xenobia

Modelbilled vs. dig i kjolen

428 indlæg i dette emne

Nu vil jeg også være med her!! Tog lidt spontant på udsalg hos Lucca Bride i Sindal i dag, og tjaaaa... Det kom der en drømmekjole ud af! :)

Synes selv at den tager sig MEGET bedre ud IRL end på modelbilledet...

Sådan ser man ud når man prøver en kjole, som man ikke vil have af igen!

Du ser ihverfald helt klart bedre ud end modellen i den kjole Ying.

Generelt synes jeg kjolerne er flottere når de sidder på en lykkelig og glad brud.

:)

ViTo

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og IRL

Åååh, Melanie, det er simpelthen bare SÅ fantastisk en kjole! :) Du ser bare så smuk ud!

Er heeeelt sikker på, at jeg også skal prøve den kjole.... Den er jo fantastisk...

Ja, den er nemlig intet mindre en faaaaaantastisk!

Var selv ude at prøve den, og jeg siger Jer...hvis ikke det var for tyldrømmen, så var jeg blevet gift i en Levante! Hold kæft en kjole, siger jeg bare GP :carrot:

Melanie...den er bare SÅ smuk på dig :)

:ditto:

ENIG! ENIG! ENIG!

Melanie, du og Mariahønen har i min verden haft nogle af sommerens smukkeste kjoler.:bearhug: Men min egen er naturligvis den smukkeste ;-)

Jeg kan desværre ikke kopiere modelbilledet fra hjemmesiden. Men det er en Linnea Raffaelli..

post-24027-1191399739.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og IRL

Åååh, Melanie, det er simpelthen bare SÅ fantastisk en kjole! :) Du ser bare så smuk ud!

Er heeeelt sikker på, at jeg også skal prøve den kjole.... Den er jo fantastisk...

Ja, den er nemlig intet mindre en faaaaaantastisk!

Var selv ude at prøve den, og jeg siger Jer...hvis ikke det var for tyldrømmen, så var jeg blevet gift i en Levante! Hold kæft en kjole, siger jeg bare :denmarkflag: :carrot:

Melanie...den er bare SÅ smuk på dig :bearhug:

ENIG! ENIG! ENIG!

Melanie, du og Mariahønen har i min verden haft nogle af sommerens smukkeste kjoler.GP Men min egen er naturligvis den smukkeste ;-)

Jeg kan desværre ikke kopiere modelbilledet fra hjemmesiden. Men det er en Linnea Raffaelli..

EJJJJ TAK, hvor er du dog vildt sød!! :denmarkflag: Sikke en kompliment, den kan jeg leve højt på længe... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ENIG! ENIG! ENIG!

Melanie, du og Mariahønen har i min verden haft nogle af sommerens smukkeste kjoler.:) Men min egen er naturligvis den smukkeste ;-)

Tusind tak! Hvor er det sødt af dig! Ja, som sagt, dét bliver man aldrig træt af at få at vide.

(Og jeg synes også at Melanies kjole er :bearhug: -smuk! :))

Men DIN er da også super- GP -smuk!! :unsure: Den passer vildt godt til dig :denmarkflag:

Og hvor er det sejt at dit slør passer så godt til kjolen! Var det "med" til kjolen, eller købte du det bare samme sted, eller hvordan? :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

TAAAK! :) for dine søde ord, og det er rigtigt: KJolen er RIGTIG meget mig. -Det var også det jeg hørte mest, når folk kommenterede kjolen.

Sjalet var oprindelig en stola/et sjal, som var lavet specielt til kjolen, heldigvis i brudetyl. Jeg var egentlig i tvivl om jeg overhovedet skulle have slør på, indtil jeg prøvede et "GG". Så var jeg solgt! Men et traditionelt sjal passede overhovedet ikke til kjolen. Så foreslog hun denne løsning, hvor der blev sat en kam i midten af sjalet, som så kom til at fungere som slør. Jeg valgte så, at "bundterne/krøserne" skulle hænge forskudt, så det passede med symmetrien i kjolen, og bad hende desuden tage de nederste 15-20 cm af i hver ende, så det var "krøsen" som sluttede sløret. Det var der ikke andre som havde gjort, så på den måde, blev det mit helt eget slør!

Uhhh, dejlig tråd, den her!!

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer