Sign in to follow this  
Followers 0
Kalland

11 dage til december

242 posts in this topic

Jeg kunne bare se det var billeder der fra...

jeg er selv der inde nemlig...

men kunne aldrig vide om det var et andet sted, jeg ikke kendte til og lige måtte have et pift, hvor det var.. SS

Jeg købte selv den røde lyskæde der inde sidte år...

den på billedet..

ville også gerne have hat den i blå, men var aldrig heldig... ØV ØV

Jeg hænger den dog ikke på træet, for har aldrig et træ, men i vinduet...

post-28050-1190498075.jpg

Edited by Metju
0

Annonce ♥

Jeg kunne bare se det var billeder der fra...

jeg er selv der inde nemlig...

men kunne aldrig vide om det var et andet sted, jeg ikke kendte til og lige måtte have et pift, hvor det var.. SS

Jeg købte selv den røde lyskæde der inde sidte år...

den på billedet..

ville også gerne have hat den i blå, men var aldrig heldig... ØV ØV

Jeg hænger den dog ikke på træet, for har aldrig et træ, men i vinduet...

Aaaaaaaaiiiiiiii man skal da have et træ--- Vi har startet en tradirion... har gjort det i to år nu så i år bliver tredje gang... Vi tager ud og fælder træet selv... Og så hjem og sætter det på altanen og ind og putte med kakao og æbleskiver... Så en dag men lillemanden sover, så er det på mystisk vis blevet pyntet... Og så hele december igennem der ligger vi gaverne under træet løbende som de kommer *SS* Det er bare noget af det hyggeligste vi ved alle sammen *SS*

0

Hold da op, kan sønnen lade dem være, eller bliver hans købt til sidst...

jeg elsker gaver, når jeg ikke ved hvad der er i dem...

jule træ'et nej nej, det er ikke mig lige nu, måske det bliver det...

Jeg er allerede startet på julegaverne, har da fået købt en del, samt skal jeg købe min mors også, som er til børnene

det er hun ikke så god til med ting, størrelser, så det ornder jeg for hende..

samt skal jeg købe hendes gave til vores egen datter også... men det er helt fint, så får jeg også det jeg vil have til hende..

ikke på grund af prisen, men har tid til at kigge efter det og hvor det er bedst og billist...

0

Hold da op, kan sønnen lade dem være, eller bliver hans købt til sidst...

jeg elsker gaver, når jeg ikke ved hvad der er i dem...

jule træ'et nej nej, det er ikke mig lige nu, måske det bliver det...

Jeg er allerede startet på julegaverne, har da fået købt en del, samt skal jeg købe min mors også, som er til børnene

det er hun ikke så god til med ting, størrelser, så det ornder jeg for hende..

samt skal jeg købe hendes gave til vores egen datter også... men det er helt fint, så får jeg også det jeg vil have til hende..

ikke på grund af prisen, men har tid til at kigge efter det og hvor det er bedst og billist...

Jeg starter med at købe for alvor i slutningen af næste mnd og så november... plejer at være færdig før december..

Jamen han får skam lov til at kigge på dem ALLE sammen når vi er færdige, så klør det ikke så slemt i fingrene, og så plejer der faktisk ikek at være problemer med det... Kan kigger kun men åbner dem aldrig... han synes det er super hyggeligt lige som os andre *SS*

0

Annonce ♥

Jamen det er jo dejligt så....

der må kigges - røres og rystes lidt.... GG

Jeg elsker alt ved julen.. kan også godt lide træ'et når det er pyntet

og kan da også lige pynte det lidt...

Men at have træ selv - pynte det og alt det der følger med der er ikke mig..

Tror det er fordi det sviner sådan... til sidste begynder det at fælde og irrr

Nu vil jeg hoppe i putte kassen, kan du sove godt, når du nå der til...

0

Jamen det er jo dejligt så....

der må kigges - røres og rystes lidt.... GG

Jeg elsker alt ved julen.. kan også godt lide træ'et når det er pyntet

og kan da også lige pynte det lidt...

Men at have træ selv - pynte det og alt det der følger med der er ikke mig..

Tror det er fordi det sviner sådan... til sidste begynder det at fælde og irrr

Nu vil jeg hoppe i putte kassen, kan du sove godt, når du nå der til...

Der er ikke slemt når man har et tæppe til at tage det værste og hvis man så vælger den rigtige gran type *SS*

Og ELSKER altså at hygge med at pynte det med pynt slik og kager

0

Hold da op Trine...du er da juuuuuuuuuuuuulegal :thanks::blush:.Men det er nogen rigtig fine ting du der har fået købt og jeg blir da helt lækkersulten af al den snak om brune kager,klejner osv osv *men DEN slags spiser jeg jo ikke alligevel :kiss: *

Jeg syntes osse julen er en hyggelig tid,men jeg må nok indrømme,at jeg ik går ligeså meget op i det som dig.Kan dog mærke,at efter jeg har fået børn så fylder den væsentlig mere end før.Men jeg venter nok med,at gå igang TIL december ;).

:cheerleader3::thumbsupsmileyanim::blink::cheerleader3::cheerleader3:

Jamen søde Linda... Kommer da gerne op og hjælper jer med at komme i stemning *SS*

Og en lille hemlighed??? (Ssssssssssssssh) her hjemme bager vi jo også gerne diabetes kager i julen jo *SS* Skal da se om jeg når det igen iår og kan gemme lidt til dig *SS*

Ihhhhhhhhh Trine...det er ligefør du bringer en lille smule julestemning frem i mig nu *FYYYYYYYYY*

Og det lyder lækkert med Diabetesjulekager...det vil jeg virkelig blive SÅ glad for,men KUN hvis du har tiden til det.Du har jo rigeligt med andre gøremål.

:bunny_4::kiss::)

0

Hold da op Trine...du er da juuuuuuuuuuuuulegal :thanks::blush:.Men det er nogen rigtig fine ting du der har fået købt og jeg blir da helt lækkersulten af al den snak om brune kager,klejner osv osv *men DEN slags spiser jeg jo ikke alligevel :kiss: *

Jeg syntes osse julen er en hyggelig tid,men jeg må nok indrømme,at jeg ik går ligeså meget op i det som dig.Kan dog mærke,at efter jeg har fået børn så fylder den væsentlig mere end før.Men jeg venter nok med,at gå igang TIL december ;).

:cheerleader3::thumbsupsmileyanim::blink::cheerleader3::cheerleader3:

Jamen søde Linda... Kommer da gerne op og hjælper jer med at komme i stemning *SS*

Og en lille hemlighed??? (Ssssssssssssssh) her hjemme bager vi jo også gerne diabetes kager i julen jo *SS* Skal da se om jeg når det igen iår og kan gemme lidt til dig *SS*

Ihhhhhhhhh Trine...det er ligefør du bringer en lille smule julestemning frem i mig nu *FYYYYYYYYY*

Og det lyder lækkert med Diabetesjulekager...det vil jeg virkelig blive SÅ glad for,men KUN hvis du har tiden til det.Du har jo rigeligt med andre gøremål.

:bunny_4::kiss::)

Jamen hvis jeg alligevel bager er det ikke noget problem søde *SS* Så bidrager jeg da gerne til at lille nye Elliot får sin første "smag" af rigtig julehygge *SS*

Går det forresten godt med ham??? Glæder mig til at blive inviteret til at se ham *SS*

Knuz Trine

0

Annonce ♥

BAre lige for at markere det så er det nu officelt den 24 og der er KUN 3 mnd'er tilbage til juleaften *SS*

post-16460-1190586188.jpg

Glæder I jer ikke bare lidt lige nu piger :thumbsupsmileyanim:

Fnis, ja, ham kunne man godt fristes til at hoppe i kanen med... :cheerleader3: Eller rettere: HOHOHOHO!!! :bearhug:

0

BAre lige for at markere det så er det nu officelt den 24 og der er KUN 3 mnd'er tilbage til juleaften *SS*

post-16460-1190586188.jpg

Glæder I jer ikke bare lidt lige nu piger :thumbsupsmileyanim:

Fnis, ja, ham kunne man godt fristes til at hoppe i kanen med... :cheerleader3: Eller rettere: HOHOHOHO!!! :bearhug:

Ja han er ihvertfald bedre end den tidligere model (mig selv som julemand se første indlæg)

0

Annonce ♥

Altså, jeg ELSKER jul... men i december! ;)

Er det ikke liiiige lovlig tidligt at være ude? :cheerleader3:

Jeg synes, at man kan nå at blive træt af julen inden den overhovedet starter! :bearhug: Så personligt ville jeg ønske julen først kom 1. december eller til 1. søndag i advendt - og så superjule i december... :thumbsupsmileyanim:

Edited by MaikenHolm
0

Altså, jeg ELSKER jul... men i december! ;)

Er det ikke liiiige lovlig tidligt at være ude? :cheerleader3:

Jeg synes, at man kan nå at blive træt af julen inden den overhovedet starter! :bearhug: Så personligt ville jeg ønske julen først kom 1. december eller til 1. søndag i advendt - og så superjule i december... :thumbsupsmileyanim:

Nu var det jo kun fordi jeg fandt over et sted med en masse billige jule ting... MEn ok givet at jeg også var tidlig ude sidste år, men elsker det altså og bliver sjældent træt af julen før den er omme *SS* også selv om jeg starter tidligt... Men tror det er fordi jeg fordeler den stille og roligt over det hele... Kan mærke den store forskel er at jeg har gaverne købr inden december... Var meget mere juletræt før i tiden fordi jeg shoppede i julen sammen med stressede mennesker og irriterende børn... Men ikke længre... Nu synes jeg bare julen er dejlig og hyggelig..

0

Hold da op Trine...du er da juuuuuuuuuuuuulegal :):).Men det er nogen rigtig fine ting du der har fået købt og jeg blir da helt lækkersulten af al den snak om brune kager,klejner osv osv *men DEN slags spiser jeg jo ikke alligevel :) *

-HAHA-:cheerleader3::):bearhug::angry:

:pokey::hug::)

Jamen hvis jeg alligevel bager er det ikke noget problem søde *SS* Så bidrager jeg da gerne til at lille nye Elliot får sin første "smag" af rigtig julehygge *SS*

Går det forresten godt med ham??? Glæder mig til at blive inviteret til at se ham *SS*

Knuz Trine

Hehe..som sagt det er sødt af dig julegale Trine,at ville skabe lidt julestemning her i den lille,men ganske,ganske glade familie :thumbsupsmileyanim: .

Jeps,han har det godt den lille fis.Vi troede jo først vi havde fået en bebs UDEN lyd da han ikke gav mange kny fra sig den første dag.Men jeg skal da lige love for,at der er kraft i de skrige organer :) og så prutter han temmelig meget.Men ja,han er super super dejlig,mors egen lille bassemand.Og Ida er så stolt af ham og tager det,indtilvidre helt fint.Hun siger dog det osse er hårdt og vi ved osse der VIL komme dage hvor det ikke er lige sjovt.

Ja,vi må finde en dag hvor du/I kan se ham.Ligenu er der en del der lige skal på plads mm.Men jeg skal NOK huske det smukke....

Ho HO HOOOOOOOOOOOOOOOOOOO og :)

Edited by Pinkyl
0

Hold da op Trine...du er da juuuuuuuuuuuuulegal :):).Men det er nogen rigtig fine ting du der har fået købt og jeg blir da helt lækkersulten af al den snak om brune kager,klejner osv osv *men DEN slags spiser jeg jo ikke alligevel :) *

Jeg syntes osse julen er en hyggelig tid,men jeg må nok indrømme,at jeg ik går ligeså meget op i det som dig.Kan dog mærke,at efter jeg har fået børn så fylder den væsentlig mere end før.Men jeg venter nok med,at gå igang TIL december .

-HAHA-:cheerleader3::):bearhug::angry:

:pokey::hug::)

Knuz Trine

Hehe..som sagt det er sødt af dig julegale Trine,at ville skabe lidt julestemning her i den lille,men ganske,ganske glade familie :thumbsupsmileyanim: .

Jeps,han har det godt den lille fis.Vi troede jo først vi havde fået en bebs UDEN lyd da han ikke gav mange kny fra sig den første dag.Men jeg skal da lige love for,at der er kraft i de skrige organer :) og så prutter han temmelig meget.Men ja,han er super super dejlig,mors egen lille bassemand.Og Ida er så stolt af ham og tager det,indtilvidre helt fint.Hun siger dog det osse er hårdt og vi ved osse der VIL komme dage hvor det ikke er lige sjovt.

Ja,vi må finde en dag hvor du/I kan se ham.Ligenu er der en del der lige skal på plads mm.Men jeg skal NOK huske det smukke....

Ho HO HOOOOOOOOOOOOOOOOOOO og :)

Ja nu fik jeg jo lige set ham oppe ved bussen... MUMS hvor er han altså bare lækker... Det er vel ikke sådan at man kan komme forbi en dag og bestille sådan en til levering??? :)

Men som sagt da vi sås kunne være super hyggeligt at rive en dag ud af kalenderen til julebag og hygge når den tid nærmer sig, hvis du da har tid og lyst *SS*

Knuz Trine

0

Annonce ♥

Trine, skal du ikke lave en ticker til jul??? :thumbsupsmileyanim: Så kan vi alle sammen følge med der...

jo jo havde skam prøvet, men kan ikke finde en ordentlig side hvor jeg kan finde en på som jeg kan lave selv :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ja, de pynter op en mdr før... det kan være trættende... og på den måde kan man hurtig blive træt af julen...

syntes jeg...

Vil give jer ret i at forretningerne er for tidligt ud.. Især når man ved at lige så snart de første juleting er kommet fram, så giver det en del voksne stress bare ved tanken... Ved at Bilka plejer at have julepynt allerede i oktober.. kan huske det fordi vi fik børnepenge til patrick og skulle købe julegave til ham den dag og der var de allerede godt igang i Bilka i fields

0

Ja, de pynter op en mdr før... det kan være trættende... og på den måde kan man hurtig blive træt af julen...

syntes jeg...

Vil give jer ret i at forretningerne er for tidligt ud.. Især når man ved at lige så snart de første juleting er kommet fram, så giver det en del voksne stress bare ved tanken... Ved at Bilka plejer at have julepynt allerede i oktober.. kan huske det fordi vi fik børnepenge til patrick og skulle købe julegave til ham den dag og der var de allerede godt igang i Bilka i fields

Hold da op det var tidligt... det er forskelligt fra sted til sted tror jeg hvornår de pynter op...

man bliver træt fordi de pynter op en mdr for jul, som regl... men efter jul hænger det der også...

og så kommer det ned derefter...

Gider ikke alt det ræs iår... så jeg er begyndt på gaverne... tidligt iår, dog plejer jeg ikke at gøre det, men tilbuddene er der også nu, så det er fedt nok..

tilbud er jeg glad for, for så kan man også købe lidt mere i gaver...

Allerede købt halv delen til min datter... men hun er nu også den der får mest og for flest penge af alle dem vi giver til...

0

syntes jeg...

Hold da op det var tidligt... det er forskelligt fra sted til sted tror jeg hvornår de pynter op...

man bliver træt fordi de pynter op en mdr for jul, som regl... men efter jul hænger det der også...

og så kommer det ned derefter...

Gider ikke alt det ræs iår... så jeg er begyndt på gaverne... tidligt iår, dog plejer jeg ikke at gøre det, men tilbuddene er der også nu, så det er fedt nok..

tilbud er jeg glad for, for så kan man også købe lidt mere i gaver...

Allerede købt halv delen til min datter... men hun er nu også den der får mest og for flest penge af alle dem vi giver til...

Vi skal også så småt til at begynde, men det har også noget at gøre med at hvis vi starter tidligt, så kommer det hele ikke i samme mnd, så virker det ikke nær så dyrt *SS*

Og tror mig... Man bliver ikke nært så julestresset som hvis man skal ud og shoppe i december *SS*

0

Ja, december er og vil altid være det - en stresset mdr. at handle/samt købe i...

Vi gør så sådan i vores familie, vi giver kun gaver til dem vi holder jul med...

så for mig skal jeg kun købe til

Jacob (manden)

Vi skal købe:

Mascha (vores datter)

Min mor og Ole - til dem køber jeg altid en ting til dem hver (til dem selv) og tre gaver til sammen.

Så i år er det min søster og 4 børn.

Børnene alle sammen, ønsker sig kun deo - parfumer - og hårfed/lak.. så det er jo billigt til dem...

Min søster holder julen i år, så vi skal ikke give en krone til noget som helst af mad eller noget...

men tager nok nogle øller med - har stadig meget tilbage fra brylluppet - 7 kasser - dåser...

men vi giver hende et beløb alligevel - om hun siger nej, lader jeg dem bare ligge til hende...

Edited by Metju
0