xenobia

Modelbilled vs. dig i kjolen

428 indlæg i dette emne

Uhhh nu har jeg lige kigget alle billederne... Jeg kan faktisk bedst lide billederne af jer selv i kjolerne... Langt de fleste af jer viser kjolen meget smukkere end modellerne, både fordi i er kvinder der rent faktisk ligner kvinder og har de flotte former som nu kvinder engang er udstyret med, men også den glæde og lykke i udstråler. For modellen er det bare et arbejde, for jer er det en af de største dage i jeres liv og gør absolut jer til vinderne i min lille modelkonkurrence.

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og her er jeg så i den Isla inspirerede kjole - vi besluttede os for at udelade det store slæb, da jeg faktisk også prøvede den i forretningen uden slæb, og det klædte mig meget bedre:

post-16734-1194448424.jpgpost-16734-1194448537.jpg

Fantastisk billede det sort hvide... holy smoke hvor er det flot sat op. Flot kjole.... hold da op, helt målløs...

Din mor er da helt fantastisk dygtig til at sy. Håber det er noget hun lever af....

Simpelthen så flot....

post-32113-1211800364.jpg

Redigeret af Pernille Wedel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil også være med :thumbsupsmileyanim:

Først model billedet og min 1. prøvning :hug:

:ilovebryllupsklar: Heidi

bliver bare ned til at spøger hvad model er det du har på der???

:cheerleader3::unsure::boohoo:()():loveboard:

vildt flot -HAHA-

Hej

Først undksylder jeg lige for det sene svar :cheerleader3:

Min kjole er fra Sincerity model 3081 - desværre er den udgået, men der findes helt sikkert mange andre ligende modeller

:ilovebryllupsklar: Heidi

Du får lige et billede af kjole på selve dagen :ilovebryllupsklar:

post-7757-1216372875.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg vil også være med :thumbsupsmileyanim:

Først model billedet og min 1. prøvning :hug:

:ilovebryllupsklar: Heidi

bliver bare ned til at spøger hvad model er det du har på der???

:cheerleader3::unsure::boohoo:()():loveboard:

vildt flot -HAHA-

Hej

Først undksylder jeg lige for det sene svar :cheerleader3:

Min kjole er fra Sincerity model 3081 - desværre er den udgået, men der findes helt sikkert mange andre ligende modeller

:ilovebryllupsklar: Heidi

Du får lige et billede af kjole på selve dagen :ilovebryllupsklar:

Sikke en vanvittig smuk prinsessekjole :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er I bare flotte I jeres kjoler :thumbsupsmileyanim:

Super ide med denne tråd....jeg kan se mange af de kjoler jeg har sagt ikke er noget for mig måske alligevel er det når man ser det på en "rigtig" brud. Især det med at man kan sætte stropper og halterneck på gør en stor forskel for mange af kjolerne. Nu bliver jeg jo nødt til at kigge igen på nogle af de hjemmesider jeg har droppet....men det var sørme ærgeligt for jeg kan næsten ikke lide at se på brudekjoler :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med...

Her et billede af modellos (med de afskyeligt laaaange ben :biggrin: ) og mig (med temmelig korte ben :bearhug: )...

Nej hvor er du smuk, ikke bare kjolen, men dig. manden må passe godt på at en anden ikke stjæler dig. Det kan godt være at modelen har lage ben og hvad så. Du swer super smuk ud i kjolen og så har du en barm. Det er da mere end man kan se om modelen ( og i øvrigt de fleste modeler generelt)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg vil også være med...

Her et billede af modellos (med de afskyeligt laaaange ben :rolleyes: ) og mig (med temmelig korte ben :) )...

Nej hvor er du smuk, ikke bare kjolen, men dig. manden må passe godt på at en anden ikke stjæler dig. Det kan godt være at modelen har lage ben og hvad så. Du swer super smuk ud i kjolen og så har du en barm. Det er da mere end man kan se om modelen ( og i øvrigt de fleste modeler generelt)

Ej, hvor er du sød... Er ked af jeg ikke har set dit indlæg før nu! Men bedre sent end aldrig. Tusind tak for dine meget, meget søde ord! Har lige læst højt for manden og han var heldigvis enig :cheerleader3:

TAAAAK :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Og et sidste nær...

- Lemcke

P.S. Den er forøvrigt til salg, så send en PM hvis I er interesseret

¨

For dælen hvor er du smuk - det er da helt vildt :cheerleader3: - du ligner simpelthen en filmstjerne :)

Tillykke med brylluppet.

Knus Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer