kejzer

min kjole!!

49 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Først så WAAAAAAAAAAAUW... Sikke en krop og sikke en kjole... Virkelig smukt... Bagefter så...

Øøøøøøøøøøøh fjerne dit ansigt så ingen genkender dig??? Jamen søde du har jo billede på i din avatar, så mon ikke de genkender dig der *SS* BAre en tanke *SS*

knuz Trine

0

Del dette indlæg

Først så WAAAAAAAAAAAUW... Sikke en krop og sikke en kjole... Virkelig smukt... Bagefter så...

Øøøøøøøøøøøh fjerne dit ansigt så ingen genkender dig??? Jamen søde du har jo billede på i din avatar, så mon ikke de genkender dig der *SS* BAre en tanke *SS*

knuz Trine

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3: DOH - Blondie strikes again :cheerleader3::cheerleader3::loveboard:

og tak for komplimenterne ;) :loveboard:

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

knuz Trine

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3: DOH - Blondie strikes again :cheerleader3::cheerleader3::loveboard:

Hehe... JA det var jo bare en lille tanke der slog mig *GG* Ideen var god nok, men måske ikke lige gennemtænkt... Så kan vi ikke lige få ansigtet med... Skal jo lige se hvor stort smilet er *SS*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JA se... Det er jo der man kan se om det er den rigtige kjole eller ej... Synes virkelig det er en flot kjole til dig..: Er LANGT fra min egen stil jo og jeg er slik ikke til tyl eller blomster, men derfor kan jeg jo godt synes det er en smuk kjole til andre og den er virkelig flot til dig og din krop *SS* Smukt

0

Del dette indlæg

Nu har jeg godt nok kommenteret din kjole i din planlægningstråd, men derfor kan der jo også godt falde lidt af her - især med en så fantastisk kjole.

Jeg er stadig helt målløs. Den er altså virkelig smuk og klæder dig simpelthen så meget. Martin kommer da til at gå i brædderne, når han ser dig valse op af kirkegulvet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej søde piger

Millioner af tak for alle de dejlige komplimenter :thumbsupsmileyanim: rødmer fra øre til øre....

Kjolen er af mærket FARAGE - det mærke kan kun købes 1 sted i Danmark og det er hos ASKEPOT OG VALENTINO i TØNDER - en helt fænomenal fantastisk forretning med lige så fantastisk personale...

Jeg fik 2500 i rabat på KJOLEN og den stod så i 10.500,- :thumbsupsmileyanim: ved godt det er en bondegård men var bare SÅ solgt - jeg elsker at den er anderledes og jeg tror ikke jeg ville føle det samme for nogle andre kjoler, så jeg måtte grave DYYYBT i pengekassen....

Knusere

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

BOW WOW WOW! Føj for en super fantatisk kjole, og WOW hvor den klær' dig helt umådelig godt :thumbsupsmileyanim:

Tusind gange tillykke med kjolen. (må lige endnu engang indskyde et lille: NØJ HVOR ER DEN LÆKKER)

Mange hilsner :loveboard: WOW

0

Del dette indlæg

Ja WOW en kjole. Mine tanker går til overdådige baller måske endda fra lidt "gamle" dage hvor man var rigtig rigtig fin i tøjet pga. alle detaljerne og overdelen. Kjolen bliver jo også kun smukkere af, at alt på dig "sidder hvor det skal"!!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer