Skuggi

Det er hammer hammer fedt.....

7 indlæg i dette emne

Hej Piger og drenge!

Mon ikke der er nogen her inde der kan hjælpe mig med et link til hvor jeg finder melodien til Jacob Haugaards "Det er hammer, hammer fedt"??

Jeg er ved at forsøge at grifle en sang til vores nabos 60 års fødselsdag (Ikke at jeg ligefrem er :bearhug: til det, men jeg prøver) og er pludselig kommet helt i tvivl om melodien..... Der må da være et sted her på nettet hvor man kan lytte til melodien!?!?

Evt nogen der har bud på vers..... Stikord:

Vibeke

60 år

"Volstrup vikarservice" (hun passer altid dyr for naboerne når de er væk! -Vi bor på "Volstrup")

Hun har får, heste og hund

Hun er meget glad for sin have

Hun er altid med når der er cykelture i området

Hun går meget op i naturen

Hun er altid meget hjælpsom

Hun arbejder ved hjemmeplejen

Jeg ville blive meget glad, bare for et link til melodien....

Ha' en dejlig dag!!

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger og drenge!

Mon ikke der er nogen her inde der kan hjælpe mig med et link til hvor jeg finder melodien til Jacob Haugaards "Det er hammer, hammer fedt"??

Jamen vi iler da straks med hjælp :bearhug:

Melodien - i en version beregnet til at synge efter - finder du på Ole Erlings "festsange 3"

Kan købes her

0

Del dette indlæg

Super.... Den må kunne lånes på biblioteket..... Jeg har jo bare lige brug for at hører et vers, så jeg er sikker på at jeg har styr på melodien, når nu jeg skal skrive til den.... Syntes måske det er lidt meget at købe hele cd'en når jeg bare lige skal bruge det ene nummer..... Musikken skal ikke bruges til selve fødselsdagen, da hun har bestilt musiker der til, så det er bare lige for at jeg får melodien rigtigt ind på lystavlen i skriveprocessen!!

Tak for tippet Jesper det var sødt af dig!!

Skulle der være nogen der ved hvor jeg evt bare kan finde det ene nummer på nettet, modtages tips stadig gerne :bearhug:

0

Del dette indlæg

Musikken skal ikke bruges til selve fødselsdagen, da hun har bestilt musiker der til, så det er bare lige for at jeg får melodien rigtigt ind på lystavlen i skriveprocessen!!

aaaah... så havde jeg misforstået dit behov. Hvis du "bare" skal høre melodien er det nok billigere at hente den her:

"Hammer Hammer fedt" i Bilkas musikbutik

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger og drenge!

Jamen vi iler da straks med hjælp :thumbsupsmileyanim:

Melodien - i en version beregnet til at synge efter - finder du på Ole Erlings "festsange 3"

Kan købes her

Ole Erling versionen bærer så også præg af at det er Ole - Den er fin i forbindelse med festsange, nok bedre til det formål end karaokeudgaven men taler vi andre formål er karaokeudgaven bedst. Kan blot ikke lige huske hvilken karaoke cd den ligger på. Selve nummeret som du er ude efter kan du vel næsten finde og høre på You Tube.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer