xenobia

Modelbilled vs. dig i kjolen

428 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

og her er jeg i den. se lige bort fra mit tåbelige ansigtsudtryk

post-32248-1246135575.jpgpost-32248-1246135598.jpg

Du er smuk i din kjole, den er super flot :)

Har du skørt inden under på dine billeder, eller skal du have det??

mange tak :) Ja, der skal skørt indeunder, så den kommer til at fylde lidt ligesom modellens kjole

knus Sanne :cheerleader3::cheerleader3::)

0

Del dette indlæg

post-35983-1246136999.jpg

post-35983-1246137019.jpg

er du vimmer, den klær dig godt :cheerleader3::):)

tillykke med kjolen

knus Sanne :griner:-

Tusind tak, det er altid rart at få sådan en besked :)

Synes det var godt du valgte den kjole du har valgt, den er rigtig smuk til dig, (og du er smuk til den) synes du får en flot talje..

Man har vel fulgt lidt med på sidelinien :cheerleader3:

Redigeret af Mette & Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj! Hvor er den flot! Den er jeg helt vild med! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Må jeg spørge, hvad du har på indenunder? Min kjole går nemlig også sådan ned på ryggen, og jeg skal finde noget, der også kan holde på barmen... :griner:-:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj! Hvor er den flot! Den er jeg helt vild med! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Må jeg spørge, hvad du har på indenunder? Min kjole går nemlig også sådan ned på ryggen, og jeg skal finde noget, der også kan holde på barmen... :denmarkflag::)

Tak, synes jo også selv den er super smuk. Jeg har faktisk ikke noget indenunder kjolen. Den sidder bare på en måde, så min ellers lettere sløje barm efter 2 børn :griner:- kommer til at se en del mere indbydende ud :denmarkflag: Der er lidt fyld i selve stoffet fortil. Ligesom der er i nogle BH'er, uden det er Push Up - bare så at den bliver rundet. Jeg er meget spændt på hvordan den sidder i selve "korset"delen, næste gang jeg skal prøve den til skrædderen.

Redigeret af Upsern
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

De er taget i en smadret lagerbygning ved havnen i Aalborg. Bygningen er fredet, men helt smadret. Der er 100 vis af vinduer som alle er knust - super fedt sted. :-)

Mvh Theresia

Det kunne måske være en mulighed for os til oktober :)

0

Del dette indlæg

Her er mit "modelbilled"

post-22235-1191398136.jpg

Og så i IRL

post-22235-1191397980.jpg

post-22235-1191398295.jpg

Hvor det ærger mig at jeg ikke skal have den på igen. Ikke fordi jeg kan passe dem med den mave som jeg render rundt med.

Hvor er det bare en flot kjole! Ikke mindst IRL! Må jeg spørge, hvad den hedder og hvor du har købt den? Ligner meget sådan noget, jeg kunne tænke mig...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer