Sign in to follow this  
Followers 0
Kalland

11 dage til december

242 posts in this topic

Ja de er tidligt ude som altid... MEn plejer aaltid at være nu og jo egentlig smart nok da det så falder sammen med børnepengene her i oktober... Så får de jo et større salg *SS* Bar også i Super Bedst i Balelrup idag og der var julepynten også så små begyndt at blive sat frem *SS*

Masse dejlige stemningsbilelder forresten

0

Annonce ♥

Jamen jeg julehygge også lidt her i weekenden. Jeg prøver ellers at vente til efter d. 31 oktober der har manden nemlig fødselsdag.

Nå men jeg fik lavet nogle rigtig søde til og fra kort.

Et foldet stykke karton i passende størrelse hvor jeg har påsat nogle julestickers der er syet på (det er spevielle stickers til at sy på) inden i er der et hvidt stykke papir, der er lidt mindre en kartonen til at skrive på. Uden på kortet er det sat stickers med glædelig jul.

Billeder, billeder, billederr..... :thumbsupsmileyanim::bearhug::heart::hug:

Det kan jeg desværre ikke, for efter de har lavet nyt herinde kan jeg ikke finde ud af at sætte billeder ind mere.

0

Ja de er tidligt ude som altid... MEn plejer aaltid at være nu og jo egentlig smart nok da det så falder sammen med børnepengene her i oktober... Så får de jo et større salg *SS* Bar også i Super Bedst i Balelrup idag og der var julepynten også så små begyndt at blive sat frem *SS*

Masse dejlige stemningsbilelder forresten

Er ofte i Super Best i Ballerup og ja, der er begyndt med diverse juleting.

I dag var jeg et smut i Netto og der havde de pebernødder, brunkager, klejner (har de haft en måned efterhånden) og nu også chokoladekalendre.

Har lagt mærke til, at en af lejlighederne her i blokken allerede er begyndt at pynte op til jul - for omkring to uger siden.!!!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥