Sign in to follow this  
Followers 0
Kalland

11 dage til december

242 posts in this topic

Annonce ♥

Må lige sige én ting... Jeg har lige været i super Best, og ved I hvad jeg så?? PEBBERNØDDER!!!!! Købte dog ingen... Med KORS, hvor elsker jeg bare pebbernødder med et glas mælk til... :thumbsupsmileyanim:

Herhjemme bager vi dem selv... også med brunkager og klejner... Mums

0

Søde rare Trine Kalland.

Du er julebims.

Det ved du godt ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaa ved det godt... er det ikke dejligt... Eeeeeeeeeelsker jul og du komemr også til at eeeeeeelske det lige så meget som mig

0

Annonce ♥

Må lige sige én ting... Jeg har lige været i super Best, og ved I hvad jeg så?? PEBBERNØDDER!!!!! Købte dog ingen... Med KORS, hvor elsker jeg bare pebbernødder med et glas mælk til... :thumbsupsmileyanim:

Tænk det mente jeg de havde hele året?? Pebernødder altså. Mmmmm kunne godt spise Netto´s ligenu

0

Uh, ja. JUL! Jeg bliver helt elektrisk bare af at tænke på det! Jeg kan komme i julestemning altid.

Hvis der bliver lavet jule-zilla-hygge-Tivoli-tur, så VIL jeg altså med!!! :cheerleader3:

Her hjemme er jeg ganske ene om min julemani, så det er skønt at se, at der er andre, der har det lige sådan.

Trine, hvor har du dog fundet alle de der skønne ting???

Tænk, jeg får mere kriller i maven af at tænke på jul lige nu end af at tænke på bryllup :thumbsupsmileyanim: Der er vist noget galt med proriteterne.

0

Uh, ja. JUL! Jeg bliver helt elektrisk bare af at tænke på det! Jeg kan komme i julestemning altid.

Hvis der bliver lavet jule-zilla-hygge-Tivoli-tur, så VIL jeg altså med!!! :cheerleader3:

Her hjemme er jeg ganske ene om min julemani, så det er skønt at se, at der er andre, der har det lige sådan.

Tænk, jeg får mere kriller i maven af at tænke på jul lige nu end af at tænke på bryllup :thumbsupsmileyanim: Der er vist noget galt med proriteterne.

Inde på en auktionsside der hedder vinderland.dk.. Kunne købe mig fattig derinde (hvad jeg nok allerede har)

Der ero gså mange andre ting end lige jule ting, men mange mange skønne juleting *SS*

0

Annonce ♥

Jeg glæder mig meget til denne jul. For min Far, hans kone og min lillebror kommer herind juleaften. Det er første gang at vi skal holde jul herhjemme og jeg glæder mig så meget.

Så det kribler voldsomt i mine fingere for at købe julepynt og pynte op herhjemme. Så jo jeg er også juletosset.

0

Hvis der bliver lavet jule-zilla-hygge-Tivoli-tur, så VIL jeg altså med!!! :blink:

Tænk, jeg får mere kriller i maven af at tænke på jul lige nu end af at tænke på bryllup :cheerleader3: Der er vist noget galt med proriteterne.

Inde på en auktionsside der hedder vinderland.dk.. Kunne købe mig fattig derinde (hvad jeg nok allerede har)

Der ero gså mange andre ting end lige jule ting, men mange mange skønne juleting *SS*

:thumbsupsmileyanim:

Der må jeg ind så snart Bjarke er blevet sendt i seng, så jeg ikke får ballade for at jule allerede :cheerleader3:

0

Hvis der bliver lavet jule-zilla-hygge-Tivoli-tur, så VIL jeg altså med!!! :blink:

Tænk, jeg får mere kriller i maven af at tænke på jul lige nu end af at tænke på bryllup :cheerleader3: Der er vist noget galt med proriteterne.

Der må jeg ind så snart Bjarke er blevet sendt i seng, så jeg ikke får ballade for at jule allerede :cheerleader3:

Hehe... de har auktioner mellem 10 og 22

HAr lige kommet til at købe lidt mere, men nu stopper jeg for VIL ikek over 700 kr... fragten ryger jo også lige oven i... *GG*

0

Annonce ♥

Jeg elsker julen og alt hvad dertil hører uden tvivl om det... Elsker Tivoli i december måned og gør alt hvad jeg kan, for at komme ind og kigge rundt. Det er SÅÅÅ hyggeligt.

Men når det så er sagt, så holder jeg med mange andre og siger, at det er for tidligt endnu. Jeg kan sagtens vente til midt/sidst november med at kigge mig om efter julepynt, osv..

MEN jeg køber dog også allerede nogle julegaver nu. Men det er så også kun fordi, at vi har en masse familie på Færøerne og mange af dem har også fødselsdag de næste 3 måneder. Så vi køber det hele på en gang og sender en stor pakke i stedet for mange små og af flere omgange.

Men dem herhjemme køber jeg altså ikke til før (jeg finder et rigtig godt tilbud) vi kommer ind i november. Jeg hader nemlig julestress, så jeg køber dem altid i god tid.

P.S. Jeg glæder mig ihvertfald også til jul.

0

Så nu ser min jule liste sådan her ud...

2x malerlærreder = 25kr

2x Kageforme = 75kr

2x 24 juledekorationer = 66kr

1x 12 juleklokker = 15kr

3x 4 æggebægre = 60 kr

2x trk juleaskebægre = 45 kr

2x 2 Jingle Bells bamser = 35kr

2x fyrfads julehus = 85kr

2x Juletræsskåle = 80kr

1x julemænd på lysreb = 120kr

1x Lyskæde med 10 stjerner = 15kr

2x keramik lanterner = 35kr

1x Juleslips = 21kr

Ialt = 677

Ialt + fragt = 756

Det er da ikke galt for så meget er det???

0

Annonce ♥

Synes nu også at julen så småt begynder at nærme sig - kun tre måneder og to dage til juleaften (ja rent faktisk kun tre måneder og én dag for mit vedkommende, da jeg holder jul den 23 OG den den 24. december.

Men jeg har da allerede købt de første julegaver! Folk tror nok jeg er kugleskør, men det var temmelig praktisk for mig at gøre. Min veninde fra Færøerne er nemlig på besøg - hun kom mi går med hendes 4 måneder gamle søn og hendes mor. Og så tænkte jeg at jeg lige så godt kunne have købt hendes og hendes to sønners julegaver (og den enes fødselsdagsgave, han har fødselsdag i oktober). For så kan hun jo få det med tilbage til Færøerne, da jeg ikke når at se hende inden jul. Og så sparer jeg en frygtelig masse porto!

0

Jeg kan ikke komme ind på det link du har sat ind søde.

Knus en Nille som er ved at få spat af sin computer, men glæder sig så meget til jul. :thumbsupsmileyanim:

Var ikke et link bare en adresse... Men her kommer det så lige igen

Vinderland.dk

0

Annonce ♥

Hold da op Trine...du er da juuuuuuuuuuuuulegal :bunny_4::kiss:.Men det er nogen rigtig fine ting du der har fået købt og jeg blir da helt lækkersulten af al den snak om brune kager,klejner osv osv *men DEN slags spiser jeg jo ikke alligevel :) *

Jeg syntes osse julen er en hyggelig tid,men jeg må nok indrømme,at jeg ik går ligeså meget op i det som dig.Kan dog mærke,at efter jeg har fået børn så fylder den væsentlig mere end før.Men jeg venter nok med,at gå igang TIL december ;).

:cheerleader3::thumbsupsmileyanim::blink::cheerleader3::cheerleader3:

0

Hold da op Trine...du er da juuuuuuuuuuuuulegal :bunny_4::kiss:.Men det er nogen rigtig fine ting du der har fået købt og jeg blir da helt lækkersulten af al den snak om brune kager,klejner osv osv *men DEN slags spiser jeg jo ikke alligevel :) *

Jeg syntes osse julen er en hyggelig tid,men jeg må nok indrømme,at jeg ik går ligeså meget op i det som dig.Kan dog mærke,at efter jeg har fået børn så fylder den væsentlig mere end før.Men jeg venter nok med,at gå igang TIL december ;).

:cheerleader3::thumbsupsmileyanim::blink::cheerleader3::cheerleader3:

Jamen søde Linda... Kommer da gerne op og hjælper jer med at komme i stemning *SS*

Og en lille hemlighed??? (Ssssssssssssssh) her hjemme bager vi jo også gerne diabetes kager i julen jo *SS* Skal da se om jeg når det igen iår og kan gemme lidt til dig *SS*

0

Kalland: Handler du på vinder land.... ??

Jeg kan også lide jule, men er blevet bedre til det igen - efter den lille er kommet..

ellers sagde det mig ikke så meget - siden jeg selv var lille...

Men jule træ - pynte det o.s.v. det er ikke noget jeg gider, hader det...

kan jeg undvære et juletræ er jeg lykkelig..

0

Ja, det stod der, det jeg spurgte om - vinderland.... SS

0

Ja, det stod der, det jeg spurgte om - vinderland.... SS

Ja ja det gør jeg jo så... Hvorfor???

Eeeeeeeeeeelsker også juletræet... KOmmer da gerne og pynter dit *GG*

0