Kalland

11 dage til december

242 indlæg i dette emne

1982

DR Avisen

DR Julerup Færgeby

Mit årstal....

De kan da godt snart vise Julerup færgeby igen...

ikke så meget for min skyld men datteren, der er så meget sang i... og det elsker hun...

Og min mor vil være lykkelig hvis den kom, hun syntes den er SÅ sød...

og siger altid - dine bukser er revnet... GG

Jeg har begge dele stående herhjemme... købte dem for 100 kr hver i kvickly sidste år... Eeeeelsker altså dem også... Fire strømper ude fod, en tomat så rød som blod og en gammel gulerod kan du få... For en KRONE

Min mor kan også den sang i hovedet.... hun bliver så glad når man synger den...

er det selve filmen du har købt.... kan man det...?

Nej nej jeg har skam købr hele kalenderen i alle 24 afsnit... har de to... Så har jeg også "Jul på Slottet" og så har Patric lige købt jul i Valhal

Jeg mente julerup færgeby - kan den købes på dvd??

Ja det var jo lige det jeg sagde *GG* Jeg har både vinterbyøster og Julerupfærgeby på dvd med alle 24 afsnit... samt jul på slottet og jul i valhal... *SS*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1982

DR Avisen

DR Julerup Færgeby

Mit årstal....

ikke så meget for min skyld men datteren, der er så meget sang i... og det elsker hun...

Hmm, ja det kunne faktisk være hyggeligt at se den igen. Og det er jeg helt forbavset over at mene. Mine to små brødre elskede den julekalender, og vi optog den på video, da de sendte den sidste gang, så de så den til hudløshed flere jule efter. Nu er de godt nok så store, at det er et stykke tid siden, men det gjorde mig altså træt nok af den til, at jeg stadig gerne ville undgå den flere år efter, de var holdt op.

Men nu er jeg ved at nå derhen, hvor det bare ville være rigtig hyggeligt at gense en julekalender, der har været populær i min familie :cheerleader3:

Jeg ville nu allerhelst have Jul på Slottet igen. Den elskede jeg, da jeg var lille!

0

Del dette indlæg

1982

DR Avisen

DR Julerup Færgeby

Mit årstal....

Hmm, ja det kunne faktisk være hyggeligt at se den igen. Og det er jeg helt forbavset over at mene. Mine to små brødre elskede den julekalender, og vi optog den på video, da de sendte den sidste gang, så de så den til hudløshed flere jule efter. Nu er de godt nok så store, at det er et stykke tid siden, men det gjorde mig altså træt nok af den til, at jeg stadig gerne ville undgå den flere år efter, de var holdt op.

Men nu er jeg ved at nå derhen, hvor det bare ville være rigtig hyggeligt at gense en julekalender, der har været populær i min familie :cheerleader3:

Jeg ville nu allerhelst have Jul på Slottet igen. Den elskede jeg, da jeg var lille!

Hvis jeg var jer så ville jeg holde øje med Fona..: Der købte jeg jul på slotte sidste år for 100 eller 150 kr kanj eg ikke helt huske... Og de to andre fandt jeg i Kvickly.. Så hold øjnene åbne... Så skal jeg nok gøre det samme for jer hvis I gerne vil ha det *SS*

0

Del dette indlæg

Hvis jeg var jer så ville jeg holde øje med Fona..: Der købte jeg jul på slotte sidste år for 100 eller 150 kr kanj eg ikke helt huske... Og de to andre fandt jeg i Kvickly.. Så hold øjnene åbne... Så skal jeg nok gøre det samme for jer hvis I gerne vil ha det *SS*

Tak for informationen og tilbuddet om at holde øje :cheerleader3: Det lyder jo da bestemt til at være overkommeligt rent økonomisk.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for informationen og tilbuddet om at holde øje :cheerleader3: Det lyder jo da bestemt til at være overkommeligt rent økonomisk.

Jamen det var da så lidt *SS*

Vi skal jo hjælpe hinanden herinde *SS*

0

Del dette indlæg

Så har jeg lige juleshoppet lidt idag som belønning for at jeg bestod eksamen..

Vi ahr alle sammen fået en stor chokolade kalendet

Så købte jeg kalenderlys fra netto... dem der i krukker... synes de er rigtig søde.. og almindelige dekorations lyd også...

Har købt en pyrus kalender til patrick

og Billetter til at vi skal i teateret med lillemanden og han oldemor og se "Vinter i Lønneberg" på Folketeatret... Dyrt, men havde heldigvis et gavekort liggende..

Så har jeg købt mig selv en FIN julebluse på tilbud... fra 300 til 100 kr... det er da et fund... Den er rigtig fin, rød, i satin og med masser af fine prikker på *GG*Rigtig julehyggelig *SS*

Og så prikken over iet... ude i skabet ligger der en gang marcipansnitte*MUMS* og lige nu sidder jeg og gumler i en gang skumnisser... så er julen rigtig ved at være her

0

Del dette indlæg

Så har der ellers været dømt juleshopping idag... Søsser og jeg havde fået den geniale ide at vi skulle en tur til Malmø for at shoppe... Det er ikke alting det kan betale sig med, men f.eks hvis man skal have tøj i H&M, så kan det godt betale sig...

Nåh, men pointen er at nu mangler jeg kun en til min mand og en til min farmor, men dem ved jeg godt hvad jeg skal købe til... der er flere af gaver ne vi er gået fælles om da min søsser ikke har mange penge (heller ikke os for den sagt skyld) Og samtidig vil vor familier ikke have for store gaver, så hvis vi slår os sammen kan gaverne bliver lidt bedre *SS* Så nu ser gave listen sådan her ud

Patrick: Et smart sær juletøj (får det først julemorgen) med skjorte og slips, en taske med alt muligt tilbehør til han Nintendo DS og et nyt spil til hans DS

Simon (store nevø): Et spil hvor man stikker hånden ned i hovedet og skal gætte hvad der er inden i, tatoomaskine

Jonas (Lille nevø): Playmobil politibil og politi motorcykel

Min Far: 3 lækre skjorter (sammen med søs)

Min mor: Lækkert smart værktøj :thanks: se evt tidligere i tråden

Søs: Sammen værktøj og evt de solbriller jeg har vundet efter som jeg ikke går med solbriller

Bonusfar: Bogen "Mænd der hader kvinder"

Min mormor+Kæreste: Nogle rigtig lækre store thekrus med underkopper (minder lidt om megamusel, men er det ikke)(sammen med søs)

Onkel: Kop med Betty Boop på motorcykel(Vi synes den var sjov men lidt cool)(sammen med søs)

Thomas's mormor: Teater billet til "Vinter i Lønneberg)

og så dem der mangler men som jeg godt ved hvad skal ha

Min farmor: En flaske Mjød (sammen med søs) det holder hun meget af og hun er ellers svær at finde gaver til

Min mand: Tror han skal have boksen med alle Olsen Banden... Den har han ville ha siden vi mødtes... Kan jeg godt give ham det????

Virker det som nogle ok gaver??? Måtte jo helst ikke blive for store...

Thomas og jeg har sammen besluttet at vi ikke giver til andre i hans familie end hans mormor..: Hans far vil jo ikke snakke med ham og hans mor, er lidt mere kompliceret, Men siden jeg har mødt min mand har hun kun givet patrick 2 gaver... 1 sæt pige joggintøj og en brugt computer... hun har ikke været med til en eneste af hans fødselsdag, ikke en eneste jul, ikke ene eneste af min mands fødselsdage og som sagt kun gave til den ene fødselsdag og den ene jul til patrick... de sidste to år har der intet været selv om vi har sendt til hende hvert år, så i år gider vi ikke... Ikke så meget fordi at vi (min mand og jeg) intet har fået i tre år, men mest fordi hun ikke engang kan give en gave til sit eneste barnebarn... Har det egentlig stadig skidt med det, men er også lidt vores måde at sige til hende at nu gider vi ikke mere (har prøvet at snakke med hende om det)

Er det stadig ikke småligt af os??? For sådan har jeg det virkelig...

Nåh... Men var jo slet ikke det jeg ville snakke om... Vi har bare haft en super hyggelig dag idag... Kan varmt anbefales at tage en tur til malmö *SS*

Glædelig jul allesammen

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Puh ha der er godt nok langt til Malmö når man bor ml Århus og Randers..... -HAHA- Tror jeg nøjes med en tøse-hygge-tur sammen med svigermor i næste uge!! -Det glæder jeg mig til gengæld også til!!! Mon ikke vi skal til Lilly og se på festkjoler -HAHA-:blush: Men lidt før-jule-hygge bliver det jo nok også til!! :thanks::b223: :fløjt:

Jeg syntes det lyder som nogle fine små gaver I der har fundet frem til!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh ha der er godt nok langt til Malmö når man bor ml Århus og Randers..... :boohoo: Tror jeg nøjes med en tøse-hygge-tur sammen med svigermor i næste uge!! -Det glæder jeg mig til gengæld også til!!! Mon ikke vi skal til Lilly og se på festkjoler :td::thumbsupsmileyanim: Men lidt før-jule-hygge bliver det jo nok også til!! :thumbsupsmileyanim::denmarkflag::boohoo:

Jeg vil da mene at skulle kigge på bryllupskjoler NÆSTEN er lige så godt som den ægte julehygge *SS*

0

Del dette indlæg

Puh ha der er godt nok langt til Malmö når man bor ml Århus og Randers..... :) Tror jeg nøjes med en tøse-hygge-tur sammen med svigermor i næste uge!! -Det glæder jeg mig til gengæld også til!!! Mon ikke vi skal til Lilly og se på festkjoler :):thumbsupsmileyanim: Men lidt før-jule-hygge bliver det jo nok også til!! :thumbsupsmileyanim::denmarkflag::td:

Jeg vil da mene at skulle kigge på bryllupskjoler NÆSTEN er lige så godt som den ægte julehygge *SS*

Jep!! -Det bliver bare :) .... På onsdag tager min dejlige svigermor og jeg en tur til Århus for at tøse-jule-hygge og se på festkjoler hos Lilly!! :boohoo::boohoo: Man kan godt nok komme langt hos lilly for de 5000,- kr som gavekortet er på..... Kan næsten ikke vente til Deres nye kollektion kommer hjem..... Mon ikke sådan et gavekort kan gemmes lidt også!?!?

0

Del dette indlæg

Synes lige at I trængte til et nyt eventyr... Denne gang er det H.C. Andersens "Nissen hos Spækhøkeren"

Der var en rigtig Student, han boede paa Qvisten og eiede Ingenting; der var en rigtig Spekhøker, han boede i Stuen og eiede hele Huset, og ham holdt Nissen sig til, for her fik han hver Juleaften et Fad Grød med en stor klump smør i! det kunde spækhøkeren give; og nissen blev i butikken og det var meget lærerigt.

En aften kom studenten ind fra bagdøren for selv at købe sig lys og ost; han havde ingen at sende, og så gik han selv; han fik hvad han forlangte, han betalte det og der blev nikket "god aften" af spækhøkeren og af madammen, og det var en kone, som kunde mere, end nikke, hun havde talegaver! - og studenten nikkede igen og blev så stående midt i læsningen af det blad papir, der var lagt om Osten. Det var et blad, revet ud af en gammel bog, der ikke burde rives istykker, en gammel bog, fuld af Poesi.

"Der ligger meer af den!" sagde spækhøkeren, "jeg gav en gammel Kone nogle Caffebønner for den; vil De give mig otte Skilling, skal De have Resten!"

"Tak," sagde studenten, "lad mig faae den istedetfor Osten! jeg kan spise Smørrebrødet bart! syndigt var det, om den hele den Bog skulde rives i Stumper og Stykker. De er en prægtig Mand, en practisk Mand, men Poesi forstaaer De Dem ikke mere på, end den bøtte!"

Og det var uartigt sagt, især mod Bøtten, men spækhøkeren lo og studenten lo, det var jo sagt sådan i en slags Spøg. Men Nissen ærgrede sig, at man turde sige sligt til en Spekhøker, der var Huusvært og solgte det bedste smør.

Da det blev Nat, Boutiken lukket og Alle tilsengs, paa Studenten nær, gik Nissen ind og tog Madammens mundlæder, det brugte hun ikke naar hun sov, og hvor i Stuen han satte det paa nogensomhelst genstand, der fik den Maal og Mæle, kunde udtale sine Tanker og Følelser ligesaa godt, som madammen, men kun een ad Gangen kunde få det, og det var en Velgjerning, for ellers havde de jo talt hverandre i Munden.

Og Nissen satte Mundlæderet paa Bøtten, hvori de gamle Aviser laae: "Er det virkeligt sandt," spurgte han, "at de ikke veed, hvad Poesi er?"

"Jo, det ved jeg," sagde Bøtten, "det er sådant noget, som står på nederdelen af aviserne og klippes ud! jeg skulde tro, at jeg har mere af det inden i mig, end studenten, og jeg er kun en ringe Bøtte imod spækhøkeren!"

Og nissen satte Mundlæderet på kaffemøllen, nej, hvor den gik! og han satte det på Smørfjerdingen og Pengeskuffen; - Alle vare de af Mening, som Bøtten, og hvad de fleste ere enige om, det må man respektere.

"Nu skal studenten få!" og så gik nissen ganske sagte af Kjøkkentrappen op til kvisten, hvor studenten boede. Der var Lys derinde, og Nissen kiggede gjennem Nøglehullet og saae, at Studenten læste i den pjaltede bog nedefra. Men, hvor der var lyst derinde! der stod ud af Bogen en klar Straale, der blev til en Stamme, til et mægtigt Træ, som løftede sig så højt og bredte sine grene vidt ud over studenten. Hvert blad var så friskt og hver blomst var et deiligt pigehoved, nogle med øjne så mørke og strålende, andre så blå og forunderlige klare. Hver Frugt var en skinnende stjerne, og så sang og klang det vidunderligt deiligt!

Nej, sådan herlighed havde den lille nisse aldrig tænkt sig, end sige seet og fornummet. Og så blev han stående på tåspidserne, kiggede og kiggede, til lyset derinde slukkedes; studenten blæste nok sin lampe ud og gik til sengs, men den lille nisse stod der alligevel, thi Sangen klang endnu så blød og deilig, en yndig Vugge-Vise for Studenten, der lagde sig til Ro.

"Her er mageløst!" sagde den lille Nisse, "det havde jeg ikke ventet! - Jeg troer, at jeg vil blive hos studenten -!" - og han tænkte - og tænkte fornuftigt, og saa sukkede han: "Studenten har ingen grød!" - og så gik han - ja, så gik han ned igen til spækhøkeren; - og det var godt han kom, for bøtten havde næsten forbrugt alt Madammens Mundlæder, ved at udtale fra een Led alt hvad den rummede i sig, og nu var den lige i Begreb med at vende sig, for at give det samme igjen fra den anden Led, da Nissen kom og tog Mundlæderet igen til Madammen; men hele Boutiken, fra Pengeskuffen til Pindebrændet havde fra den Tid Mening efter Bøtten, og de agtede den i en sådan grad, og tiltroede den såmeget, at når spækhøkeren siden efter læste "Kunst- og teateranmeldelser" af sin "Tidende", den om aftenen, så troede de, at det kom fra bøtten.

Men den lille Nisse sad ikke længer rolig og lyttede til al den Viisdom og Forstand dernede, nei saasnart at Lyset skinnede fra Qvistkammeret, saa var det ligesom om Straalerne vare stærke Ankertoug, der drog ham derop, og han maatte afsted og kigge ind af nøglehullet, og der ombruste ham da en Storhed, som den vi føle ved det rullende Hav, naar Gud i Stormen gaaer hen over det, og han brast i grad, han vidste ikke selv, hvorfor han græd, men der var i denne grad noget så velsignet! - Hvor det maatte være mageløst deiligt, at sidde med Studenten under det Træ, men det kunde ikke skee, - han var glad ved Nøglehullet. Der stod han endnu paa den kolde Gang, de Efteraars-Vinden blæste ned fra Loftslugen og det var så koldt, så koldt, men det følte den lille først, når lyset slukkedes inde på tagkammeret, og tonerne døde hen for Vinden. Hu! saa frøs han og krøb ned igjen i sin lune Krog; der var mageligt og behageligt! - Og da Julegrøden kom med en stor Klump Smør, - ja, saa var spækhøkeren Mester!

Men midt om Natten vaagnede Nissen ved et frygteligt Rabalder på Vindues-Skudderne, folk udenfor dundrede på; Vægteren peeb, der var stor Ildløs; hele Gaden stod i lysende Lue. Var det her i Huset eller hos Naboens? Hvor? Det var en Forfærdelse! Spekhøker-Madammen blev så befippet, at hun tog sine guld-ørenringe af ørene og puttede dem i lommen, for dog at redde noget, spækhøkeren løb efter sin Obligationer og Tjenestepigen efter sin Silkemantille, den havde hun Raad til; hver vilde redde det Bedste og det vilde ogsaa den lille Nisse, og i et Par Spring var han oppe af Trappen og inde hos Studenten, som stod ganske rolig ved det åbne vindue og så ud på ilden, der var i Gjenboens Gaard. Den lille Nisse greb på bordet den vidunderlige bog, puttede den i sin røde hue og holdt på den med begge hænder, husets bedste skat var frelst! og så foer han afsted, helt ud på taget, heelt op på skorstenen og der sad han belyst af det brændende Huus ligeoverfor og holdt med begge Hænder på sin røde hue, hvori skatten lå. Nu kendte han sit hjertelag, hvem han egentlig hørte til; men da så ilden var slukket og han blev besindig, - ja: "jeg vil dele mig imellem dem!" sagde han: "jeg kan ikke reent slippe spækhøkeren for grødens skyld!" Og det var ganske menneskeligt! - Vi andre gaae ogsaa til spækhøkeren - for grøden.

0

Del dette indlæg

Jeg har nu set man kunne købe jule kalenderen jylerup færgeby i kvickly - 100 kr.

Hold da op det er mange gode gaver du har fået købt...

Jeg er også fordi med alle mine gaver... dejligt... så nu køber jeg bare ind til vores spil...

spiller terninger, skal slå en sekser, og vi må tage en pakke, og når alle er taget, spiller vi om at stjæle hinandens...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har nu set man kunne købe jule kalenderen jylerup færgeby i kvickly - 100 kr.

Jeg er også fordi med alle mine gaver... dejligt... så nu køber jeg bare ind til vores spil...

spiller terninger, skal slå en sekser, og vi må tage en pakke, og når alle er taget, spiller vi om at stjæle hinandens...

JA den leg leger vi også hvert år... Vi kalder det bare "rafle"...

Er der flere julekalendere jeg skal holde øje med??? Vinterbyøster???Jul på slottet???

0

Del dette indlæg

Er der flere julekalendere jeg skal holde øje med??? Vinterbyøster???Jul på slottet???

Jeg mener begge disse film du skriver, også var der nede til 100 kr... og krummes jul var der... nissebanden... der var noget med 6 -7 forkeliige kalendere...

alle kostede 100 kr.

0

Del dette indlæg

Jeg mener begge disse film du skriver, også var der nede til 100 kr... og krummes jul var der... nissebanden... der var noget med 6 -7 forkeliige kalendere...

alle kostede 100 kr.

Hvor fedt... Så skulle der da være en chance for at finde bare mindst en af de julekalendre der bringer barndommensglæde fram i os gamle hønisser *GG* :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Uha hvor kan jeg bare mærke at julen nærmer sig... Sad lige og kiggede på hvad der skal ske de næste mange weekender, og tror næsten ikke der ikke er en weekend hvor vi ikke har en aftale... Så kan tiden lige pludselig går rigtig hurtig... SUK... Ville ønske der var meget mere tid så jeg rigtig kunne nyde det *SS*

På den anden side, så skal jeg bare lave en masse hyggelige ting og det glæder jeg mig til *SS* Julehygge...

Regner med at Patrick og jeg på lærdag skal lave julegaver for ellers ved jeg ikke lige hvornår vi skal nå det *S*

Så på lørdag skal jeg lave sæber der ligner engle og dufter af vanillie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha hvor kan jeg bare mærke at julen nærmer sig... Sad lige og kiggede på hvad der skal ske de næste mange weekender, og tror næsten ikke der ikke er en weekend hvor vi ikke har en aftale... Så kan tiden lige pludselig går rigtig hurtig... SUK... Ville ønske der var meget mere tid så jeg rigtig kunne nyde det *SS*

På den anden side, så skal jeg bare lave en masse hyggelige ting og det glæder jeg mig til *SS* Julehygge...

Regner med at Patrick og jeg på lærdag skal lave julegaver for ellers ved jeg ikke lige hvornår vi skal nå det *S*

Tid synes jeg altid er en mangel vare op til og i december..... Synes nu ellers du er nået langt med diverse julerier.

Jeg har pt kun fået købt kalenderlys :griner:-

0

Del dette indlæg

Tid synes jeg altid er en mangel vare op til og i december..... Synes nu ellers du er nået langt med diverse julerier.

Det har jeg også... dem fra Netto i små krukker... synes de er rigtig søde og lillemanden synes det er rigtig hyggeligt at han får et nyt lys hver dag *SS*

0

Del dette indlæg

Det har jeg også... dem fra Netto i små krukker... synes de er rigtig søde og lillemanden synes det er rigtig hyggeligt at han får et nyt lys hver dag *SS*

Hvor hyggeligt.... I år tror jeg det bliver min bonus datters job at deko kalenderlyset (hvis hun ellers gider, lige pt er alting så PLAT for en ti-årig) så tager jeg mig af adventskransen. På med lidt julemusik og lidt brunkager, så er der dømt hygge!!

0

Del dette indlæg

Hvor hyggeligt.... I år tror jeg det bliver min bonus datters job at deko kalenderlyset (hvis hun ellers gider, lige pt er alting så PLAT for en ti-årig) så tager jeg mig af adventskransen. På med lidt julemusik og lidt brunkager, så er der dømt hygge!!

man kan altså også få lyst til meget når musikken spiller.. VI har store rengørings trip herhjemme... og når vi skal godt igang spiller vi vores absolt christmas cd'er... så kan man slet ikke lade være med at hygge samtidig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

man kan altså også få lyst til meget når musikken spiller.. VI har store rengørings trip herhjemme... og når vi skal godt igang spiller vi vores absolt christmas cd'er... så kan man slet ikke lade være med at hygge samtidig

Ja selv noget så kedeligt som rengøring bliver hyggeligt når musikken spiller.

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lige handlet lidt af mandens julegave. Var i Netto i går og så at de havde en masse forskellige vaske/pleje produkter til bilen så det købte jeg 6 forskellige slags + 2 gule sikkerhedsveste til bilen + 1 klud + 1 børste, til kr. 185,00 så kan manden ellers få vasket og poleret bilen, så den bliver fin.

Ud over ovenstående skal han have et gavekort på Mytravel på kr. 400,00

Skal en tur mere i netto i dag og se om jeg kan få fat i sådan en kasse med 6 forskellige vine de har til kr. 150,00 som min mormor og morfar skal have + jeg skal have lavet en købmandskurv med varer for kr. 250,00

På lørdag skal jeg i søstrene grene i fields og købte 3 rammer til nogle bryllupsbilleder mine svigerforældre + forældre skal have. Samtidig skal jeg købe ind til en lille kurv med skrubbehandske, massagerulle, fodfil osv. som min "svigerinde" skal have.

Jeg er også gået i gang med at lave de julekort jeg skal sende i år.

I år bliver det dobbelte, firkantede kort med broderi og 3D motiv på og med et stykke hvidt papir sat indenvendigt til at skrive på

0

Del dette indlæg

Py ha - jeg er færdig med gaverne....

dejligt...

< Har pakket alle ind, og de ligger hos min mor på Lolland...

har taget dem med efterhånden...

Men jeg kunne næsten ikke stoppe med at købe til vores datter

folk er jo næsten ved at falde ned af stolen, når jeg siger det...

Dukke seng (99,95 kr)

dukke (99,95kr)

stor teletubbies (den grønne) (99,95 kr)

2 pege bøger ( samlet 40 kr )

2 andre bøger (samlet 50 kr)

kasse med 6 børne cd'er i (Får gettoblaster af min mor/ole) ( 149,95 kr.)

I tvivl om jeg har købt mere... mener der er 2 ting mere...

Vi mangler kun lige 4 gaver til vores spille leg

spiller terninger...

slå en 6 og tag en pakke.............

0

Del dette indlæg

Py ha - jeg er færdig med gaverne....

dejligt...

< Har pakket alle ind, og de ligger hos min mor på Lolland...

har taget dem med efterhånden...

Men jeg kunne næsten ikke stoppe med at købe til vores datter

folk er jo næsten ved at falde ned af stolen, når jeg siger det...

Dukke seng (99,95 kr)

dukke (99,95kr)

stor teletubbies (den grønne) (99,95 kr)

2 pege bøger ( samlet 40 kr )

2 andre bøger (samlet 50 kr)

kasse med 6 børne cd'er i (Får gettoblaster af min mor/ole) ( 149,95 kr.)

I tvivl om jeg har købt mere... mener der er 2 ting mere...

Vi mangler kun lige 4 gaver til vores spille leg

spiller terninger...

slå en 6 og tag en pakke.............

Tænk sig det synes jeg ikke er galt... Der er jo sammenlagt for ca 500 kr... Vi giver Patrick juletøj, det får han hvertår... han er en rigtig pynte dreng og elsker at blive pyntet (for ca 500 skr) et spil til Nintendo ds (150 skr) og en taske med tilbehør til hans Nintendo ds (300 skr) sammenlagt ca 950 sk... så ca 800 danske kroner.. Og så kan jeg ikke engang garantere for at jeg ikke køber mere... en film eller noget f.eks... Og ja vi forkæler ham, men vi har kun ham.. desuden synes jeg ikke tøjet tæller, for det er bare fordi vi godt kan lide at han ser pæn ud juleaften... HVis jeg gav ham det dagen før, for talte det jo ikke med *GG* (utroligt som man kan forklare sig ud af hvad som helst *GG*)

Jeg mangler også kun to gaver... til min farmor og min mand... MEn ved godt hvad de skal have så det er jeg ikke urolig for *SS*

0

Del dette indlæg

Hov og så er der forresten kun

21 DAGE TIL DECEMBER

Det er kun tre uger og efter som vi skal noget hele tiden, så skal den tid nok gå hurtigt *SS*

GLÆDELIG JUL ALLESAMMEN

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer