Sign in to follow this  
Followers 0
Kalland

11 dage til december

242 posts in this topic

Ihhh altså Trine, du er da så sk*** kreativ og hvor det ligner dig at være igang allerede! :rolleyes:

Tja.... vi regner med at gå igang her i næste weekend igen.... ikke af lyst, men simpelthen fordi jeg jo er grounded fra og med d. 16. november og hen i januar. Så vi skal simpelthen have overstået alt oppyntning og juleindkøb (med undtagelse af de letfordærvelige madvarer, der ikke kan fryses) inden da..... suk :biggrin:

Det positive er dog at det bliver sjovt at julepynte vores pragtfulde gamle hus. Da jeg gik og klippede ned i haven i weekenden fik jeg den fedeste idé til pyntningen af hylden over pejsen.

Mega :rolleyes: og kærlig hilsen til Dig fra Mig....

Og hvornår bliver jeg så inviteret til det??? Og hva med min topløse kakao ved pejsen *GG*

0

Annonce ♥

He he...... det med den topløse kakao skal vi jo lige koordinere med gemalen, ikk'? :rolleyes:

Jeg ved sgi' ikke lige hvornår jeg kommer i krig med resten, men det er helt sikker at det er ordnet når jeg daffer afsted til hospitalet d. 16 november.

:rolleyes: fra Marianne

0

Jow da, der skal nok komme et par billeder :rolleyes:

Pejsen ser sådan her ud uden pynten, så der er plads til masser af kreativitet.....

(Det er ikke vores møbler, men den forrige ejers)

post-30259-1192688712.jpg

:rolleyes: fra Marianne

0

Annonce ♥

Pejsen ser sådan her ud uden pynten, så der er plads til masser af kreativitet.....

:balloon: fra Marianne

For hunnan da hvor ser det bare SÅ hyggeligt ud ..... Det kan jeg sagtens se "julepyntet" for mig ..... Glæder mig til billeder!!!! :rolleyes::biggrin::denmarkflag: -Og til julepynt.....

0

:denmarkflag: fra Marianne

Glæder mig bare så meget til vi skal sidde der og hygge... Skulle vi ikke tage ungerne med en gang... så kunne Morten og jeg lave en kugle sammen *SS*

Weee jeg skal hente min pakke fra Vinderlad på posthuset i dag! :rolleyes: Fuld af juleting!

:biggrin:

Det er bare en dejlig ting at skulle *SS*

0

Så blev jeg ellers lige inspireret, så idag har jeg lavet fire små malerier med snemænd på... Det er så meningen at de skal bruges til julekort, så har man et sødt lille varigt minde *SS*

Skal nok lægge billeder ind imorgen når de er tørre og jeg kan tage nogle billeder af dem *SS*

0

Annonce ♥

Annonce ♥

:denmarkflag::denmarkflag::bearhug: Trine siger det liiiiiiige igen...DU ER JULETOZZET

JA ja jeg ved det godt... Idag er jeg lige gået igang sammen med min søsser og ungerne med at bage de første omgange af julekafger... Bare for hyggens skyld og så bare fordi at det fik vi lyst til :biggrin:

Det er skøøøøøøøøøøøønt med jule hyggen...

Ja faktisk har jeg allerede fået den første jule-sms idag fra Rikke (Tikkitavi herinde fra) Så det er vidst ikke kun mig dwer kan mærke at det begynder at komme *SS*

Knuz og Kravlenisser fra Trine

0

Annonce ♥

Ja så er den første omgang julekager blevet bagt og uha hvor det smager og dufter godt... Alletiders lækre pebernødder og jødekager og klejnedejen ligger på køl... MUMS siger jeg bare

0

Ja så er den første omgang julekager blevet bagt og uha hvor det smager og dufter godt... Alletiders lækre pebernødder og jødekager og klejnedejen ligger på køl... MUMS siger jeg bare

Nåååå.... det lyder lækkert.... Deler du smagsprøver ud her inde!?!?!? :carrot: :carrot:

0

Kan da godt være at der kan falde en enkelt eller to pebernødder af *SS*

Var forresten i Netto i lørdags oppe hos min søster i Nivå, og der har de allerede fået julekalendre... En fra Kinder (fik jeg sidste år og den var god) Og den fra Toms (den fik min mand og det var lige ham)

Nu sidder jeg så her midt om natten med lillemanden og holder ham vågen med at se julefilm... Først så vi var til fire i byen - de er den med julebal i nisseland og nu skal vi så se Dyrelægens plejebørn... det er altså en af mine yndlings julehygge film *SS*

Og før nogen går helt amok over at vi tvinger den stakkels dreng til at sidde oppe midt om natten og se film, så er det altså fordi han skal ind imorgen (elelr idag) og ha lavet en EEG scanning (måling af nogle bølger og sådan noget i hjernen) fordi han har epilepsi og skal kontroleres, og der skal han helst være super træt så han kan sove så vi trækker den indtil at simpelthen falder om kuld *SS*

Så glædelig jul her fra mig og lillemanden midt om natten *SS*

0

Jamen jeg julehygge også lidt her i weekenden. Jeg prøver ellers at vente til efter d. 31 oktober der har manden nemlig fødselsdag.

Nå men jeg fik lavet nogle rigtig søde til og fra kort.

Et foldet stykke karton i passende størrelse hvor jeg har påsat nogle julestickers der er syet på (det er spevielle stickers til at sy på) inden i er der et hvidt stykke papir, der er lidt mindre en kartonen til at skrive på. Uden på kortet er det sat stickers med glædelig jul.

0

Annonce ♥

Jamen jeg julehygge også lidt her i weekenden. Jeg prøver ellers at vente til efter d. 31 oktober der har manden nemlig fødselsdag.

Nå men jeg fik lavet nogle rigtig søde til og fra kort.

Et foldet stykke karton i passende størrelse hvor jeg har påsat nogle julestickers der er syet på (det er spevielle stickers til at sy på) inden i er der et hvidt stykke papir, der er lidt mindre en kartonen til at skrive på. Uden på kortet er det sat stickers med glædelig jul.

Billeder, billeder, billederr..... :unsure:HUUG:sm::blush:

0

Her i frederikssund, har de allerede sat julepynt op til man kan købe nu, samt kan man også købe julekalenderne..

vildt tidligt syntes jeg...

I sær med jule kalenderen...

Men ja, der er ikke længe til... men længe nok...

post-28050-1193175905.gif

Edited by Metju
0