AnnaPerenna

Knap så pæn brud!!!

52 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hm gad vide hvad der ville ske hvis man kaldte en herinde for en "knap så pæn brud". Ramaskrig tror jeg der ville lyde.

Jeg kan godt li den. Nederdelen er lidt for stor, men de påsatte ærmer og specielle syning er rigtigt flot

Ja men nu er hun jo ikke en brud herinde fra og hun er så "tilpas speciel" at jeg godt kan skrive det.. Ville jo aldrig skrive det om en brud herinde fra og helr ærligt, alle brudene herinde fra har stil - modsat hende her hvor det virker mere som om hun bare vil have den største kjole - og det modstrider at hun bare så meget som kan gå op ad kirkegulvet!!!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måtte lige have min kæreste her ide og se for en gangs skyld! I skulle ha set hans ansigt :yeah:

Det var da helt utroligt slemt!!!

(Og jeg synes egentligt at det er helt ok at sige at den er grim!! For det er den!

Desuden ville Annaperenna aldrig skrive grimme ting om andres brudes kjoler herinde - udfra hendes altid søde og flittige svar til alle)

Så, tak for smilet, AnnaP! ;)

:help:

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige først da jeg så billedet tænkte jeg ærligt talt det er da ikke så slemt hun er da en pæn pige og kan bære det godt nok er overdelen lidt bar men hvad, men så læste jeg artiklen og tænkte hold da op hvem en i h.....e gør det??? det er da at gøre grin med hvad et bryællup står for og da jeg så, så brude parrets alder går udfra det er det der står bag deres navn 16 og 17 er de da rigtigt kloge er det overhovedt lovligt??? jeg siger ikke at deres kærlighed ikke er ægte og lige såstærk som et par midt i 30,ernes er men alligevel at gifte sig så tidligt er da usædvanligt... jeg tror ærligt talt at hun må værre en forkælet tøs der elsker mediestorm den kjole må da have kostet mere end brylluppet og et slot.

kan godt se at mit tylskørt har noget at leve op til der, men er nu ikke så bange for at mit virker for voldsomt nu jeg har set hendes.

har i forresten set at vi igen har fået nyr smileys??? det er fedt med noget nyt.

gad vide hvordan hun vil :help: i den kjole ikke at det er noget man sædvanligvis gør men jeg ville lige prøve en ny smiley...

Redigeret af sanni anne-marie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wow. min første tanke var også nydelig pige, men måske lidt vovet top.

så så jeg artiklen og tænkte :blink: (jeg er sikker på at bk ville censurere mit udbrud, så jeg gør det selv) :help:

vi har regnet ud at kjolen vejede 159 kg. der er ikke noget at sige til at hun var træt da hun endelig kom op til alteret :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bed lige mærke i at hun havde brugt 9½ time på at komme i kjolen og yderligere 1½ time på at sidde fast i døren ind til kirken... Damn... Men med alt det tyl har hun jo sagten kunne tage den på dagen før og så stå op og sove i den *GG*

Det er egentlig ikke fordi jeg synes den er hæslig grim... Synes nok mest af alt at den er meget overvældende og voldsom...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:help: kom mest til at tænke på samba i Brasillien og flødeskum fra dåse :blink:

:ditto:

Smag og behag er jo som bekendt forskellig, men hold da op! Hende med maven ud gennem kjolen er da i øvrigt også..... anderledes :)HUUG:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm gad vide hvad der ville ske hvis man kaldte en herinde for en "knap så pæn brud". Ramaskrig tror jeg der ville lyde.

Jeg kan godt li den. Nederdelen er lidt for stor, men de påsatte ærmer og specielle syning er rigtigt flot

Ja men nu er hun jo ikke en brud herinde fra og hun er så "tilpas speciel" at jeg godt kan skrive det.. Ville jo aldrig skrive det om en brud herinde fra og helr ærligt, alle brudene herinde fra har stil - modsat hende her hvor det virker mere som om hun bare vil have den største kjole - og det modstrider at hun bare så meget som kan gå op ad kirkegulvet!!!

Anna

Personligt er jeg i hvert fald glad for at jeg kunne bevæge mig i min kjole på bryllupsdagen ;)

Hvad jeg derimod (også) har svært ved at forstå - ud over det bombastiske valg af brudekjole - er hvorfor en 16 årig og en 17 årig vælger at blive gift? Mon de har skulle indhente tilladelse til det, lige som vi skal have kongebrev, hvis vi er under 18 år og skal giftes?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ABSURD! :help:

Tænk sig at kæmpe sig igennem sin bryllupsdag fordi man insiterer på at bære en monster-brudekjole! Hun ligner jo en der er ved at blive kvalt i tyl! :)

Undrer mig også vildt over deres alder...?

Også et fantastisk billede du fandt Maria... Det er virkelig nogle kjoler der må siges at være one-of-a-kind - og det er ikke ment udpræget positivt!

:blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Måtte lige have min kæreste her ide og se for en gangs skyld! I skulle ha set hans ansigt :yeah:

Det var da helt utroligt slemt!!!

(Og jeg synes egentligt at det er helt ok at sige at den er grim!! For det er den!

Desuden ville Annaperenna aldrig skrive grimme ting om andres brudes kjoler herinde - udfra hendes altid søde og flittige svar til alle)

Så, tak for smilet, AnnaP! ;)

:help:

Camilla

hej Camilla ;)

Det er helt rigtig, ville jeg aldrig skrive til en brud herindefra - også for der ikke er nogen der ser sådan ud herinde fra!!

Tak for de søde ord! :blink:

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jesus christ!

"She wanted a day bigger than Jordans..." Ja okay så får man da lige en kæmpe kjole man ikke kan bære... og hun var 16...

Altså undskyld mig - men hvad er det LIIIIGE for et mål at have i livet! Så har man ikke mange mål (eller problemer) for den sags skyld. Nå ja.... smag og behag er jo heldigvis forskellig! Godt man ikke var hendes brudepige... det kræver da forudgående styrketræning og efterfølgende mentalterapi :blink: Tal om at være Bridezilla :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer