd rom, og 12-14 billeder i en mappe..

Vi ved vi får nogle gode billeder, og så har vi masser venner og familie med kamera, så festen skulle gerne blive dokumenteret, selvom vi ikke har fotograf hele dagen..

Så jeg forstår godt, hvorfor nogen vælger at spare på fotografen!

Redigeret af KatrineK
0

Del dette indlæg

Vi har valgt en professionel fotograf, da fotografering var et sted, hvor vi ikke ville spare.

Vi har nu bestilt billederne og skal af med 11.000 kr. Det er så "fremkaldte" billeder, som er i en mappe. Vi har set mange af hans billeder, og de er utrolig flotte. Vi får ca. 17 16x18 billeder, mener jeg det er, men deriblandt har han lavet nogle såkaldte kollager.

Det er mange penge, men når man se billederne, så er det bare hver en krone værd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar..

Jeg kan godt se at 5000 kr måske er meget rimeligt sammenlignet med hvad folk betaler rundt omkring. Ham vi har i kikkerten, vil følge os hele dagen fra kirken og under festen+ de officielle bryllupsbilleder.. Det er mest dem, jeg er lidt nervøs for om han kan gøre godt nok.

Bare man var millionær..!!!!

0

Del dette indlæg

Vores fotograf:

Fotoflex i Vordingborg - 3000,-

Foto før, under og efter vielsen, billeder efterfølgende på lokation i den smukke sydsjællandske natur.

Tid ca. 13.30 - 16.00

Produkt

238 fremkaldte 10x15 fotos

2 CD-ROM med alle billederne

Efterfølgende udvælgelse af enkelte billeder vi vil have forstørret med i pakken/prisen.

Og så vil jeg tilføje:

Fotoflex kan virkelig anbefales. Sød humoristisk kvindelig prof fotograf.........................

....i pænt ordentligt tøj :thumbsupsmileyanim: apropos tidligere tråd herinde :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Stinne.

Vi har bestilt Helle Æbeltoft. Hun virker rigtig flink og meget proff. Hun er også kun fået ros her på BK.

Vi skal give 4500 kr. + 500 kr. i kørsel. Da hun skal køre lidt mere end normalt, ellers plejer kørslen at være inklusiv.

For de 4500 kr. (+500) får vi løsning 1+2: :thumbsupsmileyanim:

Løsning 1:Portrætter på udvalgt location. 19 - 28 billeder mixed i 15x20 cm og 9x12 cm efter eget valg, monteret som en lille historie i flot bryllupsalbum.Incl. cd-rom med samtlige billeder på ca. 80 billeder.

Løsning 2:

Som løsning 1, men med stemningsbilleder fra kirken ca. 80 - 100 billeder fra før, under og efter vielsen. Gommen der venter, gæster, bruden som ankommer, ris kast m.v. Stemningsbillederne leveres fremkaldt i 10x15 cm, samt på cd-rom.

Prøv evt. at kigge på hendes hjemmeside:

Helle Æbeltoft

0

Del dette indlæg

Vi skal give 4000 kr. for en mappe med op til 20 billeder, og så får jeg min bror til at tage nogle billeder også.

Det er i årslev hun holder til.

Det skulle vel aldrig være S.E foto?? For hende har jeg også booket! Synes bestemt ikke hun er dyr... Kan godt anbefales!

Ja nemlig.... Vi skal ud til en sø ved den gamle badesø og have taget billederne hvis vejret er godt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

for ca. 1 1/2 år siden blev vores vennepar gift, og de havde ikke råd til en omgang bryllupsbilleder...

så vi var tre vennepar der gav en gang fotografering i gave i stedet for alm gave.

det var virkelig en super gave og overraskelse da de ikke vidste noget med blev kørt i pyntet bil lige efter vielsen direkte til fotografen...

bare et råd til et evt ønske af fx forældre eller lignende til dem der ikke har sååå meget at gøre godt med ang. bugdet...

knus

0

Del dette indlæg

Hej.

Vi skal fotograferes af en af mine venner, som lige har startet nyt fotofirma. Han tager nogle rigtig gode billeder og gør meget ud af, at de bliver helt perfekte. Da han er nystartet er han derfor heller ikke så dyr endnu, f.eks skal han kun have 4000 kr for at være med 8 timer til festen og tage billeder undervejs, samt 200 billeder på cd-rom og en lille fotomappe med 20 billeder. Vi får det selvfølgelig lidt billigere, men jeg synes stadig, at hans almindelige priser er rigtig fine.

Se evt. på www.adventurefoto.dk

Venlige hilsner fra V.A.

Redigeret af V.A.
0

Del dette indlæg

[\quote]

Vi er nogen, som ikke har råd til at give alverden for en fotograf.. Min kæreste og jeg er begge på SU, dvs. vi har et budget på lidt under 60.000 kr, for alt. Så derfor har vi ikke haft råd til at få en prof. fotograf. Vi har fundet en amatør fotograf, som har vundet lidt priser for sine billeder, og som har en meget rimelig pris. Dvs. 2300 kr, for 2 fotografer. Billederne på en cd rom, og 12-14 billeder i en mappe..

Vi ved vi får nogle gode billeder, og så har vi masser venner og familie med kamera, så festen skulle gerne blive dokumenteret, selvom vi ikke har fotograf hele dagen..

Hmm det lyder billigt... og som noget for os :-)

Men generelt set synes jeg at det ville hjælpe i denne tråd hvis folk også skrev på hvem fotografen var, så andre kunne drage nytte af det :-)

Bare mit input

:-) Louise

0

Del dette indlæg

Jeg var nærig da jeg skulle finde fotograf.. Synes det var meget dyrt og kunne ikke rigtig affinde mig med at betale flere tusind for det...

Så jeg fandt (i min lokale butik) på en opslagstavle, at hobby-fotograf, som gerne ville tage billeder for os. Vi så nogle af hendes billeder inden vi hyrede hende og havde en personlig samtale, så hun vidste hvad vi gerne ville have.

Hun var der fra kl 08:30 om morgenen hos mig og tog billeder, tog videre til kirken inden jeg kom og tog billeder af manden og gæsterne, tog billeder på vej ud af kirken og bagefter hvor vi stillede op udenfor. Hun gik igen ca. kl 13.

Hun tog mange mange billeder som vi har fået på CD og så har vi fået en stor folde-ud mappe med et stort billede (A4 størrelse) og 4 små ude i siderne (9*13 størrelse)

Vi betalte hende 1500 kr og det synes vi var rimeligt nok. Hun var super dygtig og vi var meget glade for hende.

Udover det, så er min moster og hendes mand fotograf, men eftersom de var gæster skulle de ikke tage billeder hele dagen. Men de tog dog en masse professionelle billeder i vores have og vi har så fået en mappe med 10 knald gode billeder i af dem.

Så vi er godt tilfredse.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle

Min tidligere kollega som er uddannet fotograf skal tage billeder af os. Jeg har indgivet ønske om at jeg gerne vil have hun er der hele dagen, dvs fra jeg får lagt makeup til efter brudevalsen. Nu er det godt nok en venne-tjeneste, men vi skal give mellem 5000 og 6000. Det er super billigt, også taget i betragting af tidsrummet.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Hmm det lyder billigt... og som noget for os :-)

Men generelt set synes jeg at det ville hjælpe i denne tråd hvis folk også skrev på hvem fotografen var, så andre kunne drage nytte af det :-)

Bare mit input

:-) Louise

Det kan jeg da godt fortælle.. :bearhug: Det er Århusfotografen

0

Del dette indlæg

Jeg vil gerne anbefale Louiseh79.

Dygtig fotograf, bor på sjælland og billig.

Hun har taget bryllupsbilleder ved katjamo.

Send hende en PM, og jeg er sikker på at hun svare dig.

Du kan også kontakta katjamo, hun kan fortælle dig om hun var/er tilfreds.

Men det er da mit indtryk at hun er det.

:bearhug: Heto

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer