Guest NatKen

Kenneth og Nathja 020808

487 indlæg i dette emne

Annonce ♥

3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage 3 dage

:cheerleader3::lol::lol::super::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvis der er noget jeg ikke er god til er det at sættte ord på mine følelser, derfor piger må i undskylde men jeg har hapset og napset gode ord, vendinger og ikkemindst hele sætninger fra jer.

Håber det er ok? :thumbsupsmileyanim:

Men men her er min tale giv endelig kritik!

Brudens tale er ikke ifølge traditionen noget man skal, og normalt ville jeg nok også hoppe over hvor gærdet var lavest og holde min mund, Men i dag synes jeg selv at jeg har noget fornuftigt at sige!

Jeg vil gerne sige tak til jer alle for at I ville komme og gøre vores dag helt speciel.

Tak til los tøzós for den kanon gode polterabend – i er bare dejlige!

Men før jeg når til dig, min skat, vil jeg lige takke vores forældre for at være, som I er. Der er ingen tvivl om, at det er jeres fortjeneste, at vi begge føler, at vi har fået en god ballast til livet i vores egen lille familie. Det er en sjælden rigdom både at have en dejlig familie og svigerfamilie lige i baghånden.

Doris og Leif. (siverforældre)

Jeg vil gerne takke jer for at I en nat i en alkove fik lavet Kenneth – det har I gjort godt – det er en rigtig dejlig mand i der har lavet.

Tak fordi I har taget godt imod mig og fået mig til at føle mig hjemme oppe hos jer!

Tonny. (min bror)

1000 tak fordi du ville følges med mig op af kirkegulvet. Det betød verden for mig at du ville! Jeg ved du altid vil være der for mig uanset hvor i verdenen du befinder dig - om det er i Rusland, Brasilien eller i Grimstrup og Tonny jeg håber du ved at jeg altid vil være der for dig!

Mor.

Jeg vil gerne sige tak til dig. Tak for alt.

Du har skabt den perfekte og mest trygge barndom for mig.

Du har altid været der for mig i mine valg uanset hvor tossede,

urimelige eller mærkelige de har været.

Du har været der for mig 100% i både gode men også dårlige tider.

Jeg håber at jeg en dag bliver en ligeså god mor for Sophus og evt. kommende børn som du har været for mig!

Kenneth.

Det siges at man skal gifte sig med én man kan leve med –

Men jeg har valgt at gifte mig med en jeg ikke kan leve uden!

Jeg havde lige fået computer og ikke mindst internet! Total ny verden åbnede sig for mig og ikke mindst de dersens dating sider …. Og der var du Squeeze me hed du og så ramte Amors pil mig.

Ugen efter du havde besøgt mig første gang var vi kærester!

Du var min prins på den hvide hest eller rettere prinsen i den hvide Citroen c5 – aldrig havde jeg da set så grim en bil, men det skulle ikke afskrække mig!

Nu står vi her ca 8 år efter som mand og kone og jeg har kun oplevet denne lykke én gang før – nemlig da vito hjalp vores lille dreng Sophus til verden.

Præsten spurgte her i tirsdags hvorfor det lige skulle være dig. Den dag kunne jeg ikke svare, men Kenneth du er dejlig, loyal, ærlig og kærlig. Du giver mig modspil, hvilket nok er meget godt, bakker mig op når jeg har brug for det. Du er bare den bedste til farrollen - jeg ved Sophus elsker dig over alt på jorden og derfor er du bare den bedste mand for mig.

Kenneth

Jeg elsker dig selv når du smider dine strømper i sofaen.

Jeg elsker dig også når du lader dine brugte linsepakker ligge på håndvasken.

Jeg elsker dig især når du fjoller rundt med Sophus.

Jeg elsker dig højt når du siger du elsker mig!

Jeg elsker din charme, jeg elsker dit grin

men allermest elsker jeg, at du vil være min!

Kenneth Tove Ditlevsen lavede en gang en tekst "Tag mit hjerte" som beskriver meget godt mine følelser for dig.

Så tag mit hjerte i dine hænder,

men tag det varsomt og tag det blidt,

det røde hjerte – nu er det dit.

Det slår så roligt, det slår så dæmpet,

for det har elsket, og det har lidt,

nu er det stille – nu er det dit.

Og det kan såres og det kan segne

og det kan glemme og glemme tit,

men glemmer aldrig, at det er dit.

Det var så stærkt og så stolt, mit hjerte,

det sov og drømte i lyst og leg,

nu kan det knuses – men kun af dig.

Det jeg gerne vil sige Kenneth er tak fordi du ville have mig som din kone, jeg er utrolig glad for at du nu er min mand. Jeg elsker dig - min mand!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UUhhh glemte det helt

1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag 1 dag

Jeg håber I får den skønneste dag. De bedste ønsker om et lang og lykkefyldt liv sammen.

:thumbsupsmileyanim::loveboard:Nathja du skal giftes i morgen :heart::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Nathja og Kenneth

Hjertelig tillykke med dagen.

Tak fordi vi måtte være med i kirken. Peer har taget nogle billeder, som jeg ligger ind på min tråd. Hvis I vil have dem på en skive siger I bare til.

I er et super skønt par. Hvor var Kenneth bare sød med tårerne trillende ned af kinderne.

Og hvor var du bare super smuk, sikke du strålede.

Buketten var fantastisk, sikke nogle smukke farver.

De bedste øsnker om et langt og lykkeligt liv sammen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Nathja og Kenneth.... eller hr. og fru Mosen.

Hjertelig tillykke med brylluppet.

Jeg håber I havde den mest fantastiske dag, fyldt med glæde og latter.

Jeg håber I nød hvert sekund - og bevar alle minderne I jeres hjerter, dagen får I ikke tilbage, men minderne kan ingen tage fra jer.

Jeg har set lidt billeder fra Rikke - Hvor var du bare GUDESMUK Nathja....sidder og bliver helt rørt her nu...men hold da fast!!!

Jeg glæder mig til din beretning og en masse billeder....men jeg ved jo også at man lige skal ovenpå efter sådan en stor dag - og husk at nyde hinanden også...så jeg venter tålmodigt..

Kæmpe knus

Nina

0

Del dette indlæg

Hej alle sammen og 1000 tak for jeres søde hilsner.

Vi havde en fantastisk dag og beretning skal nok komme .. Jeg mangler lige lidt billeder før jeg vil gå igang. :loveboard:

Jeg sidder og sunder mig lidt over min dejlige mands tale der bare tog benene væk under os alle så god var den, vores pinlige brudevals (jeg trådte i kjolen og pladask lå jeg der på gulvet ha ha)..

men ikke mindst min store skuffelse...mangel på respekt!

Ja hov hvad var det jeg burde være ovenud lykkelig, men jeg er så skuffet at det næsten overskygger min glæde ()()

Jeg havde frabedt mig meget kraftigt endda at folk lavede gøgl i huset, fortalte at jeg ikke kunne se det sjove i sådan noget og at jeg ville blive MEget ked af det! Jeg er ikke så god til at huset roder når vi nu har Sophus der bare er i alt, så det betød meget for mig at huset ikke var rørt!

Jeg har fået at vide at 4 af mine andre venninder har været efter de andre og sagt at det ville jeg ikke have og det måtte de respektere, men alligevel har min ene venninde og Kenneths søster og kæreste været nede i huset.

Under bryllupsfesten lader jeg mig ikke mærke med noget da de forsikrer mig om det er harmløst og jeg kun vil blive glad... Men da Kenneth og jeg kommer hjem kl. 02.30 møder vi først vores bil der er helt viklet ind i toiletpapir, huset er vilket ind og i vores noget store have er der også toiletpapir....

Her kunne jeg så begynde at hyle... vi skulle op kl 0730 igen får at hente vores gaver og ikke mindst Sophus som var syg. Hyggelig tænkte jeg nu skal jeg til at fjerne alt det samtidig med en syg lille dreng - Tillykke hvor var jeg ked!

Mindre ked af det blev jeg ikke da vi kom ind... toilet papir over alt, ballonner over alt selv nede i toilettet, de havde forsøgt at skrive tillykke med ris på vores langbord, men havde da vist lige glemt at vi har kat så der var ris ûber alles...inde på vores seng lå der dog en flaske champagne og en æske chokolade, men det kunne jeg ikke lige glæde mig over.

Så vi gik igang med at fjerne alt det og få støvsuget..suuuk.

om morgenen ville jeg lige have en runder inden vi kørte (havde sovet i 3 timer) men fandt ud af at de havde taget alt vores bestik inkl. SOphus´s pånær 2 plastikskeer og havde frosset det ned i min store stegegryde der ikke tåler metalgenstande...gryden er total ødelagt, belægningen er så ridset ()()

Har I nogensinde prøvet at smørre rugbrød med en ske? og skære det ud i små bidder? det er ikke nemt kan jeg fortælle jer!

Så jeg er skuffet og føler ikke de har respekteret mine følelser. Jeg ved de kun har gjort det for sjov og ikke for at såre mig, men jeg er stået helt af her! og om jeg bærer nag - ja gu gør jeg det.

vi skulle have haft en rigtig hyggelig bryllupsnat, men det blev til at Kenneth rendte rundt om huset og rydtede op og jeg inde i huset, alt mens jeg tudbrølede.

Nå nu fik I lige alt mit galde, undskylder jeg har læsset det af på jer!

Den glade beretning kommer senere :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Forstår virkelig godt din vrede... :cheerleader3:

Specielt nu når du har bedt om at der ikke skulle ske noget... Og bryllupsnatten skal jo ikke bruges på rengøring...

Glæder mig til din glade beretning senere og håber Sophus snart er frisk...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer