Sign in to follow this  
Followers 0
Kalland

11 dage til december

242 posts in this topic

Nu er Rema 1000 fyldt med juleting, og de har nogle skønne julekugler! Jeg æææææælsker julekugler! Det klør helt i fingrene for at "komme til" at købe nogle :cheerleader3:

Da jeg for kort tid siden var i Hamburg, var der en HEL butik bare med julekugler!

post-23150-1194683819.gif

Edited by anita80
0

Annonce ♥

Disse to nisser kom min kæreste hjem med i denne uge!

Jeg havde kigget på dem i Inspiration, og det havde han set, så han havde en pakke med hjem til mig - og jeg blev bare superglad, da jeg åbnede den :cheerleader3:

post-31283-1194683393.jpg

0

Nu er Rema 1000 fyldt med juleting, og de har nogle skønne julekugler! Jeg æææææælsker julekugler! Det klør helt i fingrene for at "komme til" at købe nogle :cheerleader3:

Da jeg for kort tid siden var i Hamburg, var der en HEL butik bare med julekugler!

Også mig.... de er bare så smååååååååååkke... Det er min form for bling bling til træet når jeg nu ikke selv er den vilde bling bling pige *SS*

Og Anja hvor er de bare søde de nisser... Oz mig vil ha :pokey:

0

Nej jeg syntes heller ikke det er meget...

Jeg er ligeglad hvad andre tænker, jeg køber det jeg syntes til min datter...

og skal hun have for 500 kr - så får hun det...

Dog har jeg heller ikke købt jule kjolen til hende endnu...

ikke rigtig set den jeg brænder for...

Men er vil med bordeaux - så håber på at finde noget hen af den stil/farve...

0

Annonce ♥

Nej jeg syntes heller ikke det er meget...

Jeg er ligeglad hvad andre tænker, jeg køber det jeg syntes til min datter...

og skal hun have for 500 kr - så får hun det...

Dog har jeg heller ikke købt jule kjolen til hende endnu...

ikke rigtig set den jeg brænder for...

Men er vil med bordeaux - så håber på at finde noget hen af den stil/farve...

Uuuuuuuuuh så ved jeg lige stedet du skal kigge... KOmmer du nogensinde til Ballerup????

0

Ja, der kommer jeg tit.... nogle gode steder...

Men kommer mest i ballerup centret!!

JAmen så synes jeg du skal tage en tur med mig i per og nille... Var der den anden dag sammen med PinkyL herfra og de havde bare de mest nuttede søde kjoler... Linda og jeg gik helt amok... Bare vi havde haft råd *SS*

0

JAmen så synes jeg du skal tage en tur med mig i per og nille... Var der den anden dag sammen med PinkyL herfra og de havde bare de mest nuttede søde kjoler... Linda og jeg gik helt amok... Bare vi havde haft råd *SS*

Okay... ja man skal passe på med at gå amork nogle gange... SS

Har været inde i den buktik før den lille i centret ikk??

eller der ligger også en ved jeg... sælger andet end tøj også...

Har købt tøj der inde før, dog er det et stykke tid siden...

0

Annonce ♥

Det er den der ligger helt nede i hjørnet ved Super Best og som også sæler legetøj og barnevogne og sådan nogle ting *SS*

0

Det er den der ligger helt nede i hjørnet ved Super Best og som også sæler legetøj og barnevogne og sådan nogle ting *SS*

Så er det også den jeg snakker/tænker på...

0

Så er det også den jeg snakker/tænker på...

De har simpelthen fået de sødeste kjoler hjem i alverdens størrelser og farver... kunne gå amok hvis jeg havde en pige

0

Annonce ♥

Nu er Rema 1000 fyldt med juleting, og de har nogle skønne julekugler! Jeg æææææælsker julekugler! Det klør helt i fingrene for at "komme til" at købe nogle :thumbsupsmileyanim:

Også mig.... de er bare så smååååååååååkke... Det er min form for bling bling til træet når jeg nu ikke selv er den vilde bling bling pige *SS*

Og Anja hvor er de bare søde de nisser... Oz mig vil ha :cheerleader3:

Det kan jeg godt forstå, Kalland! :heart:

0

Så er jeg også i gang med at jule! Igår fik jeg købt de første julegaver. Det er vidst også på tide, jeg har over 20 mennesker jeg skal købe til i år!!

Nåh, men i går fandt jeg gaven til min ene storebror og hans kæreste. De bor i London, og vi skal ovre at besøge ham (hun er ikke hjemme der) næste weekend, derfor skulle den jo gerne være klar, så vi kan tage den med. Vi har desværre ikke fejret jul sammen i en evighed, så for første gang på lang tid kunne jeg købe noget som jeg ikke behøvede at tænke på at skulle sendes. Det blev så til den der menu chokolade fondue sæt (der koster 70 kr mere end i reklamen hvis man vil have det hele med, så ved i det) med alt udstyr til. De er nogle rigtige romantikere, så det syntes jeg passede så fint.

Desuden fandt vi til vores lille gudsøn, der bliver 5 år i januar. Han fik et politisæt med skydere, skilt, håndjern osv. Vi skal altid skyde hinanden når vi ses, så det var naturligt nok :cheerleader3: Kun 30 kr i Føtex, så følte vi fik meget for pengene.

Ang. julegaver til alle børnene. Vi har syv børn, som enten er vores gudbørn eller nevøer og niecer. Det er altså mange når man sådan lægger det sammen! Rasmuses mor synes vi skal droppe gaver til forældrene, og kun give til børnene, men det har vi altså ikke lyst til. Børnene får jo så meget, mens jeg synes at julen OGSÅ er for de voksne. Vi kan aldrig komme til at konkurrere med forældre og bedsteforældre i forhold til børnene alligevel. Så vi har besluttet at alle børnene skal have en lille ting fra os, til max. 50 kr. På den måde så kan de børn, der lige for tiden synes tante og onkel er seje, lægge mærke til at de får noget fra os. De bliver som regel utroligt glade selvom tingen ikke er så stor.

Desuden har vi to fødselsdage mere inden jul. Min far bliver 72 år sidst i november. Der har jeg indtil videre købt en lillebitte massagemaskine. Idéer til en tillægsgave modtages gerne! Desuden bliver den ene nevø 9 år i midten af december, der har vi ikke købt noget endnu.

Men jeg kan da mærke at julestemningen begynder at krilde i maven nu hvor jeg har fået de første gaver med julegavepapir udenom!! :thumbsupsmileyanim:

0

Så er julen altså lige om hjørnet... iiiiiiiiiih hvor jeg altså glæder mig...

Givet at jeg er lidt stresset, men det er nu mest over at jeg ingen stedet kommer med min opgave *SUK* og skal bare en milliard million ting i december... Men glæder mig alligevel

Thomas's mormor har sagt ja tak til at komme med hjem til min familie og fejre jule... Hun havde eller ventet med at svare i håb om at nogen anden fra hendes familie ville invitere hende, men ikke så meget som en invitation har hun fået, så nu har hun altså sagt jatak til at komme med os... Det skal nok blive hyggeligt og tror jeg hun kan glæde sig til *SS*

Men glædelig jul allesammen *SS*

knuz Trine

0

Annonce ♥