FrauBech

Sanni og Jakob 090808

1,563 indlæg i dette emne

Det er nogle rigtig fine ting du har købt. Rigtig flotte servietter og NICE undertøj, frækt frækt....

Glæder mir til at se udkast til jeres invitationer....

Mange tak, og ja det er frækt, det er bare noget frækkere når man kan fylde det ud ligesom modellen...

Nå pyt, Jakob vil elske det uanset...

Og det er jo det vigtigste....... Den er virkelig flot :thumbsupsmileyanim:

Må man spørge om prisen på sådan en fræk sag?

Glæder mig da også til at se jeres invitationer :bearhug:

:hug: Sarah

Ja jeg har givet 250 kr for det, helt nyt på QXL + porto. Jeg har set den rundt omkring i div. online lingeri butikker til omkring de 800kr.

Jeg tror at der var flere der solgte dem på QXL, så du kan evt. prøve at kigge der :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nogle rigtig fine ting du har købt. Rigtig flotte servietter og NICE undertøj, frækt frækt....

Glæder mir til at se udkast til jeres invitationer....

Mange tak, og ja det er frækt, det er bare noget frækkere når man kan fylde det ud ligesom modellen...

Nå pyt, Jakob vil elske det uanset...

Og det er jo det vigtigste....... Den er virkelig flot :thumbsupsmileyanim:

Må man spørge om prisen på sådan en fræk sag?

Glæder mig da også til at se jeres invitationer :hug:

:) Sarah

Ja jeg har givet 250 kr for det, helt nyt på QXL + porto. Jeg har set den rundt omkring i div. online lingeri butikker til omkring de 800kr.

Jeg tror at der var flere der solgte dem på QXL, så du kan evt. prøve at kigge der :b223:

Det vil jeg da prøve.... Det var godt nok billigt, men det er jo bare super :bearhug:

:o Sarah

0

Del dette indlæg

Hej Sanni

Tillykke med den nye corsage :jul3:

Jeg har koebt den samme og regner med at bruge den til bryllupsrejsen. Jeg har brug for lidt mere stoette (og oploeftning) til under brudekjolen, saa der regner jeg med at koebe en anden corsage fra brudekjolebutikken.

0

Del dette indlæg

Hov den ene var lidt lille, den får I også lige her + en sidste...

post-30580-1196871048.jpg

Ved godt det er et stykke tid siden du har lagt denne ind, men kan du huske hvor du har fundet den??

Super lækker planlægningstråd.

Super smuk kjole du har fundet dig (og sikke en pris, ku været jeg skulle have læst din tråd inden jeg gik ud og købte min, gav jo hele 10 gange så meget..) Den er virkelig virkelig smuk...!!

Er vild med din what to do liste i dit første indlg jeg har lige kommet til at stjæle den, den er jo bare perfekt, sig lige til hvis det ikke er io rden.. (det samme gælder dinliste om hvad der skali brudens taske.. :bearhug: )

Meget meget smukek servietter, og lækker corsage..!

Det er også et yndigt sted i har valgt som feststed og kirke.. wow siger jeg..

hvor har du generalt mange gode ting i din tråd, må lige gemme den, du har jo bare styr på det :hug:

Knuss fra Sandie

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af FruSteiness
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi købt lidt ind til en prototype til vores invitationer, det skal nok blive rigtigt godt ;O)

Har i øvrigt også købt undertøj, og det sidder super godt, bare lige et minus. Efter at jeg har fået Albert er der ikke meget tilbage af de bryster som altid har været små, så de forsvinder næsten helt i "korsettet", så jeg tror jeg skal ud og finde mig en stropløs vatteret BH ved siden af...

post-30270-1196849228.jpeg

Jakob er ligeglad, han elsker mig som jeg er, men jeg er ikke selv helt tilfreds, og det er jo også vigtigt...

Men i aften skal der pusles med invitationer, og jeg glæder mig :thumbsupsmileyanim:

iiiih det er jo CORSAGEN du har købt ;) du må gerne låne lidt fyld af mig hvis det er :bearhug: kommer du forresten med på zilla weekenden???

0

Del dette indlæg

Hov den ene var lidt lille, den får I også lige her + en sidste...

post-30580-1196871048.jpg

Ved godt det er et stykke tid siden du har lagt denne ind, men kan du huske hvor du har fundet den??

Super lækker planlægningstråd.

Super smuk kjole du har fundet dig (og sikke en pris, ku været jeg skulle have læst din tråd inden jeg gik ud og købte min, gav jo hele 10 gange så meget..) Den er virkelig virkelig smuk...!!

Er vild med din what to do liste i dit første indlg jeg har lige kommet til at stjæle den, den er jo bare perfekt, sig lige til hvis det ikke er io rden.. (det samme gælder dinliste om hvad der skali brudens taske.. :hug: )

Meget meget smukek servietter, og lækker corsage..!

Det er også et yndigt sted i har valgt som feststed og kirke.. wow siger jeg..

hvor har du generalt mange gode ting i din tråd, må lige gemme den, du har jo bare styr på det :)

Knuss fra Sandie

Hej Sandie

Du stjæler bare med arme og ben, alt hvad du kan.

Skoen fandt jeg på Trendsales, jeg kan ikke helt huske hvad jeg søgte under, men det var pumps eller højhælede og de kostede vist omkring 400 kr tror jeg.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Så har vi købt lidt ind til en prototype til vores invitationer, det skal nok blive rigtigt godt ;O)

Har i øvrigt også købt undertøj, og det sidder super godt, bare lige et minus. Efter at jeg har fået Albert er der ikke meget tilbage af de bryster som altid har været små, så de forsvinder næsten helt i "korsettet", så jeg tror jeg skal ud og finde mig en stropløs vatteret BH ved siden af...

Jakob er ligeglad, han elsker mig som jeg er, men jeg er ikke selv helt tilfreds, og det er jo også vigtigt...

Men i aften skal der pusles med invitationer, og jeg glæder mig :thumbsupsmileyanim:

iiiih det er jo CORSAGEN du har købt ;) du må gerne låne lidt fyld af mig hvis det er :) kommer du forresten med på zilla weekenden???

Jaaaah jeg vil gerne låne fyld :bearhug:

Zilla weekend, har jeg fuldstændigt misset, hvornår?

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik du leget med invitationer i går?

Nej desværre, men i aften, jeg er desværre ikke helt kommet af med min sygdom endnu, så jeg gik tidligt i seng i går med dunkende hovedpine. Det går bedre i dag, så i dag VIL jeg :jul12:

Rigtig god bedring. Håber du er frisk nok til at lave invitationer i aften. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nej desværre, men i aften, jeg er desværre ikke helt kommet af med min sygdom endnu, så jeg gik tidligt i seng i går med dunkende hovedpine. Det går bedre i dag, så i dag VIL jeg :jul12:

Godt at du er ved at være ovenpå igen. God arbejdslyst med invitationer i aften!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig god bedring. Håber du er frisk nok til at lave invitationer i aften. :boohoo:

Ja jeg tror at jeg er frisk nok i aften, jeg har det i hvert fald væsentligt bedre, selvom hovedpinen stadig lurer lidt... Men igen jeg VIL!!!!

0

Del dette indlæg

Godt at du er ved at være ovenpå igen. God arbejdslyst med invitationer i aften!!!!

Mange tak, det skal nok blive godt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Uha glæder mig også til at se invitationerne :thumbsupsmileyanim:

Tak for hjælpen med skoene har fundet dem :-)

Ja jeg glæder mig også til at se resultatet med invitationerne, jeg har et billede i mit hovede, men så må vi se om jeg kan få det til at lykkes IRL.

Godt at du fandt skoene. de er rigtigt fine :boohoo:

0

Del dette indlæg

Ja jeg glæder mig også til at se resultatet med invitationerne, jeg har et billede i mit hovede, men så må vi se om jeg kan få det til at lykkes IRL.

:boohoo: Nu fik jeg dem også bestilt, du skal virkelig have tusinde tak for hjælpen, synes bare de er så søde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

iiiih det er jo CORSAGEN du har købt ;) du må gerne låne lidt fyld af mig hvis det er -HAHA- kommer du forresten med på zilla weekenden???

Jaaaah jeg vil gerne låne fyld :boohoo:

Zilla weekend, har jeg fuldstændigt misset, hvornår?

:boohoo:

I januar d. 11-13 :) tjek under vi mødes tråden - der er frist den 20/12 -. du skal da med!!!

krammer

0

Del dette indlæg

:boohoo: Nu fik jeg dem også bestilt, du skal virkelig have tusinde tak for hjælpen, synes bare de er så søde

Jamen jeg er da glad for at kunne hjælpe -HAHA-

0

Del dette indlæg

uhhhhhhhhhh vi vil se billeder af invitationerne, så snart, du har lavet en prototype :thumbsupsmileyanim:

Hm ja... Er næsten klar med en prototype. Det gik lidt i kage i går, fordi at Jakob nu var meget syg og i meget dårligt humør, så det smittede ret meget af. Og så pludselig ud af det blå sagde han nu går jeg altså i seng! Så blev jeg stædig for jeg synes jo at han skal være med til at pusle med invitationerne, for vi laver ALTID sådan noget sammen.

Nå men det endte med at vi blev gode venner, han gik i seng og jeg fik klippet det hele til, nu skal det bare samles på den rigtige måde (der er nemlig flere muligheder- man er vel Zilla :boohoo: ). Det regner jeg stærkt med bliver i aften, men nu må vi se.

Men jeg lover at så snart vi har en færdig prototype så får I et billede eller to :jul7:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så åbner man. På den store flade skal der stå et lille digt kreeret af min Jakob plus S.U.

På de små kort, der bedre kan ses på det næste og sidste billede skal der stå tid og sted for vielse, tid og sted for fest, toastmaster, gaveoordinator og et lille kort til kirken, for den kan godt være lidt svær at finde fra vejen. Der kommer til at skulle være 4 små kort.

Digtet lyder som følger:

Hvis ik du har hørt det, ja så skal vi giftes

Der skal hujes og klappes, og danses og piftes

Vi fejre det snart, det sker til sommer

Vi blir fryteligt skuffed´, hvis ik du/I kommer

For til vores bryllup, er du/I vor gæst

Og efter hvor giftning, så er der fest

Vi fester på godset, lige uden for byen

Det bliver et usammenligneligt syn

Hvornår og hvordan, vi det hele holder

Kan læses andetsteds i denne her folder.

post-30270-1197144731.jpg

0

Del dette indlæg

Det sidste billede med et enkelt af de kort der skal være 4 af.

Vi er selv meget tilfredse med resultatet, men er da spændt på hvad I synes. (I skal ikke tage Jer af at der er steder hvor det er lidt skævt, for det er mig der har klippet, og jeg kan ikke klippe lige, om så mit liv afhang af det. De rigtige skal Jakob klippe til ) :thumbsupsmileyanim:

post-30270-1197144982.jpg

:unsure:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer