Marie&Søren

Marie' inspirations & planlægninstråd

128 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

også nåede vi de magiske 100 dage :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::)

der er ellers ikke noget magisk ved idag- jeg går jo på hf, på et gymnasie hvor der også gør alm gymnasie elever. 3. g érne havde sidste skoledag idag, og sørme om de ikke har fyldt mit hår med glimmer, gele, dax opvaskemiddel, bruncreme og GLIMMER LIM + lidt andet "guf" som havre gryn og andre gode sager - sidder nu med shampoo i håret, og håber at det kan opløse noget.... jeg skriger altså hvis mit hår er blevet ødelagt mere end det var i forevejen (TABTE SINDSYGT MEGET HÅR da jeg ammede, så der skal bare ike ryge mere)

men ja 100 dage er der tilbage, kjolen er fundet, skoene er fundet, strømpebåndet fulgte vidst med kjolen, bh er fundet ( og det var eller ikke så let også alligvel)

og meget snart har jeg ferie indtil 2 dage før brylluppet, hvor jeg kan gå totalt i bryllups mode

nåå jeg må ind og skylle glimmer ud og se på ødelæggelserne

0

Del dette indlæg

u179.gif100 dageu179.gif

Håber, du får al "snasket" ud af håret.... Det er godt nok en af grundene til, at man har lyst til at pjække sådan en dag...

Godt valg af kjole - den sidder også rigtig godt på dig!191.gif

0

Del dette indlæg

så fik jeg lavet mig min første prøvekage i anledning af min fødselsdag i fredags... den kom til at se sådan her ud

post-31498-1211697978.jpgpost-31498-1211698126.jpg

jeg sntes ærlig talt at den er blevet meget okay, taget i betragtning af at jeg kun har haft en alm. kage rulle, til udrulning, og til roserne kun har brugt hovederne på mine brunkageforme, og en ikea plastik ske, til at gøre MMFén så tynd som mulig (papirtynd)

jeg havde aldrig troet at MMF kunne være så let at arbejde med !! efter jeg har fundet en opskrift med de rette mængder. før blev min MMF alt for tør....

kagen har da også sine skønhedsfejl. sprøjteglasuren var blevet for tynd, så kanten nede langs fadet, splattede noget kun ud - så det ved jeg til en anden gang

men kan jeg godt tillade at servere noget tilsvarende til mit bryllup...

selve kagen var frk.Majas bryllupskage, dog var jordbærmoussen udskiftet med hindbær

marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

okay så fik manden købt tøj, en Jacket eller morning suit, alt efter hvad man nu kalder det... Pris for sættet + vest, og skrote på plastorn 6186 kroner - det er 14 kr. mindre en hvad jeg har givet for min kjole, ink. tilretning (skal til 1. tilretning her om ½ time) og ink. sko... så hvem sagde at kvindens tøj er langt dyrere end mandens :thumbsupsmileyanim: ej selvfølgelig når jeg skal have min prinsses dag så skal han da også have lov til at føle sig som en prins...

ellers så har vi fået svar fra alle vores venner, hele min familie på både min mors og fars side, og hele sørens fars familie.... tilgengæld har vi ikke hørt et suk fra hel sørens familie... jeg ved godt at der er knap en måned til SU. men de er 2½ måned siden indbydelserne blev sendt ud, og jeg syntes degt er påfaldene at det ALTID er den gren af familien, som vi ikke hører noget fra ( regner heller ikke med at det sker før 14 dage eftr su. dato)

indtil videre bliver vi 70. der er 2 som har meldt afbud pga. af et andet bryllup, og så mangler vi lige den sidte del af familien.... :cheerleader3: ej nu skal jeg nok nedtone mit ZILLA - FLIP syntes bare det er irreterende at det er de samme som aldrig kan få taget sig sammen til at svare...

vores ringe er i øvrigt ankomet, og ligger nu bare og venter hjemme i skuffen og venter på at blive taget i brug - og der blev plads til at få skrevet "kærligheden overvinder alt" i min ring som er str. 50, men tror ikke der havde været plads til bare et tegn mere..

det var vidst lidt opdatering herfra, ellers sker der ikke så meget bryllups relateret,da jeg har travlt med at læse til eksamen... men fra den 16 juni kl 10.15 har jeg sommerferie i de næste 8 ½ uge, så der går jeg helt amok... ( hvis så bare jeg ikke skulle starte i skole igen 3 dage før brylluppet så havde et været helt perfekt)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg går som tidligere nævnt på 1. år på HF. og skal på mandag op i fagene kemi biologi og geografi på én gang.... min egen geografi lærer og biologilærer ( min bio lærer er også kemi lærer, så hun har lovet at sørge for at få stillet kemi spørgsmål, som hun VED ligger inden for det pensum vi har klært, og efter hvi´lke evner vi har ) er tilstede imens min kemilærer er erstattet af censor.... såå var det at jjeg lige kom til at google lidt på min cencor, ja hvorfor ved jeg ikke, måske for at finde ud af hvilkefag han evt. også underviser i....... og gudhjælpe mig om han ikke underviser i alle 3 fag .... RØV... altså biologi og kemi delen skal nok gå fint, men geografidelen .... ja det går nok også, jeg er ihvertfald overhovedet ikke tæt på at dumpe, men er nu engang markant bedre til de 2 andre fag. ... så nu frygter jeg lidt at censor virkelig vil stille mange indadgående spørgsmål til alle 3 fag...

ej jeg må prøve at se det fra den positive vinkel, at selv om der kun er 3 undervisere til stede for at dække 3 fag, ja så er er 2 repræsentanter for hver fag...

0

Del dette indlæg

jeg går som tidligere nævnt på 1. år på HF. og skal på mandag op i fagene kemi biologi og geografi på én gang.... min egen geografi lærer og biologilærer ( min bio lærer er også kemi lærer, så hun har lovet at sørge for at få stillet kemi spørgsmål, som hun VED ligger inden for det pensum vi har klært, og efter hvi´lke evner vi har ) er tilstede imens min kemilærer er erstattet af censor.... såå var det at jjeg lige kom til at google lidt på min cencor, ja hvorfor ved jeg ikke, måske for at finde ud af hvilkefag han evt. også underviser i....... og gudhjælpe mig om han ikke underviser i alle 3 fag .... RØV... altså biologi og kemi delen skal nok gå fint, men geografidelen .... ja det går nok også, jeg er ihvertfald overhovedet ikke tæt på at dumpe, men er nu engang markant bedre til de 2 andre fag. ... så nu frygter jeg lidt at censor virkelig vil stille mange indadgående spørgsmål til alle 3 fag...

ej jeg må prøve at se det fra den positive vinkel, at selv om der kun er 3 undervisere til stede for at dække 3 fag, ja så er er 2 repræsentanter for hver fag...

Tag det stille og roligt, de er ikke ude på at sable dig ned, hverken lærer eller censor. At censor er underviser i alle tre vil jeg se som en fordel, i stedet for at censor er blank indenfor det ene fag. Og nu er det vel alle tre fag du skal op i. Og censor ved også godt at din lærer ikke er underviser i kemi for dig. Ved ikke om det her giver så meget mening.

Held og lykke.

0

Del dette indlæg

Tag det stille og roligt, de er ikke ude på at sable dig ned, hverken lærer eller censor. At censor er underviser i alle tre vil jeg se som en fordel, i stedet for at censor er blank indenfor det ene fag. Og nu er det vel alle tre fag du skal op i. Og censor ved også godt at din lærer ikke er underviser i kemi for dig. Ved ikke om det her giver så meget mening. nåå pausen er slut, jeg må tilbage til bøgerne

Held og lykke.

tak .. sådan ser jeg helvdigvis også på det idag, var vidst bare lidt træt og overrasket igår... og er faktisk kommet frem til at jeg er glad for at jeg ved det på forhånd, for det kunne sikkert få mig til at gå i sort, hvis cencor begyndte at stille spørgsmål til de andre fag, uden at jeg vidste at han også undervidste i dem...

Redigeret af Marie&Søren
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WWEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEee

jeg har lige fået karakteren 12 i fagene biologi, kemi og Geografi.. nej hvor er jeg bare glad... en tun tung sten er faldet fra min skuldre JUBIIIII, om en uge har jeg sommer ferie, og kan langt om længe endelig gå i bryllupsmode

kom ellers op i noget i kemi, som jeg ikke rigtig kunne, så 95 % af forberedelsen gik på kemi delen, mens de 2 andre fag, blve udfra hvad min hjerne magtede at huske... så jeg blev rigtgig rigtig overrasket.. ´det er bare så fedt, at have slidt med de 3 fag konstant i 1½ uge med at repetee, for at få en så god "løn" for sine anstrengelse...

Redigeret af Marie&Søren
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så skal jeg til sidste eksamen i morgen i billedkunst :cheerleader3: men så er der også ferie bagefter - næsten lige indtil brylluppet... så kan det være jeg for tid til at få lagt lidt af mine billeder af sko, ringe, undertøj osv ind.. men krydsgerne fingere mellem 8.45 og 10.15 i morgen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer